2013. május 16., csütörtök

Turkálózás - Turizás....avagy Túrni tudni kell...

Hello!

Az elmúlt hetekben nem igazán vásároltam semmi érdemlegeset...és már régóta tervezgettem, hogy benézek turizni a Hádába.

Régebben már jártam többször. Igazán kikapcsolódtam...és egy két jó cuccra is sikerült szert tennem.
Volt amikor türelmesen végignyaltam magam a sorokon...ami egyébként eszméletlen izzasztó, mert rengeteg cucc van, egymás mellé bezsuppolva a vállfákon természetesen. Hála az égnek, mert így egész jól rendszerezve van...nem mintha csak bele lenne öntve egy nagy komposztba...azt kevésbé szeretem...meg aztán hallottam egy rémtörténetet, amit anyu mesélt, hogy egyszer az egyikben volt egy hatalmas injekcióstű, amiben még valami folyadék is volt és túrás közben megszúrt egy nénit.
Nos...
Pár órát ellehet tölteni ott turizással...mármint ´´Én´´ jó pár órát voltam ott több alkalommal...aztán amikor van kedvem a dologhoz, mert ugye nálam ez úgy megy, hogy kell hozzá egy kedv, hogy Én akkor ma megyek turizni és mindent szépen átnézek...mert, ha nincs hangulatod hozzá, akkor nemfogsz találni jó kis cuccokat!

Nah lényeg, hogy azutóbbi két hétben két alkalommal is bementem a Corvinba, mert dolgom volt ott...és úgyvoltam vele, hogy irány a mozgólépcső, alsó szint..Háda.
Azért is szeretek ide járni, mert közel lakom és ez esik útba, meg aztán jó nagy is és az áruval ismindig megvoltam elégedve...egyébként majdnem minden turihoz lenne kedvem felderítésre, de tudom, hogy minden gönc nem lehet az enyém. Egyébként sokszor eljátszom a gondolattal, hogy huh mennyi klassz cuccról maradok le :) ha lenne pénzem mindennap benéznék, mivel mindennap tesznek ki újabbnál újabb cuccokat. Erős a kísértés.
Nah, de felesleges lenne halmozni, ugyanis ennek pont az a varázsa, hogy néhanapján betérsz és valami különleges kincsre bukkansz.
Szóval..
A pénztárcámban lapult egy kisebb összeg/zsebpénz, ami az elköltéséért hisztizett.
Turizni már rég voltam...gondoltam kikapcsolódom egy kicsit. Meg aztán gondoltam így a jóidő elérkezettével jó kis nyárias ruhák/polók is előkerültek az üzletben szépszámmal. Nem árt egy két új darabbal bővíteni a repertoáromat.
Micsoda mázlista voltam, ugyanis pont kedvezményes napok voltak :)
Az egyetlen, ami engem zavar az üzletben, hogy furi szag van...de ez felett át tudok siklani könnyedén, mikor kifogok egy két klassz cuccot. Az a boldogságérzet igazán kiengesztel...egy két új és egyedi darab, ami még a méretem is, igazán több endorfint képes felszabadítani a szervezetemben, mint pár kocka csoki :)

Bikinit, fehérneműt és cipőt nemnagyon szeretek innen vásárolni, de nem mondom azt, hogy nem volt még rá példa, hogy egy egyedi bikini vagy cipő nem talált gazdára bennem. De általában arrafelé szét sem nézek...hanem megyek egyből a polok, ruhák, táskák, övek, szoknyák,sortok felé :) és mint valami eszement nekivetem magam a rongyoknak. Sokszor nem is egyenként nézegetem őket, hanem van egy fura technikám, amivel lehet sok klassz cuccról lemaradok, ami esetleg láthatatlanul lapul beljebb egy egy ruha között...de én úgyszoktam csinálni, hogy megyek a soroknál és amikor egy minta vagy anyag vagy gönc megtetszik, akkor azt szépen kihúzom és megvizsgálom, megtapintom...és, ha tetszik, akkor viszem a próbafülkébe... Egyébként én a hádában nem győzném azt, hogy minden sort egyenként kutassak át,mert olyan iszonyúan megvannak tömve az állványok/sorok. Valami istentelen mennyiségű ruha van ott :)

Ismételten rengeteg cuccot találtam, ami tetszett és próbáltam fel....aztán persze majdnem a feléről kiderült, hogy vagy bő vagy szűk rám, vagy mégsem áll olyan jól...nem az igazi...és amikor érzem azt, hogy huh elsőre nem jön be annyira, akkor nem veszem meg, mert tudom, hogy úgysem fogom hordani.
Ettől függetlenül...mire elértem odáig, hogy akkor mostmár mára ennyi volt, köszönöm szépen..még vagy 3 szor nekiálltam turkálgatni egy egy sorban és vissza vissza léptem a próbafülkébe, hogy hátha még megbújik valahol ezazamaz.... végülis sikerült egy két jó darabra szert tennem a körutam alkalmával.
Még jó, hogy volt kedvezmény...így sokkal olcsóbban hozhattam el a talált kincseimet, mint az eredeti végösszeg.
Ennyit pedig abszolut megértek ezek a kis csudijó holmik.
Mindegyik hibátlan és alig hordott, vagy teljesen új, nincs lehányva vagy összetaknyolva.
A legközelebbi posztban megfogom mutatni őket, mert csinálok majd róluk képet, de most kimostam őket és éppen száradnak. Gondolom mindenki így van vele, hogy hazaviszi és kimossa, majd finom öblítőbe áztatja...mert olyan kis büdik...Én személy szerint nem venném fel őket kimosás nélkül.

Jó sok ingecskét és polot sikerült kiguberálnom. Igazság szerint szükségem is volt rá, mert nincs túl sok felsőm ( mihez képest :P )  és kb én ugyanezeket hordom ősszel és télen is, természetesen zakóval meg kardigánnal meg rétegesen öltözve. Lényeg, hogy jól kitudom használni őket és tetszik, hogy ezek azért nem köszönnek vissza minden lányról.


Most péntek/szombat is lesz kedvezményes, azt hiszem 20%os napok :) Hát én megőrülök :)
Hjaajjjj legszívesebben megint betolnám a hátsóm, de mostmár le kell állnom, mert én már kielégítettem magam erre a hónapra meg valami kobold is jöhetne az aranyával...esetleg akkor benéznék...:)) Nagy a kísértés, mert a belső hang folyton nyaggat, hogy : Nézz be, bizos találsz megint valami neked valót!
Hát ez a baj, hogy mindig találok:P


Lényeg a lényeg, hogy turizni jó. Mindegy hogy Háda vagy Maggies vagy Cream vagy akármi...mindenki megtalálja a neki szimpatikus helyet :) a kis törzshelyét, ahová eljár egy picit kikapcsolódni és még klassz cuccokra is bukkanhat... Ennyit mindenki megérdemel, aki nem annyira sznob vagy finnyás, hogy zavarja a turkálós környezet és mások levetett cuccai...Részemről ez nem jelent gondot, mert emberek hordták....szóval hazaviszem, kimosom és nincsen annak semmi baja :) Olcsóbban nagyon különleges, egyedi dolgokat lehet beszerezni. Tökjó program lehet egy közös túrás, anyuval, tesóval, barátnővel...de akár egyedül is.













 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése