2013. május 23., csütörtök

My Random Wishlist for Summer / June

Íme néhány holmi, amiket kinéztem és égetően szükségem lesz rájuk a nyáron :)



Papucs az Ipanemától
Már van egy! Évek óta használom! Nagyon kényelmes, strapabíró és különleges.
Abszolut megéri beruházni rá, és nem is annyira vészes az ára.
Most ez a darab tetszett meg, remélem találok belőle a méretemben.






 Zara Hosszúszárú  Gladiátor Szandál

Én ebbe beleszerettem. Amint meghozzák az üzletbe,nyomban fel is próbálom, és ha akkor is jól áll, akkor megkaparintok magamnak egyet! :) Névnapomra tuti ezt kérem:)



 Zara Tunika
Nos egy ilyen tunikátmindenképpen szeretnék a magaménak tudni ezen a nyáron.
Fantasztikus anyaga és mintázata van! Kihagyhatatlan darab a meleg nyári napokon.
Kellemes viselet és abszolut az én stílusom. Laza mégis nőies.

Álomszép RágógumiRózsaszín blézer a Zarából! Már régebben kinéztem egy ilyet évekkel ezelőtt a Mangoban, de sajnos mire megvettem volna, már nem volt kapható, így hát lemaradtam róla! Viszont ez a darab tán még gyönyörűbb is! Szeretnék egy ilyet! Nyáron nagyon jól ki lehet használni a feketém helyett!




 Hosszú fülbevalók!
Nem állítom, hogy csakis ez az egy darab, van még sok, amit kinéztem :) ittottamott (six, Bijou Brigitte, Iam, stb) ...mert ugye fülbevalókból sohasem elég :) ideje felfrissíteni a bizsus ládikóm tartalmát egy két különleges darabbal!
 
  Body Shop: Kókuszos tusfürdő.
Kheell!!! Nyáron Trópusi Kókuszillattal kell, hogy tusoljak :) ez egy szent szeánsz!


 Ez az öv valami fantasztikusan passzolna és feldobná majdnem az összes ruhámat! Mindenképpen meg kell kaparintanom egyet! Egyébként H&M ben található :)

Szintén H&M ből van ez a kalap is! Ez a stílus nagyon jól áll nekem! Ezt onnan tudom, hogy tavaly volt egy ilyenem, de sikeresen eláztattam :) ezért ki kellett dobni...de most újra van esélyem, hogy egy hasonló darabban pompázzak...ha találok ilyet,akkor mindenképpen megveszem! De eddig sajnos még nem találkoztam vele azokban az üzletekben, ahol jártam :( pedig az én fejemen csak EZ áll jól!
Women Secretből
Ez a Micimackós nagyon édi...sötét, ezért praktikus nekem, mert elég trehány vagyok, tehát ne koszolom úgy össze, mint egy világosat, illetve nagyon praktikus az elrendezési mód benne :)
Ha belefér, akkor szeretnék egy ilyet, mert jelenleg nincs normális neszeszerem.
 
Mac Szájfény.... valami rózsaszínes, mályvás, csillogós színben szeretnék egyet!
Majd átnézem a választékot és meglátom melyik fog jól állni...nagyon szeretem a Mac termékeket...a rúzsaik eddig beváltak, de nyárra valami extra csillogós cucc kell az ajkaimnak :)
 


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése