2013. május 29., szerda

Nyári Tag

1. Nyáron, hajmosás után magától szárad a hajad, vagy megszárítod?
Általában megszárítom, de amikor nagyon kánikula van és éppen nem sietek sehova, akkor hagyom megszáradni magától, vagy amikor anyuéknál vagyok, akkor kiülök a kertbe összekötöm egy kis napozással és hamar megszárad.  Vagy néha olyan is előfordul, hogy ilyen félszárazra szárítom és, utánna elindulok a  dolgomra, majd útközben úgyis megszárad percek alatt :) és még ilyen klassz hűsítő és friss érzés is egyben.

2. Fagyi vagy jégkrém?
Jégkrémet jobban szeretem így otthon eszegetni tévénézés közben pl :)
Vienetta, meg fehér Magnum, meg Kókuszos sorbet meg Ben & Jerry stb...
Nem vagyok egy nagy fagyis...de mostanában eléggé rabul ejtett a Levendulás citromfagyi :)

3. Szoknya vagy rövidnadrág?
Szoknya

4. Tenger vagy tópart?
Tenger...

5. Hányas faktorú naptejet használsz?
Ez úgy van hogy: extra fehér bőröm van, de mégsem jellemző, hogy leégek, egészen jól letudok barnulni :) eleinte magas faktorszámút szoktam használni. Igazából az 50 es felesleges, mert kb egyenértékű a 30 assal, tehát először magasabb faktorszámút használok, majd pár alkalom napozás után már elég  a 8, 6 os is...szépen letudok barnulni, ezért néha karotinosat és kakaóvajasat használok. Remek színem lesz a segítségükkel.

6. Kedvenc nyári parfüm?

Nem igazán teszek külünbséget északok miatt a parfümhasználatban. Mikor mihez van kedvem igazából...viszont, ha a köryezetemben lévőket nem akarom megfullasztani az erős fűszeres illataimmal, akkor gyakran valami virágos, púderes, vagy kókuszos testpermetet, eud toillettet használok + egy finom parfümös lotiont.

7. Kedvenc kiegészítő a nyárra?
Napszemüveg, bokalánc, olykor szalmakalap vagy valami kis egzotikus virágdísz a hajamba....


8. Saru vagy flip-flop (alias tangapapucs)?
Ruhától függ...de nagyon ragaszkodok az Ipanema flip flopjaimhoz :) írtó kényelmesek és szerintem csinosak is.

9. Kedvenc nyári sport?
Esti Séta...

10. Kedvenc fesztivál?

Nincs, még nem voltam soha :) tudom érdekesen hangzik, de valahogy nem vonzanak ezek a rendezvények...inkább egy egzotikus tartalmas nyaralás.

11. Hova mész nyaralni?
Még nem döntöttük el :) de remélem megyünk, mert Én már nagyon várom, hogy kikapcsolódjak ebből az országból egy hétre...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése