2013. május 17., péntek

Kincsek a Turiból!

Hello!

Tegnap írtam egy közepesen hosszadalmas bejegyzést a turizás és Jómagam kapcsolatáról...
Nos...
Az elmúlt 2 alkalommal beszerzett cuccok nagyjából megszáradtak a mosás után, de legalábbis annyira, hogy valamennyire elfogadható fotókat tudjak készíteni róluk a blog és a kedves idelátógatók számára...

Mégvalami....
Nos...töredelmesen bevallom, hogy Ma is elnéztem a turiba, ugyanis, amint említettem ismét kedvezményes napok vannak péntek/szombat, és hát nemtudtam türtőztetni magam...valami húzott szépen arrafelé...

Bementem és szétnéztem...találtam megint tetszetős darabokat, de sajnos szomorúan szembesültem azzal a cirka tíz kiló plusszal, ami az utóbbi időben rámrakódott, ugyanis majdnem minden maskara, ami tetszett az szűk meg kicsi volt...így hát eléggé megkímélte a pénztárcámat ez. Tudtam, hogy egyszer még meglesz a haszna a sok szénhidrátfogyasztásomnak :)) hehe, legalább nem költöttem el a pénzt, amit amúgy IGEN...ELKÖLTÖTTEM VOLNA SICC... meg akkor klassz cuccaim is lettek volna, de sajnos ettől elestem, mivel kb 40 kilós 13 évesekre volt szabva szerintem :))

De azért ismét találtam egy babarózsaszín bikinit strasszkövekkel díszítve (teljesen új, nem volt használva), illetve egy sötétebb rózsaszín(karmazsin) lakk magassarkút, meglepően jó állapotban és a méretemben, mivel most volt merszem turkálni a dézsában és a cipőket is átfutottam rá is leltem erre a két kincsre :)


Íme a képek a hacukákról,amiket sikerült levadásznom a turidzsungelből:





























 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése