2013. május 3., péntek

Abracadabra : New T Shirts

Hello!

A múltkor már egy posztban nagyjából kiemeltem, hogy a boltok polcain melyek azok a polok, amig meglapulnak és szeretném, ha az én szekrényembe költöznének...ugyanis nagyon szegényes volt a felhozatal nálam felsők/pólok terén.

Íme: Ezeket a cuccokat skerült megvásárolni azóta.

Remélem lesz mivel kombinálni őket, ugyanis az utóbbi hetekben/hónapokban sikerült circa 10 kilót felszednem így azzal nem is számoltam, hogy a 36 os gatyáim nem éppen jönnek majd fel a 10 kilóval kövérebb énemre...így hát sajnos vagy le kell fogynom ( ami nem az én műfajom, meg eddig nem is kellett ezzel foglalkoznom,meg úgy anblokk hogy is kezdjem ezt én el, aki imád enni) szval vagy leadok pár kilót valamilyen módon, vagy sajnos spórolnom kell, hogy új nacikat szerezzek be nyárra, amik feljönnek az immár 2 számmal nagyobb, 40 es domborulataimra. Mert természetesen a valagamra híztam és nem a mellemre.NEMIGAZSÁGOSEZAZÉLET!

( bocs, ha a polok gyűrűttek, de sajnos így volt bepasszírozva a szatyorba vásárlásnál, és amikor hazahoztam, már egyből le is fotóztam őket vasalás helyett :))














 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése