2013. május 24., péntek

I'm obsessed with Chandelier Earrings

Hello!

Nemtudom mikor kezdődött...de valamikor egész régen...az biztos!
Megszállottja vagyok a fülbevalóknak...azokból is kiváltképp a különleges hosszú lógós daraboknak...
Amint lesz időm, mindenképpen befogom ide fényképezni a szerény kis gyűjteményemet...
Apropó, ma is vettem egy gyönyörű példányt.
Bár már kinéztem egy két fülbevalót mostanában magamnak, még nem sikerült megvásárolni őket, gyűjtenem is kéne, de ezt nem hagyhattam ott, és ráadásul levolt akciózva, amivel még boldogabbá tettek :) Nyílván bizsu, és nem arany...de nekem megfelel, ugyanis nem vagyok allergiás rájuk. Inshallah.
Addig is jöjjön most kismillió kép füldíszekről, amelyek egyszerűen fantaszikusak és bárcsakazenyémlehetnemindd kategóriába tartoznak nálam!

Íme a csodálatos ékszerek:

















































































































































































 
 


 
























































 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése