2013. május 19., vasárnap

The Body Shop - Moringa Body Mist & Body Milk




Hello!

Íme a 2 új termék, amit beszereztem a Body shopból a napokban.

Igazat mevallva,már régóta szemezgettem vele, meg illatozgattam ezt a termékcsaládot, de eddig mindig leragadtam a jól bevált kókuszosnál...mivel kókuszmániában szenvedek , így hát mindennek kókuszosnak kell lennie...nehogymárvalamilyenmásillatlengjenkörül :))

Szóval elég régóta használtam a kókuszosat már...volt csillámos is meg sima lotion meg testvaj meg testradír meg tusfürdő meg testspray...egyszóval MINDEN :)

Tudom, hogy nyár lesz hamarosan, és akkor ilyen trópusi kókuszszagba kéne magam burkolni, de kissé megunta az orrom..és valami újra vágytam. Mert egynek megteszi a kókuszos is a polcon, ha ahhoz akarnék netán nyúlni, de kell valami Új is, amitől illatozok, mint egy csokor virág.

A másik kedvenc a She vajas...annak valami eszményi az illata...hmmm, de most másra vágytam.
Volt egy ilyen finom Indiai éjjeli jázminos is nekem nemrégen.
Még mindig lehet kapni, és azt is nagyon szerettem, elfogyott...vacilláltam, hogy vegyek e egy ugyanolyat a testpermetével együtt, mert az is különleges...
De aztán mégis valami lebeszélt róla...így hát a végén a Moringánál maradtam.
Ezt még sohasem próbáltam ki eddig és kíváncsivá tette a kísérletező szellememet.

Az illata, amikor megszagoltam, nekem nagyon tetszett... erős trópusi virág, méz, akácvirág, pezsgő illata keveredik. Szerintem nagyon megosztó illat, vagy nagyon lehet szeretni, vagy nagyon lehet utálni is.
Én mindenesetre megvettem... Egy testápoló lotiont és egy testsprayt.
Hála az égnek a közvetlen környezetem eddig még nem panaszkodott, amikor körbelengett engem ez az illat, sőt sok dícséretet kaptam.

 Azért döntöttem a lotion mellett, mert nyárra valami könnyedebbre vágytam,és a testvajak nehéz, zsíros állagúak... nemhiszem, hogy szükségem lenne most rá, ugyanis őszintén bevallom, nem igazán a hidratáló funkciója miatt használom a terméket :) hanem, hogy vékonyan bekenjem magam ezzel az eszményi illattal és érezhessem a nap hátralevő részében.
Ki nem állhatom, ha tocsogok egy krémben, vagy ragadok tőle, ezért ez a könyedebb verzió.

Rajtam eléggé tartós ez az aroma, sokáig érezni, még a bekenés után hosszú órákkal is, illetve a ruháim is átveszik. (Persze ez bőrtipustól függ, hogy kin mennyire marad meg az illat.)
A testspray pedig könnyed ´´parfümként´´ funkciónál nálam a tikkasztó hőségben,picit felfrissít és hűsít is, illetve még intenzívebbé teszi ennek a virágnak az odorját.

Számomra nagyon nőies, finoman viszafogott illat. Ápolt érzést kölcsönöz és az embernek a kedve is jobb lesz, ha egy ilyen tündérnedübe burkolhatja a testét.
Nem bántam meg a vásárlást ezúttal sem.
Alapjában véve én nagyon szeretem a Body Shop termékeit,már évek óta, megvagyok elégedve velük. Semmilyen allergiás reakciót eddig még nem okoztak,és megfelelően ápolták az érzékeny száraz bőrömet.


 Még több vélemény a termékekről itt: http://kremmania.hu/kremek/moringa-body-butter

http://kremmania.hu/kremek/the-body-shop-moringa-milk-body-lotion

 Itt pedig bővebben tudtok olvasni a Moringa fáról! http://vivesvital.com/moringa-the-miracle-tree/moringa-hungarian/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése