2013. május 5., vasárnap

Me Myself and I...


Vannak napok, amikor szeretek pizsamában lófrálni egész nap a lakásban,mert kényelmes és igazán ellazultnak érezhetem magam. Volt rá példa, hogy a sarki non stopba is így mentem le, mert lusta voltam átöltözni :)
 
Hmm, nincs jobb egy meleg illatos kádfürdőnél, ha igazi megtisztulásra vágyok. Odavagyok az illatos hab fürdőkért, szappanokért, kis golyócskákért és olajokért. Gyertyákkal rakom tele a fürdőt a hangulat kedvéért és beengedem a cicám,aki szeret elheverészni a szőnyegen, ameddig én lazulok a kádban. Ezt a sportot főleg télen űzöm :)

 
Nagyon meleg nyári napok, de csakis víz közelben. Imádok a tengernél nyaralni és a hűs habokban megmártózni,miközben perzselnek a napsugarak.

 
Nincs jobb program olykor egy klassz vásárlásnál a kedvenc kis üzleteimben. Sokszor nem is veszek semmit, csak próbálgatom a cuccokat,amik tetszenek és lefotózgatom magam:) Órákat eltudok tölteni így magamban ott...

 
Sokszor vagyok egyedül....meg voltam...és tudom, hogy leszek is. Olykor szeretem ezt az állapotot, mert jut időm magamra, a gondolataimra, a sajátos kis szeánszaimra. Olyankor azt csinálhatom amit és úgy, ahogy akarok....nem szól bele senki. Különben sem erősségem a másokhoz való alkalmazkodás. A szerelmem és a családom még oké, de idegen emberek vagy lakótársak vagy ilyesmi az KIZÁRT!

 
Régebb óta küszködök depresszióval. Ezt már többször hangsúlyoztam itt a blogon belül. Remélem egyszer sikerül kimászni ebből a gödörből, mert iszonyúan letudja blokkolni az amúgy sem erős energiáimat. És persze a szegény szeretteimet is körülöttem... akik szenvednek tőlem...én meg magamtól...

 
Nagyon sokszor volt, hogy a múlton és múltbeli dolgokon rágódtam...már már betegesen. Minden nap egyre próbálom erősíteni magam...hogy igenis a múlton túl kell esni...hülye közhely, de nem tudjuk megváltoztatni, vagy befolyásolni, de azzal, ha sokat baszakodok rajta, azzal viszont elcseszem a jelenem és a jövőm...már hiszem csak lelki erő és külső/belső megerősítés kell és blokkolni lehet ezeket  a régi sérelmeket.

 
Önállóság...Muszáj volt és Muszáj lesz.


Nem tudok betelni velük. Imádom őket. Az egyik legszuperebb (drágább) gyertya, amit valaha vettem..kipróbáltam...azóta sokszor megtörtént ez. Sok pénzt költöttem rá ...hüpp hüpp...de nemhiába. Megnyugtatja a lelkem és felöltözteti a lakást. Ilyen isteni és tartós aromákkal életemben nem találkoztam. Körülölelik az aurámat.


Ha közel lehetek hozzá, az nekem már maga a paradicsom...kellemes megnyugvást és hihetetlen belső harmóniát érzek. Így vagyok egész. Puha, otthonos érzés...

 
Erdőben lenni...sétálni...enni...elveszni... Szeretem az erdőt és a különleges atmoszférát, amivel megajándékoz. Misztikus és megnyugtató egyben. A mesékben mindig tetszettek az ilyen kis remete boszorkányok, akik az erdőkben laktak :) legszívesebben én is ott élnék ízletes bogyókat gyűjtenék és finom kis gomba levest főznék magamnak...:)

 
Ha lenne persze,mert sajnos nincs. De mindig is vágytam egy kandallóra, mert nekem az kell! Ott fogok előtte leheveredni vagy ücsörögni egy ilyen kis szőnyegen...és teázgatok...olvasgatok..a macskámmal társalgok majd...

 
Szigorúan baromfi virslivel készültet....soksok mustárral...imádom!

 
Azért is jó a mozi randi, mert nem kell túl sokat beszélgetni...és ez egy ilyen szégyenlős és könnyen zavarba hozható személynek, mint én igenis előny...nem kell rágörcsölnöm a társalgásra, legalábbis egy darabig...illetve sötét van...ami tök romantikus és persze elbújhatok benne valamennyire :) meg aztán közel is ül...meglehet érinteni is...meg terelődik a téma valamire...film...kaja...ezazamaz a félhomályban :) aztán kijöttök és talán eltémáztok a filmen még egy darabig sétálgatva...de mégse szemtől szembe kell ülni órákig és kérdezz feleleket játszani:) attól már előre sokkot kapok...

 
Mivel nem vagyok egy csavargós típus...és mivel kikapcsolták a tévénket egy ideje ( persze azelőtt se tévéztem valami sokat, mert nincsenek hudejó csatornák) szóval elő a laptopot és szörfözök...hiszen megnyílik az egész világ..és annyi érdekes dolog van...blogok...képek..receptek...hírek..filmek...


 
 
 Amióta először jártam a tengernél, valamiféle különös kapcsolat van köztünk. Esküszöm minden vágyam, hogy tenger mellett éljek és sohasem unnám meg! Fantasztikus a levegő, az illat, a környezet...minden egészen más a tenger közelében...Irigy vagyok, akinek ez megadatik, hogy ott él :)

 
Eddig minden nyaralásunk tökéletesre sikeredett! Remélem a mostani is jó lesz, bár tudom, ez lesz az utolsó...de pont ezért kell hogy még egyszer legyen egy ilyen fantasztikus élményünk, amelyre majd vissza fogunk emlékezni, mikor már messze leszünk egymástól...és lehet soha többé nem fogunk majd találkozni...


Ha nem is reggelire, de a nap bármely szakában jöhet, valami finom töltelékkel :)

 
Alap járaton szenvedélyes vagyok. Nekem nem valók a kis lagymatag szerelmek...vagy legyen tüzes szikra, vagy semmi! Nekem ez és ilyen dolgok kellenek ahhoz, hogy igazán boldog legyek valakivel, ha ez a tüzesség nincs meg, akkor nálam nincs esély...nem érem be akármivel...és akárkivel...

 
Rajongok a fülbevalókért. Gyűjteném is őket, ha egy picit gazdagabb lennék a mostani állapotnál :) lehet köves...csillogó...nagy hosszú...de picike is, mindegy milyen, csak elnyerje a tetszésem valamivel! Nem lehet betelni velük! Minden alkalommal más és más...Már alig merek bemenni ezekbe a fajin kis bizsu üzletekbe, mert legszívesebben felvásárolnám a  fél boltot :)


Alap darab mindennap! Fantom érzet kerülget nélkülük...hasonló addikció fűz ezekhez is, mint a fülbevalókhoz...meg úgy általában minden kis kiegészítőhöz. De azt tudni kell, hogy ha már kiegészítő, akkor csakis bronz vagy arany...semmiképp sem ezüst! Nem tudok azonosulni az ezüsttel egyenlőre.

Hát ki ne szeretne? Ettől még nem lesz az ember plázacica       Télen nem fázol...Nyáron jó hűvös van.....ehetsz...vásárolhatsz...randizhatsz....mozizhatsz...sétálhatsz...beülhetsz valahova dumálni...fagyizni..sütizni..vécére is mehetsz...és akár ott is dolgozhatsz...Klassz találmányok a plázák, ha nem vagy anti szociális, van egy kis pénzed és időd, amit nem sajnálsz elkölteni és eltölteni ott...:)


Ezt nem kell magyaráznom...minden vágyam tényleg! Ha ilyen filmeket látok tévében, hogy ház a tengernél meg ilyesmi, én elkezdek ledermedni, mert annyira elfog egy érzés...lehet előző életemben ott éltem és most azért kaptam ezt a büntetést itt a préri közepén ilyen tengeri shabby chic stílusra szomjazva...

 
Abszolut mindennapos rituálém! Reggel...délután...este...a nap bármelyik szakaszában. Melegen, hidegen. Édesen, cukor nélkül...Sima fekete teát , de akár ízesítettet fogyasztva... Nincs nap Tea nélkül!

 
Mindig ez van! Ez valami hülye törvény...vagy nem tudom. Lehet én vagyok szerencsétlen. De mindig az kell és az tetszik, aki tuti, hogy nem lehet az enyém valami abszolút baromság miatt.
      És ez nem ilyen hülye kihívás, meg elérhetetlenség...amiről beszélnek a nagy ´´okosok´´, hogy ugye ezért is érdekes és ezért is kell...Nem...egyszerűen csak Ő fog meg...meg Ő tetszik....az már a szerencsétlenség netovábbja,hogy nem lehet...és a szar velejár. Nyílván nem szándékosan megyek bele kellemetlen szituációkba, azért annyira kalandvágyó nemvagyok.

 
Gyermekkoromban is ezzel szórakoztam unalmas perceimben....megfogtam ...leszakajtottam és szétfújkáltam, mert jaj, de érdekes virág...hát lehet fújni és repkednek a kis magvak :) mai napig eljátszom ezt, ha éppen az út mentén rátalálok...akkor nekem fújni kell.


Nem tudok sokat róla, de amióta megláttam...egyszerűen tetszik a stílusa...tetszik, hogy szőke, de mégis vad. Ez a buja eklektika, ami jellemzi, teljesen elveszek benne magam :) Őrült egy ribi és mégis érzékien bájos és ártatlan.  Nem a nagy átlag! Nah!


Régen sokszor vettünk ilyet a benzinkúton, meg itt ott amott...és úgy szerettem elszopogatni ezeket a kis extra savanyú kukacokat...Az a savanyú íz, amitől a pofám ilyen Jim Carrey szerű álarcot produkál...az az érzés az felülmúlhatatlan.

 
Lusta vagyok. Pizsamában, vagy melegítő gatyában szeretek lenni otthon. Kényelmes, nem szorít és a tudat, ahogy rajtam van,  az azt vonja maga után, hogy NEKEM SEMMI DOLGOM AZNAP, nah az a jó benne :)

 
Virágos szoknyácskát a romantikus énem miatt vásárolgatok olykor olykor, ha megtetszik egy egy darab....sose elég belőlük. Mindegy, hogy apró virágok díszítik, vagy nagy, mindegyik virágmintát szeretem, ha nemkelt olcsó hatást!


Hosszú szoknyák. Alap számomra. Nagyon csinos és kellemes viselet tud lenni nyáron, főleg, ha finom hab selyem anyagból készül...és a meleg szellő néha libbentgeti a lábam körül és így simogatja a bőrömet...


Előbb már volt szó egy konkrét gyertya márkáról...nos igazából mindegy ( persze a jobbik fajtából) de télen nyáron,éjjel nappal nekem égetni kell! Nem vagyok különösebben piromán alkat, de élvezem, ha finom illat lengi körül a lényem és sejtelmes fénye világítja be a szobát...


Tökéletes füstös szemek egy ilyen magát mindennap kipingáló lánynak, mint én...nagyon fontos és jól is néz ki. Magabiztosabb vagyok tőle és kiemeli a szemem szépségét. Sexy és elegáns.


Nagyon sok high smink termék van, amit nekem sajnos még nem állt módomban kipróbálni, no de sebaj...2 YSL rúzst kaparintottam eddig meg...egyrészt, mert ennek a kettőnek tetszett eddig a legjobban a színe,másrészt nem egy olcsó mulatság, harmadrészt pedig nem szeretek semmit felhalmozni feleslegesen...Nos ez a két rúzs hihetetlenül jó...gyönyörű színe van, krémes, fantasztikusan pigmentált, tartós és nem szárítja ki az ajkaimat. Legjobb választás az YSL rúzs....kis ékszer, mert szebbé tesz. Nem élet az élet legalább egy nélkül, Én mondom!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése