2013. augusztus 27., kedd

Újabb Kincsek a Makeup Plázából! :) Sleek Rose Gold Blush & Showgirl Lipstick Palette

Nah Hello!

Még mindig Insomniában szenvedek! Mosmtár 4 hete elég intenzíven tart ez az állapot!
Mondhatom azt, hogy a létező összes népi gyógyászati módszert kipróbáltam, és semmit sem értek...Gondolok itt Tea...( orbáncfű, komló, golgotavirág, kamilla, levendula, macskagyökér stb) szval azután jöttek a drazsék..kis büdi zöld meg HOVA meg Valeriana...aztán hideg tej...majd meleg mézes tej...relaxa zene...meleg fürdő..ellazító illatos habfürdő...illóolajok...olvasás...agykikapcsolás...De semmi sem vált be. ( ha esetleg valami kimarad és valaki tud egyéb módszert, köszönöm és még igeeeeennn ennek ellenére is megpróbálkoznék vele, ugyhogy bátran írja ide nekem )
Nos...majd szerzek magamnak altaót valahogyan! Ugyanis ez mostmár olyannyira nem vicces helyzet, hogy fizikálisan kezdek leépülni, tehát mindenképpen lépnem kell..

No, de amit ki akartam hozni ebből az az, hogy eléggé keveset vásárolok interneten..
Mondhatnám le vagyok maradva a többiektől...ugyanis se cipőt, se ruhát vagy egyéb kiegészítőt nem rendeltem még sosem..viszont..sminkcuccokat igen, persze azt is csak a Makeup plázából és nem külföldről.
Így volt ez most is, amikor álmatlanul forgolódtam a takaróba bugyolálva, és elindultam nézelődni a Makeup pláza webshopjába...ismét klassz dolgokat néztem ki, de csak valami apróságra vágytam...nagyon jó árak vannak, nem drága és minőségi dolgokba lehet belebotlani...bizony így landolt a kosaramban 2 már igencsak régóta vágyott termék...

Az egyik egy pirosító a másik pedig egy 4 színből álló ajakrúzspaletta.

Pirosítóra szükségem volt...mégpedig olyanra, ami voltaképp selyemfényű...mivel szeretem, ha a szín mellett apró kis csillámok díszítik az orcámat, ahogy rávetül a fény...ez nagyon elegáns és megkapó lehet éjjel nappal. Eddig a Flormar egyik ilyen aranyos rózsaszínes árnyalatát használtam...ami 3000 Ft körül van...
Nos nemvolt kedvem most ( hozzámlegközelebbesőflormarpult) Westendbe csasztatni, és 3000 et se akartam most kiadni egy pirosítóért...no meg végülis az igazat bevallva, izgatott egy termék...mégpedig a Sleek, ugyanis a szemhéjpúder palettájuk igen jól teljesít számomra, de kíváncsi voltam, hogy milyen náluk egy pirosító és egy rúzspaletta is.

Először is a pirosítóról annyit, hogy szokás szerint nyomozgattam...swatchokat nézegettem...és rájöttem, hogy nekem ilyen és ehhez hasonló nemvolt, így feltétlenül rendelek egyet. Ez pedig nemmás, mint a Rose Gold árnyalat (926) Valami fantasztikusan gyönyörű...legalábbis, amiket a videokban, blogokban láttam.
No, de később visszatérek még rá...

Szóval a másik szintén Sleek termék, az pedig egy rúzspaletta. Amiben 4 különböző árnyalatú szín található. Igazat megvallva a paletták közül nehezen választottam...ugyanis mindegyik gyönyörű, de legjobban a Mardi Gras és a Showgirl között vacilláltam. Végül a különböző bloggerek hasznos swatchjai meggyőztek arról, hogy bizony nekem kihasználhatóbb talán a Showgirl nevezetű, amiben 4 gyönyörű pinkes szín van. ( a MardiGrastmajdlegközelebb hehe :)) )

Tehát mivel még más dolgokat is kellett vennem, ezért most nem szaladhatott el velem a ló, így ezért ezzel a 2 termékkel akartam csillapítani a vágyamat és gyorsan a kosárba dobtam őket.
A szállítás ismét nagyon rendben volt. Abszolut elégedett vagyok velük! A termékeket vasárnap hajnalban rendeltem és ma keddre 11 körül már csengettek is...és izgatottan a kezembe szorongathattam a kis csomagot.
Gyorsan kibontottam és nekiestem a termékeknek. Így első ránézésre pontosan olyanok, mint amilyennek elképzeltem őket. Praktikusak, elegánsak. Hibátlanok, törésmentesek. Alig várom, hogy bevessem őket a mindennapjaimban :) Készítettem pár fotót, hogy megmutassam őket itt a blogon! Íme :)






















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése