2013. augusztus 16., péntek

Mai Film / Holtodiglan




Nah Hello!


Egészen türhetően viselem egyenlőre a lelki krízist, amiben nyakig elvagyok merülve...mivel sokszor maradtam otthon a napokban, mert nemvolt kedvem kimozdulni, ezért elütöttem az időt filmnézéssel ugyebár.
Ismét rátaláltam egy izgalmas csemegére. Én amúgy már láttam részletet ebből a filmből egészen régen, de sajnos mikor odakapcsoltam már késő volt csak éppen a végét kaptam el és nemtudtam annak idején, hogy mi volt a címe....keresgettem, de csaknem találtam meg, meg aztán már a szinészekre se nagyon emlékeztem.
De most végre megtaláltam!

Ahogy a véleményeket olvastam a filmről...igen meglepődtem , hogy mennyi ember kételkedik Tara Reidben. Ami azt illeti, nekem a színészi alakítása alapján elég jónak tűnik és szimpatikus, az már más kérdés, hogy a magánélete zűrös, de ehhez nincs is közünk, hiszen a filmet és abbani alakítást  bíráljuk. A másik színészt nemismertem, de Ő is nagyon jól alakítja a pszichopata férjecske szerepét :)
Még azt is furcsálltam, hogy a kommentelők bakikat és nem logikus elemeket emlegetnek...nos szerintem, ha beleérzi és képzeli magát az ember egy olyan helyzetbe és stresszes szituációba, ami a filmben történik, akkor szerintem nem is lehet logikusan gondolkozni...olyan feszült helyzetek lépnek fel benne sorra...kevés ember tudna leleményesen cselekedni szerintem...és nekem éppen ezért is tetszik ez a film.Ráadásul egy átlagos amerikai csajról van szó, nem egy szuperhősnőről...

Igazából a filmet romantikus thrillerként fogalmaznám meg. Ugyhogy, aki szereti a romantikát és a thrillert, annak igazán befog jönni ez a film. Nekem nagyon tetszett. Az eleje teljesen tipikusan indul...majd egyre erősödik a feszültség a misztikum a rejtély és tökre izgalmas lesz a végéig :) Mondjuk a végét nem egészen íg képzeltem, picit olyan összecsapott lett és végülis nem is derül ki teljesen, hogy mégis mi történik...akár lehetne egy folytatása is :)
Gyomorgörcsel izgultam végig, hogy a csajnak sikerüljön a terve.
Nah, de többet nem akarok elárulni róla. Unaloműzőnek és figyelemelterelésnek abszolut megfelel.
Örülök, hogy végre megtaláltam.
Nézzétek meg ti is.

A film linkje: http://online-filmek.cc/film/8135-holtodiglan

Porton leírás: http://www.port.hu/holtodiglan_devil_s_pond/pls/fi/films.film_page?i_where=2&i_film_id=68235&i_city_id=-1&i_county_id=-1&i_topic_id=2




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése