2013. augusztus 5., hétfő

Megérkeztek a kincsek: Coastal Scents, Sigma, Mac!

 Nah Hello!

Igen igen...sajnos átestem egy olyan magánéleti tragédián, amit MOST nem részletenék, mert még nem nagyon ülepedett le bennem az érzés...traumaként éltem meg...és még most is elég rosszul vagyok. :(

...tehát inkább térjünk át egy kevésbé kellemetlen témára Vagyis...megérkeztek a cuccok, amiket a MakeUpPlazaból rendeltem ismét :) ugyanis arrafelé tévedtem egy unalmas éjszakán és ismét sikerült ráakadnom egy két dologra, amikre szokás szerint égetően szükségem van!

Egyszer már rendeltem tőlük egy Sleek palettát...nos mit is mondhatnék, jó jó...olyan Miss Rose színvonal kb...de bevált...arra jó, hogy legyen egy olyan is a fiókban....mellesleg szép benne a lila, meg a kék meg a zöld...( mivel ezek a kedvenc színem)

Nos nemrégen elhatároztam, hogy bizony nekem matt színekre lenne szükségem, ugyanis kb minden szemhéjpúderem, amiket használgatok ilyen eléggé fényes...csillámos...metálos...és kinéztem egy klassz sminket youtuberól..( nemszokásom) gondoltam egyet és elakartam készíteni, de...hoppá...
..nemvoltak matt szemhéjpúdereim....( hogylehetségesez???)..szóval nekem most eljött az érzés hirtelen, hogy márpedig matt sminkeket akarok csinálni a nyár hátralevő részében, meg úgy általában az elkövetkezendő időkben...meg különben is, mi az, hogy nekem még nincsenek matt sminkjeim?! Nekem, aki úgy festi magát napi szinten, mint egy Djinn...és ki se lép a lakásból alanatúre...( max napszemüvegbe)

Ez már pár hete volt...hogy nézegettem ezeket a csodás palettákat a weboldalon...
Megbeszéltem magammal, hogy egy baromi nehéz érzelmi időszak után meglepem magam egy ilyen  palettával a sok közül!
Nos ugyebár a vizsga sikerült...voltak szomorkodások is...meg úgy vágytam egy ilyen palettára különben is,mert már annyi lánynál láttam a (külföldi) bloggerek közül . Szükségem volt egy kis lelki táplálékra!

Mit ne mondjak ismét keresgettem palettákat...nézegettem a swatchokat a videokat róluk...Egyértelmű volt, hogy megkaparintok egyet a nagyonközeljövőben!!!
No, de melyiket is? Mert van ám sokféle...88 szín...120 szín...252 szín...meg mindenféle...
Én kis telhetetlen szeretem a minél több,annál jobb elvet...meg aztán árban is megéri...pesze kinek milyen színekre és mennyire van szüksége és egyáltalán mihez kell ez...profi sminkes...ezzel dolgozik, vagy otthon magát pingálja....napi szinten...sok sok színt használva...vagy csak natur nude mániás és néha legyőzi a félelmét és kipróbál egy egy színt valami alkalomra...

Elnézést, remélem nem sértettem meg az előbbivel senkit, de én pl magamból indulok ki, és azt kell mondjam, hogy én szeretem hangsúlyozni a szemem erősebb színes sminkekkel, én nem félek a színektől és előszeretettel használok akár nappalra is lilát, türkizt, rózsaszínt, zöldet ,kéket,barackot, stb...( különben is nekem a natúr, föld színek nem állnak jól...olyan angolbetegnek tűnök tőle)


Nah, de a lényeg....
a palettákat itt nézhetitek meg és rendelhetitek meg: http://www.makeuplaza.com/hu/products/39/coastal-scents

Ha Választani kell...akkor jól felvan adva a lecke hölgyeim...
Sok sok varáció van...nézzétek meg! Nem egészen ugyanazok a színek vannak a plaettákban, mondhatni mindegyikben más és más...egytől egyig gyönyörűek...
Én azt se tudtam, hogy hova kapjak...mindegyiket akartam...de szem előtt tartottam, hogy milyen színeket használok sűrűn és milyen sminkeket készítek általában...

Én most egyetlen egy palettát rendeltem meg...
Nem a pénz miatt igazából...,mert árban eléggé kedvező...sok sok színt kapunk...
de kiváncsi voltam, hogy milyen a pigmentáltsága, állaga, mennyire tartós, milyenek a színek...
szerettem volna először óvatosan egyet kipróbálni, megismerni és testi kapcsolatot létesíteni vele...

A választásom nagy nehezen, de végül a 120 Palette One ra esett, ami 2 tálcás, tükör nélküli, ( ez nem baj) főként matt és fényes szatén árnyalatokat tartalmazó paletta. A képről és az átalam lenyomozott swatchokból úgy ítéltem meg, hogy talán ez a hozzám legjobban illő paletta, ami biztos vagyok benne, hogy kifogja elégíteni a perverz extrém vágyaimat a sminkelés terén.
Azért vacilláltam sokat egyrészt, mert ugye rengeteg variáció van... a másik pedig, hogy először abszolút azt terveztem, hogy a 88 as original matt palettát rendelem meg...de végülis egyrészről ugye ebben dupla annyi szín van, és másrészről meg féltem,hogy nemismerem a terméket mivan, ha mégsem olyan jó pigmentáltságúak a matt festékek,, porzanak meg nem tapadnak elég jól, és nem elég intenzívek a színek meg miegymás..?! ezért jobbnak láttam egy vegyest megrendelni...amiben ugyancsak szatén és selyemfényű színek is vannak...
Úgyvoltam vele, hogy majd legközelebb lehet beszerzem az original mattot, ha bejön ez a 120 as és még szükségét fogom érezni, hogy legyen egy csakis kizárólag matt színekből álló palettám is.

Akkor a következő lépés volt, hogy végre beszerezzek egy normális primert szemhéjalapnak, mert ez az essence ez eléggé gyerekjáték...nekem nem vált be annyira, ha lehetek őszinte...
Tehát kinéztem egy Sigma Persuade nevezetű primert is a paletta mellé. Egyébként is javasolt a primer használata, hogy szépen megtapadjanak a színek a szemhéjon...

Nah tehát most egyenlőre ennyi fért bele a keretbe, amit ugye elkölthettem...legközelebb már tényleg ( és inshallah lesz is belőle és marad nekem ) megrendelem a Sleek Showgirl száj palettát. Amiben 4 gyönyörű rózsaszín árnyalatú szín található!

Szépen megrendeltem most ezt a kettő cuccot! Nem voltam telhetetlen, de türelmetlen igen!
Alig vártam a Postásbácsit már! Mindennap lestem az órát, hogy mikor fog végre csengetni és hozni a kis pakkomat a hóna alatt...
Aztán 1 2 munkanapot se kellett várni, ugyanis pénteken megérkezett a drága :)
Olyan izgatott voltam...nekiestem a csomagnak, mint egy éhes fóka a tengeri halacskának.

Anyu is éppen velem volt...ő is elvolt ragadtatva a gyönyörű színek láttán, amik a palettát kinyitva fogadtak minket. Mondhatom, hogy nagyon elégedett voltam. Pontosan ilyen színekre vágytam és számítottam. Persze persze láttam előre swatchokat, de azért élőben a 4 szép szemünk előtt mégis más...:)
Élmény volt tényleg...:) Kipróbálás nélkül odavoltam a termékért.
A primer is nagyon jó..pontosan olyan szín, amire szükségem van, ez az árnyalat hozzám passzol.
Nagyon tetszetős a kis tégely, amiben elvan rejtve. Lényegesen kicsi mennyiség, de kevés is elég belőle, úgygondolom kifog tartani egy jó ideig :) és remélem be is válik majd.
Jah és ne felejtsem megemlíteni, hogy olyan kis cukormacik, hogy küldtek ajándék gyanánt egy pink sigma szemhéjtus ecsetet nekem :) honnan tudták, hogy pont egy ilyenre volt szükségem, mert tönkrement a másik tusecsetem?!


Nah és még egy meglepetés volt ( persze az már magamtól)...ugyanis elmentem az allee Mac üzletbe és megkaparintottam magamnak végre a híres Mac 217 es ecsetet, amivel állítólag remekül lehet dolgozni...nagyon sokoldalú, stramm kis ecset! Az ára elég borsos, dehát egyszer élünk...megérdemlünk :)

Íme a képek a kincsekről:

Az első kép rólam készült, ahogy a liftben pózolok...(mintmindenkimostanában)
Gondoltam felrakom ide, hogy örüljetek, hogy engem is látni néha...( nagy öröm mi?! :)) )

















Nos ők lennének a szépségek...:)
Bocs, hogy swatchokat nem készítettem a színekről a kezemre...
Amint lesz időm...lefotózóm a sminkeket, amiket csinálok velük ( magamnak ) és felteszem majd őket a blogra...Alig várom, hogy végre használjam! Szinte félek használni, mert olyan szép így :)))))

paletta linkje: http://www.makeuplaza.com/hu/products/39/1287/120-palette-one-matt-fenyes-szaten-arnyalatokat-tartalmazo-szarazon-es-nedvesen-is-hasznlhato-2-talcas-professzionalis-sminkpaletta

primer linkje: http://www.makeuplaza.com/hu/products/859/1326/eye-shadow-base-persuade-nude-matt-professzionalis-baziskrem-primer-szemre-matt-nude-arnyalat

Nah Puszi









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése