2013. augusztus 18., vasárnap

मेकअप Makeup is My treasure ماكياج - Dream of The Blue Peacock

Hello!

Ezt a mai szerény ´´maszkot´´az előbb készítettem, mert unatkoztam.
Remlélem tetszik!
Kicsit megszaladt a ceruza, mint általában :P ezért a kecses macskás vonal...
És ismét egy pávás zöldeskék színbe nyúltam bele...hiába, nagyon szeretem a zöldeket, kékeket :)
A szemöldökömet ne nézze senki, kicsit enyhén bozontos, tudom ki kéne igazítani, meg nemszoktam átcerkázni, mert nemszeretem különösebben erősíteni kiemelni, mert így is elég feltűnő sminkeket viselek. Ja egyébként illik megemlítenem...ez egy nappali smink nálam :)
Lehet kissé fehérebbnek üt el az arcom a testem más bőrrészétől, de ez a vaku miatt van, ugyanis rendes nappali fényben pontosan egyezik a színemmel az alapozó és a púder:)
Műszempillát nagyon nagyon ritkán használok...elég gyér a kis saját szempillám, de hát ez van, csak ritka különleges alkalmakkor használok, és akkor is a tincseset szeretem pakolgatni :)
Szeretem az élesebb erős vonalakat, ezért is nem satíroztam el most...


És akkor a lista, hogy miket is használtam :

Arc: 
Max Factor  Miracle Touch alapozó Warm Almond árnyalat ( 45 )
Catrice kis kerek tégelyes camuflage  ( 2 )
Max Factor púder ( Translucent )
Bourjois Pirosító Lilas D´or  golden lilac ( 33 )
Mac  Extra Dimension Skinfinish  Whisper of Gilt

Szem: 
Sigma Eye Shadow Base  Persuade
Bourjois  ultra fekete szemceruza 
Coastal Scents 120 paletta (szaténfényű tengerkék, matt fekete, gyöngyházfehér )
Astor Big & Beautiful fekete szempillaspirál 
Lovely fekete szemhéjtus

Száj: 
Tégelyes Carmex ( hogy picit felpuhítsam az ajkaimat )
YSL Rouge Pur Couture  ( aranydinnye)  árnyalat ( 59 )
Chanel Levres Scintillantes Petillant szájfény  (159 )

















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése