2013. augusztus 8., csütörtök

Frog Princess avagy ZZZ




Nah Hello!


A hétfőn a barátnőmmel megbeszéltem egy találkozót délutánra a Váciban. ( igen a 40fokos hőségben )
Szóval ahogy lenni szokott én jóval előbb odaértem, ő meg késett vagy 20 percet.
Gondoltam beugrok a kellemesen klimatizált Zarába szétnézni, ugyanis van már új kollekció és persze a leárazás végéhez közeledve is lehet még kincsekre bukkanni a nyári kollekció darabjaiból.
Most is így volt...ahogy nagyba nézelődtem...megakadt a szemem egy ´´valamiszépzöldön´´ a leértékelt holmik között. Egész pontosan egy békazöld zakón.

Ez egy puha fűzöld Jersey blézer :) pont L es volt. Mivel a méretem L / M ..zakóban többnyire L ( mondjuk ez anyagtól is függ) ezért örültem és gyorsan felpróbáltam a fülkében...
Mintha rám öntötték volna. Tökre passzolt...és  mellesleg szerintem remekül áll a szőke hajamhoz, így nemvolt kérdés, hogy asszem 16 ezer forintos ár helyett 6 ezerért elhozzam vagy ne :)
Úgyis mindenki azzal piszkál, hogy mindig fekete cuccokat vásárolok :) Nah tessék akkor most itt egy Zöld! Amúgymeg jól fog passzolni a fekete cuccaimhoz is :P és ősszel is megállja a helyét.
Egyébként szeretem a zöld sok árnyalatát! Ezt a zöldmániát egyébként még anyutól kaptam el évekkel ezelőtt :)


Íme a blézer:





Pár lopott zöld zakós outfit ötlet :)
( nem mindegyik ez a Zarás modell, de a lényeg, hogy Zöldek és blézerek :) )








































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése