2013. augusztus 12., hétfő

Napjaim mostanában...



 Voltunk Hummus bárban a barátnőmmel...hogy egy picit eltereljem a gondolataimat erről a zűrzavarról, ami körülöttem folyik az utóbbi hetekben. 
Imádom a Hummust...általában a Shaksuka a kedvencem, bát most csak sima tahinásat ettem :) finom volt és könnyed ebéd a kínzó kánikulában...elmaradhatatlan sültkrumplival...nyamiinyammiinyaammii!!!


Néztünk olcsóbb kategóriájú noname cipőket....hááát...ez egészen különleges darab volt, de 4 ezret nem adtam ki érte, meg különben is elméláztam és megbeszéltem magammal, hogy nem használnám ki, mert nem járok sehova kb, mint eg nyugdijas:) de úgysem hordanám...NAH! :) pedig tagadhatatlanul csinos darab...Dehát említettem már, hogy nemszeretem felhalmozni értelmetlen dolgokat...


Vizipipáztam is egyet a héten...imádok pipázni! Szerintem minden héten egyszer kétszer szívok legalább...van sok aroma, amit kedvelek : kokusz,csoki, kávé, cappuchino, fahéj, stb :) Kicsit eldurrant az agyam, amikor konstatáltam, hogy a 3 pipa közül, kettő használhatatlan! :/ no mindegy...majd orvoslom valamikor. Addig is a kis szeánszomnak szentelem időmet...fincsi kis tea és pipa :)


Végre megjött a kókuszos szobaillatosítóm :) Imádom a Yankee Candle termékeit...ezért gondoltam kipróbálok valami újat...még nem vettem tőlük ilyen kiszerelésű room sprayt :) úgyhogy megörültem, hogy a webshopban rátaláltam egy finom egzotikus illatra :) Igen picike, de elvileg 400 fújásra elég...megjegyzem nagyon finom...befújok és tisztára egy egzotikus szigeten érzem magam kókuszfelhőben ücsörögve :)


Voltam sétálni is....vagyis elgyalogoltam a borárosra a mekibe :))) és közben lefotóztam az égboltot...a kép sajnos nem adja vissza szokás szerint, hogy milyen gyönyörű színekből is folyt valójában össze a naplemente...de még ígyis elméláztam és valami romantikus érzés kerített hatalmába, amit gyorsan elkergettem magamtól...





Sajtok. Mindet akarom! Függő vagyok...cheddar, camambert, gauda, mindenféle különleges...büdös..fűszeres..penészes, száraz, krémes jöhet :)





Kispipike és Én...ketten maradtunk..egymásra utalva...egymásra hangolódva...hűséges kis társam, a kisbabám...vigyáz rám apró bastetem :)



Ikeaztunk anyuékkal és megláttam a rákpartit :))) és ki is próbáltam egyet...
Hát no comment...ti is próbáljátok ki! Ja amúgy bocsi Sebastian :P


És végezetül a legfrisebb kép, ami ma készült ugyanis miután elintéztem pár magamra nézve igen kellemetlen ügyet, úgy gondoltam uccu neki...Culinarisoznom kell egy kicsit! Csekély vagyont hagytam ott....ugyanis ebben a gazdasági helyzetben sajnos mostanában sokszor kell visszatennem a polcra, aminek élményétől igazándiból nemszívesen fosztanám meg magam...No mindegy :) szval...mustár...imádom...meg majonéz...meg jégkrém:) kedvencem ez a B AND J...és tunácska finom paradicsomszósszal meg parmezánnal és 2 finom kekszecske...egy cheddar sajtos álom és egy sima zabos keksz...jólesz camambert sajttal és valami finom kis lazaccal vagy capribogyóval nyammiii :) lightos kis vacsinak megfelel. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése