2013. augusztus 23., péntek

Tropical Crazyness





Nah Hello!

Ezt kb 15 perce kreáltam...valahogy megőrültem és a színek rabul ejtettek a C.S. palettámon...
Van ebben zöld...kék...sárga...pink...és gyöngyházfehér...természetesen mindegyik a 120 as palettámból...
Nos remélem azért nem lett olyan béna, mert siettem vele és nem is igazából ültem neki olyan nagy precizitással csak éppen fel akartam dobni valamit, mert kiszaladok kaját hozni :) gondoltam ne csupasz bőrrel jelenjek meg a nyílvánosság előtt...( tudom a szemöldököm még mindig kritikán aluli, tényleg egyik nap megfazonírozom mostmár )

Szokásosakat használtama sminkhez: COASTAL SCENTS paletta 120 as színei...illeve Sigma Persuade eye base , alapozó max factor és púder max factor, rúzs bourjois Rose Neon 12 es, Bourjois pisorító illetve astor szempillaspirál és lovely fekete tus. 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése