2013. augusztus 21., szerda

Szememzöld és egy kis shopping :)

Na Hello!

A mai napom egészen jól telt. Végig a barátnőmmel voltam, aki éppen a második kisgyerekét várja.
Ettünk finomat, kávéztunk, sütiztünk és nézelődtünk. Így sikerült vásárolni egy két csekélységet...bár ott a müllerben eltudok csábulni gyorsan...szívesen hajigáltam volna még be pár cuccot a kosárba, de sajnos lekellett stoppolni magam. Majd legközelebb. Aztán hazafelé mentem a naplementében...amikor eszembejutott, hogy még a kis indiai olajom, amit nemrég rendeltem, már talán megérkezett az üzletbe...így hát bementem és ott vártak már kedvesen vele :) azóta is azt illatozom itten magamon az ágyba....fenséges...egzotikus, buja illat. Frangipani illatú...vagyis Hawaii Rózsás :) tudjátok...azok a gyönyörűséges trópusi virágok, amikből ilyen fűzéreket fonnak.

Amúgy ma reggel, amikor a fogmosás és fürdés után a szokásos sminkelési rituálémhoz készülődtem eldöntöttem, hogy megintcsak a zöld színhez fogok nyúlni....(hiábavan120aspalettatemérdekárnyalattal)
Találtam egy nagyon szép erdeimanózöldet :) így hát a szokásos erős fekete szemcerkázás helyett csak a szép zöld színt vittem fel elcicásítva a szemhéjamra, illetve egy kis gyöngyházfehéret a szemzugba...majd végül nem álltam meg ennyinél, ugyanis túl ´´nyúlfejem´´ volt...olyan nyersnek hatott, így hát rájöttem, hogy bizony most sem tudok megszabadulni egy fekete tusvonaltól...de bizony enyhébb lett, mint általában.
Végülis tetszett a végeredmény...(nemvagyok sminkes, vagy profi, vagy beauty guru, tehát nem tökéletes, de nekem megfelel, bár tudom lenne mit csiszolni a sminkelési technikámon :) )


Szóval íme a képek :
( a szokásos dolgokat használtam hozzá : max factor alapozó, max factor puder, astor szempillaspirál, coastal scents színek, sigma primer, lovely tus, bourjois fekete szemcerka, bourjois pirosító, vic secret szájfény)










 Íme a kis vásárfia: egy artdeco kagylófényű szemhéjpúder, kétvégű body and soul sminkecset...hát kiváncsi leszek, egy próbát megér úgygondoltam :) aztán vettem még egy kék szemceruzát...hogy ne csak mindig unalmas fekete legyen...majd kreálok vele ( swatchot nem csináltam vele, mert éppen olyan intenzív kék, mint a külseje) ...és végezetül pedig a Frangipanis indiai parfüm olaj, amire már régóta vártam...nemtudok betelni vele, nagyon tartós és egyedi illata van.  ( jah és bocsi, hogy fordítva van a kép, de az istennek se tudtam megforditani )


Ez a szemhéjpuder  valami csodás! Nagyon jó lesz majd a szemzugomba, meg fel a szemöldökcsonti részre (kiemelésre, összedolgozni a színeket, vonalakat) :) gyönyörű fénye van és tündéres...kékes rózsaszínes, attól függ, hogyan esik rá a fény :) most ez itt éppen nem látszik nah , de nagyon különleges, talán mint egy kagyló belseje...




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése