2013. augusztus 5., hétfő

Mai Film - A Síró ember






Hello!

Amint a listát böngésztem, hogy milyen filmet is kéne nézni ebben a kurva kánikulában,( amit mostmár egyre nehezebben viselek így légkondicionáló nélkül az új egyszobás földszinti lakásomban...)
Nos megakadt a szemem a Síró ember c. filmen...
A borítóképen J. Depp és N. Ricci arcképe díszelgett. Mindkettejüket szeretem. Nagyszerű színészek, így tudtam, hogyha most ezt a filmet szépen letöltöm, abban nemfogok csalódni!
Így is lett. Belopta magát a szívembe, és újra fogom nézni még párszor az biztos...
Nagyon megható, komoly témájú, fantasztikusan megrendezett film. Tetszik a történet, holott egyáltalán nemszoktam zsidókról szóló filmeket nézni, ugyanis elég vegyesek az érzéseim velük kapcsolatban, ( nos nem kell feltétlenül rosszra gondolni ), illetve másjellegű történelmi korszakok és fajok, illetve vallás mindig is jobban vonzott, de most valamiért erre esett a választásom.( Nyílván a színészek miatt :))
Ajánlom mindenkinek, aki érzelmes filmre vágyik és nem okoz gondot neki egy két megható pillanat és könnycsepp...Nagyon különleges hangulatú film. Át kell engedni magad ennek az alkotásnak...
Szerintem nem unalmas és nem laposodik el...csak tényleg át kell adni magad a film különleges hangulatának. A színhelyek, a stílus, a zenék egyedi hangulatot kölcsönöznek neki.
Lenyűgözött. Beleéltem magam...jó sztori szerintem.
A szerelmi vonal nagyon bájos...
Kissé egyszerűen ( de meghatóan ) lett vége...még elnéztem volna...

Nézzétek meg! Nekem az egyik kedvenc filmem lett!

A filmről : http://www.port.hu/a_siro_ember_the_man_who_cried/pls/fi/films.film_page?i_where=2&i_film_id=40216&i_city_id=-1&i_county_id=-1&i_topic_id=2

Én innen néztem: http://online-filmek.cc/film/3862-a-siro-ember

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése