2013. február 6., szerda

Visszatérés a..... avagy Müller Outlet part2.

Hy!

Rögtön a közepébe vágok és kezdem azzal, amit a cím is mutat...
Tehát igen, nembírtam magammal és visszatértem a Müller kicsiny helységébe a Váci utcában, de ezúttal elcibáltam magammal a barátosnémat is.
Ismét elég sokan voltak, ellentétben a polcok tartalmával, ami lényegesen lecsökkent, amióta utoljára itt jártam...

Tudom, hogy nem túl kellemes hangvételben írtam erről már a múltkor sem, de most ismét vegyes tapasztalatokkal jelentkeznék!

 Egy kis hülyeség rólunk :)
Ahogy bementünk...rögtön odarohantunk a Barbikhoz ( kicsit hülyén nézett ki, hogy két cula csaj barbizni indult a többiek meg a kozmetikai cuccokért veszekedtek :) ) ... nah és mivel mindketten  imádjuk a Barbikat meg a pónikat meg az egyéb ilyen disney izéket, ezért velük voltunk elfoglalva pár percig...és majdnem vettünk magunknak...( mert néha pl én csak úgy kirakom dekorációnak a régi kis játékaimat) de aztán beláttuk, hogy már ˝öregek vagyunk˝ nem kő nekünk má az. Pedig mi 2 olyan bolondkalaposok vagyunk, hogy simán tea partyt játszanánk a plüss mackóinkkal meg az imádott macskáinkkal egy pizsibuli keretében szerintem még most is így 25-26 évesen :)

... nah mindegy...

Tehát megfordultunk....másik oldal... nah lássuk...

YSL cuccoknak se híre se hamva nem volt. (bánatomra: brrühhüü)

Clinique cuccok szanaszét a polcon....de azokból nekem semmi se kellett, ezért én át se turkáltam.
Felül Bourjois lakkok meg szájfények, meg egy pár szemhéjpúder....természetesen már csak ilyen karamell meg sötétkék színbe , amelyek nekünk személy szerint nem a kedvenceink...

Guerlain rúzsok...és szájfények... kisebb tucat... ugyanabban a tevekaki színben....és egyszercsak a barátnőm elkeverve máshol talált egy Guerlain ,tök szép barackos rózsaszín rúzst... meg is örültem neki, mondván ez tényleg az én színem, de mikor megnéztem kicsavarva a tokjából, akkor valami gusztustalan cucc folyt rajta, vagy kivált belőle nemtudom... nekem ez egyfajta ragacsosságra engedett következtetni, ami egyenlő a = használhatatlansággal! Nos ez a rúzs 2000 ft.ra volt leárazva. Ezt nevezem én teljes pénzkidobásnak! Inkább veszek drágábban egy rúzst, de azt tudjam használni még egy évig is, ne rohadt legyen és kibasztam rá 2 ezret!

Azt nem állítom, hogy minden egyes darab lejárt, vagy romlott, de ezzel nem stimmelt valami.
Lehet Én vagyok szerencsétlen, hogy mindig a szarba nyúlok bele.

Meg pl azok a testápolók, amik levoltak ragasztva ....ez érdekes, mert ami levolt ragasztva, ahhoz én úgy álltam hozzá, hogy az még szerintem jó, mert ugye levan zárva, nincs bontogatva és a csomagoláson is rajta van, hogy pl felbontás után 12 hónapig jó...

Nah már most ez érdekes...mert a barátnőm vett ilyen Kenzo test nektárt....vagy mi a  fenét és az is levolt zárva, én meg egy másik testápolót  amit majd lejjebb bemutatok képekkel) és ez is szintúgy levolt zárva. Nos, a Kenzot mikor kibontottuk később , akkor láttuk, hogy ilyen sűrű barna ragacsos trutyi ( mintha valami barnító lenne, de nem az)....amit furcsálok, mert szerintem nem ilyennek kéne lennie,( kicsit olyan volt, mint egy tusfürdő, ami próbálnál kenni magadra, de ugye nem issza be a bőröd meg más az állaga) és akkor még a szagáról nem is beszéltem....iszonyatosan büdös berohadt sűrű romlott szag csapott elő belőle, ami semmikképpen se nevezhető kellemesnek vagy egzotikusnak, köze nemvolt a kenzo parfüm illatához, sokkal inkább ilyen romlott gyógynövényes sziruphoz...Nyílván ezért volt 500 Ft... Nemhiszem, hogy mi jártunk így, mert kettőt vett és mindkettő ilyen állapotban volt...( csalódás...:( )

Férfi cuccok: nemnagyon szoktam vásárolni az embernek, de néha meglepem ezzel azzal. ( mondjuk ez javarészt valami gasztronómiai fogás) nos...van neki elég sok pacsulija otthon, de imádja kenni magát, szval átnéztem a srácoknak kirakott cuccokat. Ugye már az első bejegyzésben is minősítettem egy két after shavet meg ilyen olyan kencét...hát most se volt máshogy...Lolita Lempicka deo meg borotválkozához használható krém...1000 ft! Jujj izgalmas...de mikor megszaglásztam, akkor megint az a romlott állott büdös szag csapott meg, mint valami körömlakklemosó...ehhez tudnám hasonlítani a szagot...kellemetlen...pfújj...erre még 5 forintot se érdemes kiadni és kitudja hogyan irritálja ez a lejárt cucc az érzékenyebb bőrt... szval ember nem kapott semmit! Mert a parfümök, amiket ott fújkáltam, azok is büdösek voltak! Nem ajánom tényleg! Hiába is tűnik olcsónak.... állott, régi, romlott...lutri. Ugyanígy volt a parfümös tusfürdőkkel,megszagoltam pl a Calvin Kleint meg az Opiumot és azok is szarok voltak.

Nyílván azok jártak jól, akik már az elején értesültek róla, hogy milyen buli is van itt, és még sok szép cucc közül tudtak válogatni, mert biztos voltak klassz dolgok, csak mire már énis felfedeztem magamnak, akkorra már kivolt válogatva a java. ( jellemző,mindig lemaradok mindenről)
Még párszor átfutottunk mindent, amit értünk...
A barátnőm feltankolt bronzosítókból ( Guerlain asszem). Púderek meg krémek. Ilyesmiket szorongatott, majd a kasszához ment, és fizetett.
Énis betettem a kosárba a testápoló mellé még 2 szájceruzát és mentem fizetni!
Ezen a 3 dolgon kívül tényleg nemtaláltam semmi hasznosat számomra, ami tetszett vagy amire szükségem lett volna.

Megkérdeztem az eladóhölgyet, hogy hogy is működik ez,hogy folyamatosan tesznek majd ki cuccokat? másféle cuccok is lesznek? előfordul, hogy esetleg vannak még a raktárban ysl cuccok vagy jó rúzsok, parfümök? ....ezután közölte, hogy ez van és kész, amit itt látunk! Ezekből van még pár darab, de más cuccok nem lesznek és pl se Guerlain se YSL nincs már egy darab sem.
Úgyhogy hölgyeim és uram, ami még ottvan, azokat ellehet kapkodni, aztán bezár a bazár.


 Kinn aztán megnéztük a cuccokat, az övével nem volt semmilyen probléma, a púder jónak tűnt, nemvolt belevájkálva meg nem volt büdös sem vagy régi. Abszolút használhatónak tűnt.
A krém az már kissé büdös volt, de igazából ezek a bronzosítók eredetileg se finom illatúak, ettől függetlenül rendben volt.  Jó vásárt csinált! Örült is neki, de azért ő sem bánta volna, ha még turkálhattunk voltna egy nagy dézsa YSL ben :)

Én magamról annyit, hogy vettem egy Lolita Lempicka testápolót...a klasszikus lila parfümhöz tartozó illatot és két Estée Lauder szájceruzát.


Íme :
a Testápoló...

..........Lolita Lempicka  Velvet Body Lotion..........





Nagyon finom illata van! Nem romlott, nincs elszíneződve, nem darabos, nem nyúlik és nem ragacsos. Rendesen kenhető, rendkívül puhává varázsolja a bőrt és nagyon tartós az illata. Teljesen olyan, mint a parfüm. A kiszerelés elég nagy, 300 ML és gyönyörű kis tégelye van! Engem valami tündér virág öntözőkannára emlékeztet :) bájos. Szép kis dísze egy tündér fésülködő asztalának :) és nem utolsó sorban említendő, de egy élmény használni! :) Megérte!


és a két Estée Lauder Automatic Lip Pencil Duo




Mind a két ceruza remek állapotban van. Nincs szaguk és nem kemények, frissek, puhák és gyönyörűen fognak. A színek természetesek és tartósak az ajkakon! Igazán jó vétel volt.  Nem emlékszem már pontosan, de volt még Poppy Red, Midnight Plum, Fig, Spice és Coffe Rose árnyalatokban is. Nekem ez a kettő tetszett a legjobban, egyrészt, mert ezek a színek mennek az én bőrtónusomhoz, színeimhez, illetve passzolnak a rúzsaimhoz. Önmagukban használva is nagyon finom, természetes hatást keltenek. A dobozon felvan tüntetve, hogy illatanyag mentesek és ez külön tetszik, mert így elvileg nem allergizál! :) Jah és még egy kis fontos, hogy van hozzá egy utántöltő pussz fej, ha elfogy :) Szuper!

Estée Lauder Automatic Lip Pencil Duo 07 Soft Pink
 
 




 





Estée Lauder Automatic Lip Pencil Duo 08 Coral Rose
 
 





Nos ennyi lenne!
Ezek a termékek nagyon beváltak és merem őket teljes szívvel ajánlani!
Megérték az árukat!
A ceruzák db-ként 1000Ft kerültek, ami nagyon kedvező az eredeti árával szemben, ami 6700 volt.
A testápoló 3000 Ft volt eredetileg pedig 16000 Ft.
Ha esetleg ezután mentek, akkor jó nézelődést nektek! Kívánom, hogy találjatok még szupercuki cuccokat magatoknak!

 Ciao...






 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése