2013. február 2., szombat

Müller Outlet


Tegnap délután nagyon klassz enyhe, napos idő volt… ezért úgygondoltam, hogy elmegyek császkálni valamerre…
Őszinte leszek…Nemvolt kedvem itthon tanulni a szombati vizsgámra.
Tehát a Váci utca felé vettem az irányt...
És ahogy ott sétálgattam, benéztem Lushba, találtam ott 2 nagyon klassz pink rúzst, amiket majd szeretnék megvenni,és, amint ezt megtettem, ígérem csinálok ilyen kis swatchokat velük :)… nos elidőztem egy órát ott, majd átvergődtem a Zarába…sajnos hívogatóan kacsingatott rám pár darab, de nem engedtem a csábításnak…mert nemrégen elég sokmindent beszereztem onnan és most megállj van egy darabig! Six meg Bijou Brigittbe már be se mertem menni, mert veszélyben éreztema pénztárcám csekély tartalmát!
Továbbmentem….
Mango után…Hirtelen megakadt a szemem ezen a feliraton, hogy MÜLLER KIÁRÚSÍTÁS…nagyba nyitnék be, és egy hölgy cigivel a szájában az ajtó előtt hanyagul figyelmeztetett, hogy nem erre édes, hanem bemész ott  jobbra és ott lesz abban a kis ´´plázaudvarban´´…
Elpirultam, majd siettem…tulajdonképpen követtem egy nagy csapat ázsiai csajt, akiknél valahogy éreztem, hogy ezek odamennek, ahova én is akarok…
Odaértem…Egy nagyon kis méretű helységben egyik oldalon gyerekjátékok a másikon kozmetikai szerek kiárúsítása folyt….Vicces volt, hogy az egész tumultus a kozmetikai cikkek oldalán tolongott J … és dobálta a kosarába a temérdek sminkcuccot, parfümöt, mintha kötelező lenne J
Igazi harc folyt a szemem előtt!
Nos énis belevetettem magam a nők tengerébe és nekikezdtem a turkálásnak…
Minden szanaszét volt…kosarat szorongatva másodpercenként lökdösött valaki , vagy én léptem a lábára J komolyan mondom, kisebb helységet nem is alakíthattak volna erre a célra ki J Ezúton is gratula nekik ezért! J Igazi élmény volt egymást összenyomni és mindent leverni a polcokról J Jah és az egyik meglehetősen  goromba nő, aki ott dolgozott az hab volt a tortán J Megrovó pillantásait szórta mindenkire, aki pofátlan módon lenyúlkálta az újjonnan raktárból feltöltésre szánt cuccokat amiket a kosárból próbált a polcra tenni J szegényke, azért együtt éreztem vele, a nők mint valami agyra éhes zombik kapkodtak mindenfelé habzó szájjal :)
A tömegtől és kapkodástól és mindenféle kifújt illatoktól már a pánikroham kerülgetett ( annak meg még plusszba nagyon örültem, hogy anyukák bazinagy babakocsijaikkal meg két cumis gyerekkel tolongtak az amúgyis szardella konzervnyi helységben)... izzadtságcsepekkel a homlokomon küzdöttem és keresgettem a polcokon szanaszét hevert cuccok között…hátha találok valamit, amit énis bedobhatok a kosaramba…mitagadás, eléggé levolt fosztva minden…de amikor meg már később, úgy órák múlva a kasszánál vártam a soromra, akkor láttam, hogy folyamatosan hozzák ki a raktárból a cuccokat és folyamatosan töltenek után…akkor elfogott egy érzés, hogy tán itt kéne aludni J addig biztos akadnának még jó cuccok…nem leválogatott darabok…
Na úgynézett ki a dolog, hogy nem igazán akartam elbaszni a pénzem most erre J de azért akadt ez meg az…de még tudtam volna elhozni dolgokat, de féltem, hogy nem e romlottak…azért az ilyen testápolóvajak meg lotionok, azok elég romlandóak és kitudja milyen régi cuccok ezek, hogy pl 15 ezer forint helyett 3 ért elhozhatod meg 500 ft ért J  Megint agyaltam és lettek fenntartásaim… azért ész nélkül nemszeretek minden szirszart összevenni…
Szóval lényeg a lényeg.. vannak ott parfümök…dezodorok…testápolók…tusfürdők…alapozók..rúzsok..szájfények…körömlakkok…szemhéjpúderek…púderek…mindenféle cucc tényleg…
Pl. ilyen, hogy YSL cuccok 1000 Ft.ért…bármi, amit találsz az YSL cuccok között, az mindössze ezer forintért a tied lehet….
Meg vannak pl 3 ezerért is rúzsok..Guerlain pl… nagyon szép mennybordó rúzst találtam, igazából nemvolt avas, se büdös se hibás…teljesen épp értintetlen rúzs volt, de úgyvoltam vele, hogy minek vegyem most ezt meg, nincs is szükségem rá…odaadtam egy nőnek, aki viszont nagyon megörült neki :)
Meg találtam szép szájfényeket is…YSL meg Bourjois meg stb…de amelyiket megvizsgáltam, az mindd elég avas szagú volt és ragacsos…. na hát az már felejtős akkor…
Ami tetszett volna egy orgonalila YSL lakk…na hát azt pont nem adták oda nekem, mert az szerintük egy TESZTER volt és tesztert nem adnak el…jólvan..visszadobtam a polcra…( pedig nem is volt rajta teszter feliratos matrica bllaahh grraahhh) aztán pár perccel később szintén egy gyönyörű opálos fényű rózsaszínes tündéres YSL lakk..szintén TESZTER...hogy b***ná meg :)
Aztán pl tetszettek Givenchy parfümök és Lolita Lempicka is…3000 meg 6000 ezerért…de arra se volt szükségem most , így értelmetlennek láttam kiadni érte ennyi pénzt…és lehet romlottak is…,de ha tévedek és valaki pont ezekre vágyiké elég bátor, annak szerintem ez nagyon jó üzlet,mert jóval olcsóbbak az biztos, de kitudja milyen körülmények között volt tárolva...bár parfümnél talán az még oké, ha bevan csomagolva és fénytől, melegtől védve van, tehát talán azok nem romlottak...nemtudom...volt, ami tetszett, szval, ha még visszanézek valamikor, akkor lehet veszek, mert tetszett egykettő... J
A másik részen férfiparfümök vannak, nah azokból még elég sok volt J de azt se mertem venni a  kedvenc férjemnek, mert mivan, ha az is már ilyen állott izé..ő meg elég finnyás…szóval… egy ilyen borotválkozás utáni lotiont megszagoltam, de az iszonyat büdös volt, már elnézést a kifejezését…azt már kukába raktam vona, nem még kiadni érte pénzt…mindegy nem állítom, hogy minden romlott…biztos vannak jó cuccok is…de…azoka borotválkozáshoz való cuccok kritikán aluliak voltak szerintem...
Meg akkor odaküzdöttem magam nagynehezen az Estee Lauder kék dobozos tengeréhez és tetszettek a szemhéjpúderek…voltak gyönyörű rózsaszín csillámosak…de azzal is úgyvoltam, hogy lehet nem a legfrrisebb ( volt, ami már ilyen kissé fakult volt szerintem)   és akkor már nem is fog rendesen, nem tapad, nem új…lejárt vagy ilyesmi,ésén már jártam úgy, hogy régi szemhéjpúdereket tárolgattam és mikor próbálgattam, hogy nah vegyük is elő őket szépen...már nem úgy fogtak, ahogy kellett volna nekik, nah most ezeknél szerintem ugyanez a helyzet...de őszintén szólva volt, amit igy kibontottam a dobozából és csak megkukkantottam, de természetesen nem vájkáltam bele, hogy mennyire pigmentált...de ránézésre se volt szimpi...
Voltak arclemosók is…Estee Lauder…Clinique meg mindenféle…azok is leárazva, de én pl az arcbőrömre biztos , hogy nem mernék felkenni ilyen régi esetleg romlott cuccot, csak azért, mert olcsó…inkább megveszem eredeti áron…de én ezt veszélyesnek érzem…mert bevallom töredelmesen, hogy voltak már ott kibontogatva és amiket megszagoltam nekem azok nem éppen frissnek hatottak szaguk alapján… meg valamelyik elég sötét is volt...aztán kitudja…lehet az én orrommal van baj J ne kövezzetek meg, ha ti esetleg vásároltatok és semmi baja a cuccaitoknakJ
Amúgy nem szidni meg lehúzni akarom ezt az egészet, de nem olyan nagy fogás ez, mint amilyennek látszik…nyílván lehet találni egy két kincset, ami még érdemes valamire, de a többség szerintem már nem téma.
Természetesen énis találtam pár dolgot magamnak…meg, mint már említettem, hogyha több lóvé lett volna nálam, amit el lehet szórni, akkor lehet elhozok próba képpen még valamiket, de ésszel végiggondolva is MINEK?
Ha szükségem van valamire, akkor majd megveszem frissen a drogériába vagy tudomisén akárhonnan…
De feleslegesen szórni a pénzt hülyeségekre nem akartam tényleg…
Én azt ajánlom, hogy jól vizsgáljátok meg, ha módotokban áll, mielőtt kifizetitek és elhozzátok! ( pl hogy nincs becsomagolva, ragasztva, amit képtelenség ott felbontogatni)
Megjegyzem láttam olyat, aki két megrakott kosárral botladozott… Tényleg nem akarok minősíteni senkit és semmit, de szerintem hazamegy és kibontogatja,és a felében csalódni fog, hogy csupa romlott cuccra szórta el a pénzt és azthitte mekkora akció ez… De kívánom ne így legyen!
No, de nem álszenteskedni akarok, mert énis elhoztam 2 cuccot!Többet azért nem,mert nem lett volna értelme tényleg!  És most, hogy feltérképeztem a terepet, ami február végig tart, egyszer még majd vissza fogok menni, csak úgy szaglászni meg nézelődni…de szerintem már nem veszek semmit…főleg, ha még ennyi se lesz, mint most…de lehet éppen teljesen más dolgok kerülnek elő a raktár mélyéből…és rám vár majd a nagy kincs!
Nos a két drágaság, amik meggyőztek, hogy ´´vegyééél meeeg´´ :
Íme:
 
 
Az egyik ez a szépség: YSL Highlighter krém
Az úgyvolt, hogy televolt a kis polc legalább 20 db ugyanolyan kakaszínű rúzzsal és hát felkaptam ezt a dobozt,mert ez nem ugyanolyan volt , mint a többi..nah mondom ebbe valami MÁS van :) és Más is volt...ez a gyönyörű kis csoda...és nem is láttam belőle többet...( aztán lehet utánna a raktárból még hozott ki a nő, kitudja) akkor ott ez az egyetlen db volt...rögtön behajítottam a kosárba!
És amikor közölte, hogy 1000 Ft...akkor eldobtam az agyam! Hát ennyit megér! Ja és ennek pl semmi baja...állagra is teljesen rendben van és avas szaga sincs! És még egy pozitívum: még egyáltalán nincs ilyen, vagy ehhez hasonló termék a birtokomban!  Finoman, visszafogottan selyemfénnyel csillogó tündérsminkcucc :)
 




A másik pedig a nagy szenvedélyeim családjába tartozó Parfüm :)
Nem hagyhattam ki, hogy ne hozzak el egyet!
Nos Ő rá esett a választásom! Először is, mert nagyon tetszik az üvege...a neve...és az Illata!
Amikor megszagoltam a tesztert, nem volt kérdés, hogy megmentem magamnak az utolsó darabot, ami ott csücsült a polcon mögötte! Nagyon finom illata van, abszolut az én világom! Természetesen a doboz levolt ragasztva és bevolt csomagolva! Érintetlen volt...az Illata teljesen friss, nem romlott egyáltalán! Ezért is szerintem, majd, ha megyek vissza netán valamikor még a jövőhéten, akkor szerintem veszek még egy parfümöt, mert kinéztem még, de nem mertem megvenni...ezek után bízom benne, hogy az sem lesz romlott!

Itt van, hogy milyen illatjegyek alkotják: http://www.fragrantica.com/perfume/Emanuel-Ungaro/Diva-901.html


 
 

 

 

6 megjegyzés:

  1. itt tudod megnézni, hogy romlott-e a termék:
    http://checkcosmetic.net/

    VálaszTörlés
  2. Kedves Nourah ! Igazán felüdülés volt olvasni végre egy őszinte írást erről a "fillérekért high-end cuccost" őrületről. :-)
    Egy véleményen vagyunk, én már koromnál fogva sem hiszek a mesékben, azaz abban, hogy kereskedő emberbaráti szeretettől vezérelve 14ezer forintos rúzst hozzávág a vevőhöz 2ezerért. Ennek jó oka van, és biztos nem az, hogy megszállta a jótét szellem. (Másik blogon láttam lefényképezve: az ott vásárolt Guerlain rúzsra 2016-os lejárati dátum volt rányomva. Egy rúzs szavatossági ideje max. 36 hónap. Ha 2016-ig jó, akkor elvileg 2013-ban gyártották. Most február van. :-))))
    Azért pedig külön elismerés, hogy csak azért nem cipeltél haza egy csomó cuccot, mert úgymond olcsó !
    Kevés nő rendelkezik ilyen akaraterővel ! :-)
    Üdvözlettel: Marcsi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Marcsi!

      Köszönöm a kedves véleményt! Nagyon jólesik, hogy végre rámtalált egy hasonló véleményű hölgy :) mert már kezdtem furán érezni magam, hogy csak nekem volt kissé gyanús ez a leárazás :)
      A reakcióm nekem is a ˝túl szép ez, hogy igaz legyen˝ volt. Énis láttam másik blogokat...hát rúzst én semmiképpen sem vettem volna, még, ha nekem tetsző árnyalatot találok...mert 3 évnél tovább nemszabad várni a használatával, tökéletesen igazad van!( megavasodik,és allergiát válthat ki) De ugye a sok naiv híres bloggerina megörült,és bedőlt ennek az akciónak, ami nem is volt olyan olcsó szerintem ha azt vesszük.Mindegy, majd jólesz a rúzs tükörre üzeneteket írni :) Én inkább veszek új dolgokat drágábban, de legalább friss és a megfelelő minőséget nyújtja és valószínűleg káros hatással sem lesz a bőrömre, ami személy szerint nagyon érzékeny, bár a szívósabbak biztos megússzák ezt irritációk és egyéb komoly bőrproblémák nélkül. Örülök, hogy egy véleményen vagyunk és igazán jólesett a komment. Köszönöm az elismerő szavakat :)
      Üdvözlettel: Nourah

      Törlés
  3. Okosak vagytok. Szerinted minden romlott és avas, szerinted, kivéve, amit te vettél. Magyarázd meg nekem, hogy egy krémes hihglighter, amit vettél miben különbözik egy rúzstól, ami szintén krémes, olajos dolog! Semmiben!
    Azt is meg kell említeni, hogy a nagy kozmetikai márkák akár egy évvel hamarabb is legyártják, legyárthatják a polcokra került termékeket, egyszerűen ennyivel előre terveznek. Ami szerinted "friss", az legalább 6-8 hónapot állt előtte valahol egy raktárban. A szavatossági idő FELBONTÁS után érvényes.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Névtelen!

      Az, hogy mennyire vagyunk ˝mi˝ okosak, azt nem te bírálod el, viszont te biztos nagyon okos lehetsz , ha nem tudod a különbséget a rúzs és a krémes highlighter között és azt gondolod, hogy semmiben sem különböznek! Nézd csak meg az összetételüket és mindjárt észreveszed a különbségeket! Nah meg ne feledjük el, hogy ugye a rúzsok azért avasodnak hamarabb, mert nagyobb a zsírozóanyagtartalmuk...nyílván a highlighterben nincs annyi...más a funkciójuk is..de gondolom az anyagismeretet nem tanulmányoztad még eddig. Nah mindegy,másik dolog, hogy én nem állítottam 100%ra, hogy amit én vettem az esetleg nem járt le vagy romlott, de lényegesen jobb állapotban volt, mint a többi termék, ha emlékeim nem csalnak. Pl amit én tapasztaltam, hogy nagyon sok rúzs már kivolt szedve a tokjából, belevolt piszkálva, kellemetlen avas szaga volt és ragacsos volt, sőt volt olyan, amelyikből már kivált valamilyen olaj a tetejére/oldalára...hát nem volt valami gusztusos kb 3000Ft/ért...De pl ez a Highlighter, amit vettem...még fel se volt bontva és amikor kibontottam, akkor nem volt se avas, se büdös, se ragacsos...valószínűleg azért, mert gyártás után 3 évvel még használható, főleg úgy, hogy fel sem volt bontva...És, ha már így nekem szegezted, hogy, ami SZERINTEM FRISS...képzeld tisztában vagyok vele, hogy FELBONTÁS után/ra vonatkozik az a kis jel ott a dobozok hátulján...hogy pl 12M..vagy 6M...vagyakármennyi...Ennyire nemvagyok sülthal...Gondoltam, hogy nem úgy működik, hogy legyártják és 3 nap múlva a boltok polcain csücsülnek...gondoltam, hogy állnak valahol valameddig...de nem mindegy, hogy kibntogatva meg pl 4 évig, vagy csak pár hónapig megfelelő hőmérsékleten és fénytől védve tartva.
      Nah mindegy...látom nem jött át annyira jól a poszton keresztül, amit közölni akartam...
      Nem akartam én azt hangsúlyozni, hogy minden szar volt, csak az nem, amiket én vásároltam, mert nem így van. Nyílván lehetett találni még használható kis darabokat, de valljuk be a legtöbb cucc szar volt! Az is lehet én késtem el, és már elkapkodták a jobb cuccokat az elején! És eztegyébként, hogy a legtöbb cucc kritikán aluli volt, nem csak én látom így, de én nemfogok álszenteskedni, hanem kerek perec leírom a véleményemet! Mindenesetre köszönöm a kommentedet!

      Törlés