2013. február 16., szombat

20 Tag

Hello!

Megint egy tag következik, mert most úgy belelendültem :)


1. Mi az ami nélkül semmiképpen nem hagyod el a házat?

Lakáskulcs és a táskám! ( a táskámba van: telefonok, smincuccok, parfüm, zsebkendő, toll, vitaminok, valami üditő, csoki, asztmaspray, tükör, stb)



2. Kedvenc sminkmárkád?



Nagyon vegyes, van a drágább és az olcsóbb kategóriából is, amiket kedvelek. Miss Rosetól kezdve az YSL ig mindenféle :)


3. Kedvenc virágod?

Tündérrózsa.


4. Kedvenc ruhabolt?

Zara.

5. Kedvenc parfüm?

Arab Parfümolaj - Musk El Habib


6. Magassarkú vagy lapos?

Mindennapos rohangálásból áll az életem főként, illetve elég magas vagyok, ezért = lapos.


Plussz imádom a Zara törpesarkúmat!


7. Jó jegyeid vannak általánosságban?

Miből hogy...de alapjában véve oké.


8. Kedvenc színed?

Türkizzöldvagykék :) babarózsaszín, levendulalila, fekete.

9. Szoktál inni energiaitalt?

Nem, soha! Kóstoltam, de nagyon nemszeretem.

10. Szereted a gyümölcsleveket?

Igen nagyon. Ananász, meggy, erdeigymölcsök, mangó főleg.

11. Szeretsz úszni?

Nemtudok...


12. Villával eszed a sült krumplit?

Kézzel :)



13. Mi a kedvenc hidratálód?

Clinique...


14. Szeretnél a jövőben férjhez menni?

Mondjuk úgy, hogy szeretnék a saját tradicióimnak megfelelően is :)



15. Könnyen fel tudnak idegesíteni?

Nagyon....könnyen....

16. Érdekel a szellemvadászat?

Aha :)


17. Van valami fóbiád?

sok....nos lássuk csak... szük helyek, barlang pl, halak madarak megfogása vááhhh, koszos kilincsek, beteségek, zekrényajtó nyitva állva, főleg éjszaka, mikor aludnék, bohócok ...szociális fóbiák :)

18. Rágod a körmeidet?

nem.

19. Volt már halál közeli élményed?

Volt, amikor majdnem megfulladtam a vízben :(

20. Kávézol?

Néha igen...sok sok tejjel és tejszínhabbal :) kókuszsziruppal és fahéjjal :)
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése