2013. február 1., péntek

Miss Rose Szemhéjpúder Paletta

Hy!

Tegnap elmentünk Ikeázni és kellett 1-2 dolog az Auchanból is. Mivel Budaörsre mentünk és a kettő közvetlenül egymás mellett van, ezért átugrottunk és ahogy lenni szokott, kinn vannak étkezdék és kis üzletek mindenféle táskás csecsebecsés állatkás meg fodrászkellékes Sminkes :)

nah én természetesen  itt az utóbbinál le is parkoltam nézelődni! Hosszú évek tapasztalata már, hogy az ilyen kis boltok/standok általában roskadásig televannak olcsóbb nagyszerű minőségű sminktermékekkel: ilyen pl a Miss Rose is,amit én személy szerint nagyon szeretek!

 Nos itt is ráakadtam pár hatalmas palettára! Alig tudtam választani...de végül az egyiket megkaptam! :) Nagyon boldog voltam...100 szín van benne és nem utolsósorban megemlítem,hogy gyönyörűséges kígyóbőrmintás lakk műbőr tokban van benne! Szinte nincs is egyforma a színek között és hihetetlenül jók! Már ott az Auchanos kosarat tologatva kibontottam és elkezdtem nézegetni a színeket :) kicsit se nézhettem ki hülyének, hogy swatchokat kenegetek menet közbe, de isten bocsássa meg, már nembírtammagammal :)

Én főleg a zöld, kék, lila árnyalatait használom a leginkább, ha sminkelésről van szó.
Nos az általam választott palettában főként ezeknek a színeknek az árnyalatai szerepelnek.
Mindegyik csillámos/fényes szín! Nagyon jól pigmentáltak! Tartós és nem irritálja a szememet! ( ezt onnan tudom, hogy volt már ilyen palettám, és az sem irritálta! ) Kicsit ez a forma, amit majd a képen megláttok, szerintem az Estee Lauder Pure Color palettáira hasonlít :) ugyanígy vannak elrendezve benne a szemhéjpúderek :)

Összetétel:

Talc: abszorbens. /felszívó/
Mica: Csillogó hatást kelt.
Magnesium Stearate: töltőanyag, térfogatnövelő, hintőporokba és egyéb kozmetikai termékekbe teszik, mivel nincs mellékhatása és tapadást elősegítő.
Paraffinum Liquidum: ásványi olaj,mely kevésbé irritál. Hidratáló összetevő.  Oldószer. Antisztatikus, lágyulást elősegítő.
Kaolin: abszorbens. /felszívó/
Octyl Palmitate: Olajkomponens, lágyulást segítő.
Methylparaben:Tartósítószer.
Propylparaben: Tartósítószer.

 A többi, ami esetleg még felvan tüntetve,gondolok itt pl ilyenre, hogy  CI 77491 meg ilyesmik, ezekből sok van, ezek a színek anyagai :)


Készítettem pár fotót a palettáról!

Gyönyörködjetek! Íme:

































 
 
 
 
És megmutatom ezt a régi palettámat! Ez is 100 színes és nagyon szeretem :) csak már fogyóban vannak benne a kedvenc színeim!
Még régebben vásároltam ezt és  olyan 2000 Ft. volt összesen azthiszem :) nagyon megérte! Szeretem használni, szivacsos aplikátorral szoktam eldolgozni!  
 





 



 

2 megjegyzés:

  1. Annyira tetszik ez az úúúj! :) <3
    Megkérdezhetem hogy mennyibe került? :)

    VálaszTörlés
  2. Szija!

    Nah örülök, hogy tetszik :)
    Meg kell mondjam, hogy imádom azóta is, amióta a birtokomba van és megírtam a posztot róla!
    Azthiszem ilyen 4 ezer valamennyi volt, de már nem emlékszem pontos árra, de 4 és 5 ezer között mozgott :) de tanusíthatom, hogy abszolut megéri!

    VálaszTörlés