2013. február 9., szombat

Beetlejuice Craziness




Hello!

Ma estefelé elmentünk enni együtt Leroyba (imádom) és nézelődni a plázába szokás szerint, mivel volt egy két dolog, amit be kellett szereznünk.
Amíg a fiúm vásárolt, addig én bevágtam magam a Zarába és volt alkalmam tüzetesen átvizsgálni az új kollekció darabjait! Úgyvoltam vele, nos lássuk csak miket tartogat számunkra a jóidőre készült kollekció :)
Nem tagadom, van pár igen szemrevaló darab.Mint mindig, ismét megtaláltam magamnak a következő áldozatokat, amiket feltétlenül be kell szereznem majd! :) ( egy cipő és egy felső)
Nos a Tavasz/Nyár kollekció 2013 ban ilyen csíkos.... fekete fehér...Nekem erről rögtön az egyik kedvenc filmem a Beetlejuice ugrott be :)
A ruhák többége olyan, mintha Ő inspirálta volna a tervezőket :) Személy szerint nekem nagyon bejön ez a csíkos téma. Imádom a fekete és a fehér színek párosítását!
Régebben is már vettem ilyesmi mintás ruhákat, mert mindig is tetszett ez a stílus. Jól lehet kombinálni. Elegáns és bohém.

Íme összeszedtem egy pár képet a Zara oldaláról...
Nemtudom, hogy más üzletben is sorakoznak e már az ilyen csíkos ruhák, de van egy olyan érzésem, hogy most ez fog robbanni...szval biztos ott is vannak klassz darabok, majd, ha lesz rá időm két tanulás közt szusszanni, akkor ellátogatok :) de addig is íme a kedvencem a Zara repertoárja:





















































És azok, amik majd inshallah hazajönnek velem egy szép napon :)
Ebbe a felsőbe és a cipőbe beleszerettem!



 

2 megjegyzés: