2013. február 9., szombat

Kék Tündér Desszert és agyfasztkapok lányok

Hy!

Ma kiváltképp jó voltam. Magamhoz képest.
Démonjaimtól keveset szenvedtem és főztem is...sőt sütöttem palacsintát.
Elég régóta nem motivált a palacsintasütéstéma. (időszakosan semmise)
Valami édességre vágytam ma és voálá Palacsinta.
De ha már palacsinta, akkor ne normális legyen, hanem bolond, mint Én magam.
Kinyitottam a szekrényt és kék ételfesték...yeah bluggy bele :)
Tökre szép kék lett...
Hozzá csináltam kókuszos vaniliás pudingot és tetején színes cukorkák nyami...
Gyereknap volt meg a szokásos salem saberhagen nézés....bekuckóztam.
Eza baj a télbe nálam, hogy bekuckózva töltöm...mondjuk a jóidőt is. Lusta és depis vagyok.

Holnap suli...
Megint nemvagyokálmos...és aludnomkéne!
Lélekkihányás a sötétbe...
Forgolódás...
Sóhajtozás..
Birkaszámolgatás...
Végső megoldáshoz folyamodás = Frontin drága gyere elő!

élet.....amég mellettem fekszik,addig jó, amég érzem a szagát!B.O.L.D.O.G.S.Á.G. = Ő

Mástéma: Kikivánkozik és tudom ezzel megit sok embernek a szemébe szálkát ütök, de nem érdekel :) ( megjegyze hányok ettől a seggnyalástól, amit egyesek művelnek)
Unom már a szokásos fogyás téma..csak homokóra alak jó téma..műcici a jó és egyéb picsakattogások :) irritáló... ( tudom, ha nemtetszik ne olvassam, nem is olvasom, ennyi vót)
de...
könyörgöm ennyire nincs más dolog nekik?
Csak ezen kattognak egész nap...?
Vegyesek az érzelmeim...de lehet  ha hozzámvágnának egy zsák pénzt, akkorse műteném meg magam, ( SŐT BIZTOS NEM) pedig énis elég messze állok a Kim k.tól és egyéb Istennőktől...

Na tudtam én, hogy ebbe nem kéne most belemenni, mert már kábul a fejem a dilibogyimtól...
de...addigtélleg nemtudom álomra hajtani a fejem...

könyörgöm, ha a tescoban 30 ilyen nőt látni egyszerre egy nap, csak ugye az a kovács pista felesége és annak nem drága cuccai vannak,hanem az átlagos,  nem celeb nem milliomos...és ezért nem akarnak a csajok úgy kinézni...de a K.K. meg a hasonlók azok ugyanolyanok alkatra, csak szebb csomagolásban, de nyílván több lóvéjuk van magukra nulla huszonnyégybe...és az életvitelük is más...ráérnek arra, amire egy átlagos nő nem! Mellesleg ők se tökéletesek, mert lehet annak tűnnek, de nekik is van olyan ami nincs , de másnak van :) értitek...ugye?!

Még néha nekem majdnem úgy jön le ezeken a blogokon, hogy aki modellalkat, meg karcsu, vékony, esetleg nincs akkora tőgye meg segge, akkor az már elől deszka, hátul lécnek van kikiáltva  meg csontváznak és majdhogynem levan szólva, hogy joga sincs élni, mert úgyse tetszik egy pasinak se, mert a pasiknak a csupapicsacsupacsöcs gyün be. Ésakkor ha te vékonynak születtél aki hiába eszik csirkepörköltet reggelire meg éjjel pizzát tésztát csokitortát estébé... akkor mit csinálj? ásd el magad, mert te így már senkinek sem lehetsz az esete? Sírjál és szenvedj, mert nem te kellesz, hanem a J.Lo?
 Hát nemlehet mindenki JLo. meg KK. meg tudomisénki...ugyanugy, ahogy nem lehet mindenki Paris Hilton meg egyébmodellalkatú törékeny hölgyemény sem.
Könyörgöm...a nőknek se ugyanaz a pasi jön be... az is változó...neki EZ..nei Az...
Akitén rondának látok, a barátnőmnek bejön és forditva! Te mit eszel ezaz vagy azon...hát ezt meg azt? és te mit én meg EZT meg AZT.....igen? pedig az olyan wááhh blooáhh....hát látod ezaz, neked bloahh nekem meg wooaawwhh :)

A pasiknak is más jön be,... egyiknek a vékony törékeny, másiknak a magas vékony, harmadiknak az alacsony...negyediknek molett...kismell...nagymell..hosszúhaj...stb és így tovább...
Nemlehet kijelenteni, hogy márpedig minden férfi ismerősöm ezt meg azt mondta...ez hülyeség!
Nyílván, aki csak a Jlo seggre meg hasonlkra helyezi a hansúlyt, annál valami súlyos intelligenciahiánybetegség áll fenn...nem azt mondom, hogy nem leheta zsánere, de csúnyán nézne ki, ha mindenkinek csak egyféle tetszene....Kihalna a világ ember populációja...

Nem akarom nagyon boncolgatni a témát...mert sose voltam egy fogyozó tipus, sőt sose fogyóztam!
Egyrészt azért, mert nincs rá szükségem és ez rendben is van, nem szólom le azt, aki diétázik, mert esetleg tényleg változni akar és nem érzi jól magát a bőrében! De ezt ne az ilyen blogosok miatt meg média miatt meg pasi miattmeg egyéb zavaró tényező miatt tegye!  Pusztán magáért!
Akinek így nem tetszik, az menjen máshova...de engem ne cseszegessen!
Én ezzel mindig így voltam...és így is leszek!
Műtetni sose műtetném magam, mert akkor én inkább utánna lennék ideges, hogy IGEN? ÉN ENÉLKÜL A DRÁGA MŰTÉT NÉLKÜL NEMVOLTAM ELÉG JÓ? CSAK AKKOR VAGYOK ELÉGEDETT, HA MILLIÓKAT FIZETEK ÉS ÁTSZABATOM MAGAM? NEM JÓ, AHOGY ISTEN MEGFORMÁLT ÉS MEGTEREMTETT ERRE A VILÁGRA?

Megjegyzem örülnék egyszer egy olyan cikknek, ami a pasikat cincálja szanaszét! Miért mindig a nőknek kell megfelelni a férfiaknak? Miért nem a férfiak erőlködnek a nők miatt ????

Sok embernek, akik nem tökéletesek, mint az egyesek által kikiáltott személyek...de mégis van életük..családjuk...szerető férjük, feleségük, párjuk, szerelmük...akármi...boldogok a bőrükben.
Miért? Mert, ha valaki komolyan ál hozzád, azt nem érdekli, hogy a csontod kiáll e vagy éppen zsírpárnák lötyögnek rajtad! Mert az hosszútávon akar veled lenni és a teljes varázsod érdekli! Nem az, hogy műcicid vagy tökéletes hajad, körmöd vagy ilyesmikkel vagy e felszerelve...
Volt, hogy engem is értek atrocitások hím egyedektől...de azokat elhajtottam, mint a jehovákat!

A kedvenc férjem így szeret, ahogy vagyok és mindennap ajnároz valamivel! Szerencsés vagyok, de ez a normális! Ő sokat segített abban, hogy énis efogadjam magam! Ő imád így engem, ahogy vagyok és ezt nem felejti el elmondani minden nap többször is s így énis imádom magam egyre jobban! :) Azt nem állítom, hogy nem tetszenek neki más kaliberű nők esetleg, de engem is így szeret és így tetszem neki, ahogy vagyok! :) Mindig azt mondja, hogy neki Én vagyok az ideálja...ad drím görlje :)  Nem baszogat, hogy miért nem nagy a csecsed vagy a segged vagy miért vagy magas és csontos? :) Vagy hogy hullik e a hajam és narancsbőrös vagyok e?

Az, hogy egy férfit a mellméret meg a narancsbőr meg a kilók érdekelnek... vagy esetleg ehhez hasonló dolgokkal piszkál vagy áll elő vagy VAGY.....azoknak a manusoknak, csak az ágyba kellesz max! Macsók...fel akarnak vágni veled, vagy el akarnak nyomni téged...Nem rád kíváncsiak és nem önmagadért szeretnek, sőt nem is szeretnek csak magukat! Csak tárgy vagy nekik!
Ez a személyes véleményem és kövezzetek meg ezért, de ezt én vállalom!

Aki igazán szeret, az elfogad téged olyannak, amilyen vagy, semmilyen külső beavatkozás nélkül...sőt, ha felmerül benned a gondolat, akkor lebeszél és meggyőz, hogy nincs rá szükséged, mert Te így kellesz neki és akkor elveszítene téged...és neki TE KELLESZ ÍGY AHOGY VAGY!

Az megint más, hogy azért ügyelni kell, hogy egészséges ételeket fogyassz! De ez alatt nem azt a sanyargatást értem, hogy napi egy alma....A..a..aaaa..

Sohasem volt rá precedens, hogy Én ide magamról bármiyen képet feltettem volna eddig...
Nemtudom még, hogy fel fogok e rakni, DE...
Én most elárulom, hogy 175 cm vagyok és 57 kg... fél éve 51 voltam...
Nehezen hízok...és ehetek bármit...ez szerencse mások szerint...
Hosszú a karom lábam...
A suliban voltak olyanok, akik piszkáltak, hogy langaléta vagyok és otthonhagytam a cicijeimet a fiókomban plussz, hogy lapos a seggem...
Rosszul esett nyílván, de átgondoltam és Igy fogadom el magam, ahogy vagyok! Mertén így vagyok Én! Ha nem ígylennék, akkor nem lennék Én és akkor borzasztó dolgok esnének meg velünk ebben a világban....:)

Bármikor megműttethetném a cicijeimet is pl, hogy nagyobbak legyenek, mert biztos összekaparnám rá a pénzt....de minek? Én így vagyok Én...utálom a műt! Legyek Jó így valakinek a kis darázscsípéseimmel és kész! Természetesen nem ítélem el azokat sem, akik megműtették magukat, mert tegyék , szíve joguk, ha ettő jobban érzikmagukat! Csak azt nem szeretem, ha ilyenek osszák az észt...bocs hölgyeim, de tényleg baromira nem hiteles...

Ha lassan mindenkinek kötelező lenne a műcici,póthaj, seggimplantátum, műszempilla, műköröm, szájfeltöltés, orr korrekció, meg bordakiszedés vagy mi, akkor ilyen kiborgok lennénk! Egyenmarhák és senkise lenne egyéniség, mert mindenki egy kaptafára megcsináltaott műanyagokkal a testében élne! ( de komolyan mintha ez lenne a menő vagy nemtudom...szerinem gáz, hogy olyanok magyaráznak, akiknek nemvolt elég önbecsülésük és drága műtét kellett hozzá, hogy mostmár ők valami felsőbbrendűnek érezzék magukat, csak mert műanyag van bennük...) Könyörgöm ez nem egy nagy dolog...ezt bárki megtudja ejteni, akinek van rá pénze meg ideje!


Olyan lelketlen gaz szörny vagyok most ppffújjj.... nemtetszik tudom! Bocs...

A kövérségről annyit, hogy persze vannak nagyon jó kis diéták és sok orvos tud ebben segíteni :) nemkell sanyargatni,testmozgás meg jól megválasztott étkezés..rendszer és lehet alakítani! De valakinek meg kifejezetten az áll jól, ha ducibb szerintem :)génjei is ilyenek... és ettől még lehet szuper vonzó:) ugyanúgy, ahogy egy vékony magas törékeny csontos lány is :) A belső értékek széppé tehetnek mégjobban :) és lehet valaki fullos műcica,ha belül üres vagy nincs meg a szikra :)

Most nagyjából ennyit ki kellett okádnom magamból, mert baszta a csőröm!
Álmosodok...megyek...

 Jóéjt

Jah és befejezésnek azé megmutatom már, hogy milyen lett a palacsintám!

















 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése