2013. február 15., péntek

Rúzs Tag

Szija megint!

Nagy rúzsos lévén ez a tag sem maradhat ki :)

1. Hàny darab rùzsod van?

Most nem számoltam meg már régen, de kb olyan 25 db körül van (amiket intenzíven használok is)

2. Mennyi idösen vetted az elsö rùzsodat? Emlèkszel mi volt az?

Kb 6 éves voltam és nem én vettem, hanem anyu, de emlékszem zöld volt és pirosba váltott, amikor felkentem :) és én attól onnantól kezdve levoltam nyűgözve ezen a varázslaton...

3. Gyerekkorodban kipròbàltad a mamàd rùzsàt?

Nem csak a mamámét :)

4. Melyik a legdràgàbb rùzsod?

YSL, Guerlain, Mac,

5. Melyik a legolcsòbb rùzsod?
Flormar...900 Ft körült volt...

6. Melyik a kedvenc màrkàd?

YSL, Flormar, Mac, Max Factor, Loreal, Guerlain,

7. Melyik a legùjabb rùzsod?
Flormar 318 as  trópusi Pink :)

8. Van olyan rùzsod, amit megvettèl, de mèg nem hasznàltad?

Nincs...haza se érek vele és már nyúzom :)

9. Volt màr olyan veled, hogy megvettèl egy rùzst ès azutàn otthon ràjöttèl, hogy màr van belöle egy?
Igen egyszer, egy Flormar, mert annyira hasonlított, de hálistennek kicserélték, mert még akkor kivételesen nem vájkáltam bele :)

10. Piros vagy pink?

Pink. 

11. Kedvenc sötèt àrnyalat?

Burgundi.

12. Kedvenc vilàgos àrnyalat?

Mályva.

13. Kedvenc piros rùzs?

Max Factor Scarlett Ghost. Mac Russian Red és Ruby Woo.

14. Kedvenc pink rùzs?
YSL Tropical Pink 49, YSL 8, Flormar  pink rúzsai, Mac Saint Germain, Mac Candy Yum Yum,

15. Kedvenc korall rùzs?

Lush Hidd el....ez nekem korall :) és van egy YSL is...

16. Kedvenc barack rùzs?

Nincs.

17. Kedvenc narancs rùzs?

Catrice...meg Maybelline... már nemtudom a számukat, régebbiek :)

18. Kedvenc nude rùzs?

Nemszeretem és nem áll jól nekem.

19. Kedvenc lila rùzs?

Nem áll jól, de van egy Flormaros orgonalila...

20. Kedvenc màlyva rùzs?

YSL 9, Loreal Mauve Chérie, Flormar 24, YSL 11,

21. Fekete, zöld vagy kèk rùzs... igen vagy nem?
Kék..

22. Mi az amit mèg meg szeretnèl venni, amire nagyon vàgysz?

Pár...Mac,Ysl, Lime Crime. :) meg éppen, ami kell és megtetszik.

23. Ha csak egyetlen rùzs tarthatnàl meg, melyik lenne az?

YSL 11 es mályvás rózsaszín árnyalata :)

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése