2013. február 16., szombat

Sminkes Tag

Haha :) vicces, hogy most beleőrültem ebbe a sok tagbe :) de olyan jó kitöltögetni őket :)




1. Mindig kisminkeled magad, amikor emberek közé mész?

Mindig...hülyén hangzik, de meztelennek érzem magam nélküle.

2. Hogyan csöppentél bele a sminkelés világába?

Egyszerűen ez nekem van kitalálva....ennyi...éreztem, hogy ez az én világom. Egy igazi nőnek kötelező lenne sminkelnie magát szerintem...Jó móka az egész :) mindig is tetszett....szerettem eljárni nézelődni, vásárolgatni, próbálni....smikelés nézni a tévében, neten...sőt újságokban is...volt, amikor kivagdostam és gyűjtögettem, sőt imádom más kultúrák sminkelési szokásait :) fantasztikus...ez egy igazi szeánsz számomra.

 

3. Szerinted mitől szép egy smink?

Attól, ahogy megvan csinálva...attól, hogy a viselőjéhez illik e és tudja e hordani úgymond :) akárcsak egy ruhát vagy kiegészítőt.....tud e azonosulni vele...passzol a jelleméhez...kiemeli a szépségét és jobban érzi magát tőle :)

 

4. Napközben milyen gyakran frissíted fel a sminkedet?

Talán 1 szer...attól függ mennyire van rá szükség...vagy csinálok egy teljesen újat, ha úgy hozza a program :)

 

5. Követtél már el sminkes bakit? Ha igen, mit?

Természetesen igen....van, hogy most is, mert nem vagyok sminkmester :) elkenődött tus meg nem egyforma vonal meg túl erős sok szemhéjpúder, esetleg foltos alapozó vagy pirosító erősebb a kelleténél:)fogamon rúzs:) ilyesmik.

6. A sminktermékek közül mik a gyengéid? (pirosítók, szájfények, szemhéjpúderek…stb.)

Szemhéjpúderek. Rúzsok. Csillámos púderek :)

7. Már általános iskolában illetve középiskolában is sminkeltél? Ha igen, ellenezték a szüleid?

Nem ellenezték, de anyu néha leszól, hogy túl erős,persze ez azért van, mert ő nem sminkeli magát :)

De igen sminkeltem magam mindig, persze egyre erősebben és egyre többet :)))) egyenes arányban az éveim számának növekedésével :)

8. A családod/ismerőseid/kollégáid/barátaid szóvá teszik, ha szeretik vagy éppen utálják az aznapi sminked?

Igen, általában dicséretet kapok! Csak sajnos itt europában nincsenek hozzászokva az erős feltünő sminkekhez :(

9. Reggelente mennyi idő alatt készíted el a teljes sminked?

hmm...kb 20 perc :) atól függ, de általában ugyanazt szoktam...csak néha levagyok lassulva :)

 

10. Általában hirtelen felindulásból vagy hosszas nézelődés, kutatás és töprengés után vásárolsz sminktermékeket?

Is is...mikor hogy....van,amikor kinézek valamit és azt mindenáron meg akarom szerezni, de van, hogy nézelődök és közben megtetszik ez az :) de nemszeretek sokat felhalmozni, igy általában azt veszem, ami kell...megvan már a kialakult listám :)

 

11. Volt már rossz tapasztalatod drogériás biztonsági őrökkel?

Nem zavarnak...tőlem mellém is feküdhet :) de tényleg...én elvagyok a kis világomba és kizárom őket...

Csináljon, amit akar....én a saját dolgomat intézem ott :) magamért vagyok ott... álljon a sarkamba, ha úgytetszik és nézegesse, ahogy próbálgatom a tesztereket, ha neki ez jószórakozás :)

12. Ha egy dolgot megváltoztathatnál az arcodon, mi lenne az?

Az orromat...mert elég nagy...ezen kívül mindennel tökéletesen elégedett vagyok :)

 

13. Ajándékoztál már el, vagy dobtál ki olyan sminkterméket, amiről azt hitted sosem lesz rá szükséged, végül mégis hiányzott és megbántad, hogy megszabadultál tőle?

Nem...

 

14. Annak érdekében, hogy sminkeket vásárolhass, le kell/kellett mondanod egy másik szenvedélyedről? (pl. cipők, könyvek, táskák)

Nem cigizem, nem bulizom és nem iszok alkoholt. Plusz nem járok fodrászhoz, se kozmetikushoz, se fitness terembe, semmire nem költök úgymond, csak sminkek ruhák és kaja :) szval ennyi belefér :) annyira nem vagyok extrém kéremszépen....ez az alap szerintem...táskám egy van jó hosszú ideig :) cipőket nem veszek állandóan :) és könyvekkel meg úgyvagyok, hogy neten fennvan rengeteg dolog, sőt ellehet menni kölcsönözni, ha meg hébe hóba kell valami, azt kibírom :)

 

15. Előfordult már veled, hogy a munkából/suliból hazatérve belenéztél a tükörbe és elborzadtál a látványtól?

Mindig :))))))))))) de amúgy...hülye szokásom, hogy mindig mindenhol nézegetem magam....üvegbe, kirakatba, villamosablakba :))) hogy esetleg nem nőtt e ki még gy orrom vagy ilyesmi :)

 

16. Sminktetoválás – megfordult már a fejedben?

Nem...

 

17. Elgondolkoztál már valaha azon, esetleg összeszámoltad valaha, hogy eddigi életed során összesen mennyi pénzt költöttél sminkcuccokra?

Nem...

18. Vállalnád, hogy te készíted el a saját esküvői sminkedet a nagy napon?

Hát vágyok arra, hogy azon a napon engem is sok kényeztetés érjen, beleértve a sminket is....egy próba sminket csináltatnék, és , ha nemtetszik, akkor én magam látnék neki a nagy napon :) csak félnék, hogy elcseszem,mert amikor akarom, hogy sikerüljön, akkor sose sikerül :)) amikor meg szétunom a seggem és otthon szórakozok, akkor meg mindig kurvajó lesz :)

19. Félsz a szempilla göndörítőtől?

Nem, de van és nem használom :)

20. Ha egy őrült tudós azzal állna elő, hogy kifejleszt vagy továbbfejleszt bármit, amit szépségápolás témakörben kitalálsz, mit kérnél tőle?

Egy olyan robotot, ami tökéletesen kisminkel minden nap és még a hajamat is megcsinálja :)

 



 

2 megjegyzés:

  1. Hey! Just found your blog, it's so great!
    Check out mine sometime if you'd like xx

    AIMEROSE BLOG

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oh Hy :)

      Thanks so much :)
      I like your blog too. Very nice! U have great style!
      Xoxo

      Törlés