2014. július 8., kedd

Eltűnésem és az elmúlt hónap...

Na hello!

Nagyon nagyon szégyellem magam, amikor látom az utolsó bejegyzésem dátumát...
Igen...május 18 óta a blogom felé se néztem, különböző okok miatt...
Bipoláris zavarocskám :) ugyebár nem mindig vagyok olyan formában, hogy kellő kedvvel posztolgassak...
a másik pedig, hogy munkahelyet intéztem, meg egyiptomban voltam meg rohangáltam szokás szerint, vagy éppen begubóztam és aludtam...aludtam...aludtam...néha élni sincs kedvem..máskor meg kicsattanok.

Ramadán van éppen...és hőség.
Nos én egészségügyi okok miatt ÉN nem böjtölök. :/
Még Ramadán előtt intéztük az egyiptomi utazást :)
Nagyon jó volt...külön fogok ígérem egy posztot erre szánni.

Most éppen vihar közeleg, amit annyira várok, hogy el se tudom mondani, mivel ettől a hőségtől, ami napok óta kínoz, már legszívesebben elszöknék egy másik bolygóra... engem is igazán elvihetnének már az Ufok egy kis kiruccanásra, nem is értem, hogy miért csak a Patakyt..?! chhhhh...

Szval ami érdekes, hogy fókákról álmodtam és a nagy álmoskönyv szerint a fóka az vihart jelent :) és voila már itt is a vihar...valami médium boszorkány vagyok én szerintem ilyen 50 % ban :)))

Nos az utóbbi hetekben a leárazásokkal szenvedtettem magam.
Sikerült annyi zsebpénzt összegyűjtenem, hogy tudjak vásárolgatni ezt azt....
Sajnos nem tudtam úgy elengedni magam, mint máskor...de azért szét szét nézegettem imitt amott..
Különösebben wishlistem sem volt...úgyvoltam vele, ami megtetszik és hasznos az jöhet :)
Egyedül és barátnővel is voltam...
Bár őszintén bevallom , hogy egyedül (sokkal jobban) szeretek vásárolni...
Maximálisan magamra tudok koncentrálni és nincs nyavalygás, hogy ki mit akar nézi és hol és mennyi ideig és stb...
Természetesen anyám kivétel, mert vele imádok vásárolni, csak Ő meg nem jön :/

Szval még szerintem jövőhéten is fogok nézegetni ezt azt...mert én az utolsó pillanatig szoktam ráakadni nagyon jó áron cuccokra... meg ilyenkor előjön, hogy ez is kéne meg az is...
Pl kardigán is kéne...és azt pont nem vettem :/  meg polo...( abból sose elég )

De jól jártam amúgy eddig mindig olyan kis klassz dolgokra leltem...
Most is így volt ez a már meglévő darabokkal :) és nagyon örülök nekik.  El is fogok dicsekedni majd velük a következő posztban....csak valahogy be kell fotozgatnom őket...

Többnyire ahol szétnéztem, az természetesen a : Zara, Mango, Pull and Bear, Bershka, H&M, Deichmann, Bijou Brigitte, Promod, Stradivarius, Reserved, Cleare˙s stb...tényleg sok helyen körbefutottam, de valahol semmit nem találtam, valahol meg még egy rakat pénz kellett volna hogy ezt azt magammal hozzak :)


Sok darab olyan, hogy ősszel is lehet használni....és szeretek ilyenkor nem túl nyárias darabokat is megkaparintani, mert nálunk azért többször van szar idő, mint tikkasztó hőség ugyebár :)
Apropó, említettem már, hogy mennyire utálom a nyarat?!
Tényleg nemszeretem...ragadok és büdös vagyok...és mindenki más is...hányingerkeltő tényleg..
Sokkal jobb egy hűvös esős ősz vagy egy enyhe tavasz vagy egy havas tél :))

Nah szerintem elmegyek lefotózgatni a cuccokat és a következő posztban bemutatom.
Pusziii







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése