2014. július 17., csütörtök

Beauty Tag

1. Meg kell szabadulnod az összes alapozódtól, csak egy drága márkásat, és egy drogériásat tarthatsz meg, melyiket tartanád meg?

-  Nos elkell mondanom, hogy van maximum 2 alapozóm egyszerre...én nemszoktam összevásárolni sokat, sokfélét...egyszerre csak egyet használok :) általában ez lehet Clinique vagy Max Factor, ugyhogy ezt a kettőt tartanám meg :) de az utóbbi időben a qliniquet is hanyagoltam, mert a max factor vált be maximálisan :)

2. Egy állásinterjúra mész, és a hölgynek aki interjúztat téged rúzs van a fogán. Szólsz neki, vagy teljesen figyelmenkívűl hagyod?

-  Nem...abszolút figyelmen kívül hagyom, mert szerintem ahhoz, hogy én ilyesmit jelezzek felé, már tartósabb ismerettség szükséges, lehet meg is sértődik ezen, hogy én ennyire analizálom és felhívom a  figyelmét az ő kis balesetére:)  természetesen, ha valami akkora szembetűnő baki van, akkor biztos jelzem felé finoman :)

3. Nem érzed jól magad, és szükséged van valamire ami összeszed kicsit. Melyik rúzst kennéd fel, hogy szépnek érezd magad?

-  YSL arany dinnye árnyalat , Mac Please Me, Flormar P 15, ( mint a Mac Pink Plaid )

4. Visszamész az időben, a tini éveidhez. Hogyan csinálnád másként a sminked, és a hajad?

-  hmm... a hajamat szerintem sehogy, mert mindig is ilyen volt, amilyen most :) hosszú egyenes...tehát nem vagyok az a nagy frizura kisérletező típus...
sminkben pedig talán szebben eldolgoznám a színeket a szemhéjamon és erősebb tusvonalat használnék :)

5. Egy vállhosszúságú Pixie Lott fazont kérsz a fodrászodtól, de ő rosszúl hallja, és helyette egy pixi fazont vág. Te erre: a, mosolyogsz, megköszönöd, majd hisztériásan felhívod anyukádat; b, sírsz a székben, és a dolog nagyon kínos lesz; c, panaszkodsz a vezetőnek, és jóvátérítést követelsz.

- Nem járok fodrászhoz...illetve nagyon nyomatékosan többször is a tudtára hoznám, hogy szigoruan 1 centit vághatsz a végéből megértetted?????!!! :)
Ha meg már így járnék, akkor mindegy,kár hisztériázni, mert a hajam nem jön vissza és akkor hazamennék és utánna megpróbálnám a legjobbat kihozni belőle :)

6. A barátod meglep egy négy napos városi kiruccanással, és egy órád van arra hogy összepakolj. Melyik mindenre jó palettádat csomagolnád el?

- hmm...Sleek Oh So Special  , illetve Estee Lauder film Noir 

7. Betörtek a házadba, ne aggódj senkinek semmi baja, viszont a helyet ahol a sminkjeidet tárolod kifosztották. Melyik az a termék ami reméled biztonságban van?

- Sajnos akik ide betörnének, azok nem a sminkcuccra utaznának szerintem....de, ha mégis, akkor a lejárt cuccokat vihetik, mert kb azokat tartom egy dobozban, amiket már nem használok...és azt a csekély számú rúzs, palettát , ecsetet meg magammal hordozom kb mindig a táskámban :)  ( igen,málhát cipelek )

8. Egy barátod kölcsönveszi az egyik sminkedet, és szörnyű állapotban adja vissza. Te erre: a, úgy teszel mintha észre sem vetted volna; b, megkéred hogy vegyen egy újat; c, titokban ugyanezt teszed az ő sminkjével.

-  hmm...nemszoktam ilyesmit kölcsönadni...nem higiénikus, de, ha elbarmolja, akkor persze nem örülök neki, de sztem nem szólok semmit...mintha észre se vettem volna...max annyit, hogy hát ezzeee meg mi törtéént hee??!! no mindegy...és máskor nem adnék neki :) vagy csak olyat, amit meg is tarthat, mert nekem már nemkell :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése