2014. július 8., kedd

Part 1. Szerzemények a Nyári leárazásból

Na hello!

Befotozgattam a szerzeményeimet :)
Remélem nem hagytam ki semmit...

Direkt nem költöttem semmit az mlített Egyiptomi nyaralás alkalmával, mert tudtam, hogy mire hazaérek leárazások lesznek és úgy gondoltam majd itthon vásárolgatok, ezért ott nem vettem jóformán semmit...pedig rengeteg féle cuccocska volt ott is...ruhák, parfümök meg mindenféle giccsecske :)

Még mindig vannak cuccok, amiket jólenne, ha megtudnék kaparintani...majd teszek még egy két kört, ugyanis jön a névnapom, így hát biztosan fogok ajándékpénzt kapni hozzám közelállóktól, szval egy két polot és kardigánt vagy topot szeretnék még begyűjteni :) kiegészítőt...ez az amaz, ami megtetszik és használható.. remélem sikerrel fogok járni és marad még valami, ugyanis ismét azt tapasztaltam, hogy rengetegen özönlötték el a boltokat...
Nah...
Addig is megosztom veletek, amiket eddig sikerült vásárolnom.
Nekem nagyon tetszenek, csupa, jó egyedi hasznos holmi :) örülök, hogy hozzám kerültek.
Leárazásban valóban megérte nagyon őket megvenni. Lehetne többször és még nagyobb % ban :)))



Ebbe a pitonmintás tunikába beleszerettem, mégpedig azért, mert kigyós, és ami kigyós, az nekem bejön :) maga a kigyók is bejönnek, imádom őket! Nos és mivel hosszú, remekül kitudom használni, mivel előszeretettel használok ilyen bővebb, sokat takaró, hosszabb fazonú cuccokat :)

   ZARA


Ez a kis lenge ingecske nagyon édes, remekül passzol a típusomhoz ( szőke haj, zöldeskék szem)
Egy farmerrel, vagy akár szoknyával viselve is egyaránt csinos, különleges , vidám darab :)

 ZARA


Ezekről az ingekről mindig a régebbi korok stílusa jut eszembe. Akármilyen hasonló cuccra akadok, azt megnézem :) még sosem találtam ehhez hasonló, gyönyörű díszített darabot ( illetve egyszer a szputnyikban, de az marha kicsi volt rám és anyukám lebeszélt, hogy ne vegyem meg, akármennyire is isteni rajta a csipkeminta elől hátul, mert levegőt se kaptam benne konkrétan :)) hihi ) szval elérkezett az én időm és most magamévá tettem ezt a gyönyörűséges inget!

  ZARA


HÁT NEM CSODASZÉP???!!!!


Puha, bézs, hátul cipzárral...olyan cuki ez a kis pulóver, ezt kaptam vkitől :) és nagyon örülök neki, mivel farmerral fogom hordani ősszel :) A hangsúly az őszön van!!! Igeen, én nyári leárazásokon is az őszies jól kihasználható cuccokat figyelem többnyire :)

  ZARA


Én nem járok fesztiválokra, de ez olyan fesztiválós....hippis, meg olyan különleges és jól feldob egy egyszerű szettet. Egyszerűen tudtam, hogy az enyém lesz amióta megpillantottam, csak arra vártam, hogy leárazzák!!

 ZARA


Egyszerű fehér póló...jó anyaggal, jó dizájnnal.  Nekem amúgy sincs hasonló nyakláncom...ezen meg van ilyen is! Úgy voltam vele, gyere hozzám haza!  Puha pamut része is van, meg ilyen ing anyaga is :) és hátul gombos....olyan édesek azok a a kis arany gombocskák! Zakóval, farmerral elegáns! 

 ZARA



Hát bizony, kellett nekem a Mangoba is becsászkálni...és akkor meglátni ezt a cuki sweatert meg egy kék társát! Végül is hezitáltam egy sort, majd arra jutottam, hogy ezt mindenképp elhozom, mert szép :) valahogy jobban állt, minta kék :) nagyon kellemes viselet...és IMÁDOM A RÓZSÁSSSSS MINDENT :)

  MANGO



Ez a rendkívül elegáns púderrózsaszín sweater azonnal belopta magát a szívem! Remek alakot varázsol és jó érzés viselni. Először nem tudtam, hogy fehéret vagy ezt válasszam e ....de végül is inkább a rózsaszín szín felé húztam...bár a fehér is nagyon csinos volt, de sajnos kettőt mégsem vehettem :( De ennek nagyon örülök!

 ZARA


Sima fekete garbó! Nálam fogyóeszköz. Rendkívül sokat hordom a hüvösebb időkben...nos ez olyan finom puha és hosszított fazon :) nekem találták ki!

 ZARA



Bevadultam és megvettem egy miniszoknyát! Nekem nincsenek igazából ilyen rövid mini ruháim, szoknyáim...ezért is újítottam be egyet! Csinos :) ezzel a csipke alsórésszel pedig olyan, mint egy neglizsé.

 ZARA




Ez pedig szintén egy fekete szoknya, puha rugalmas csinos anyagból, szintén csipkével az alján. Kissé hosszabb, mint az előző! Imádom :)

 ZARA




Rózsaszín pencil skirt :) szeretem az elegáns stílust...ez a szoknya nagyon csinos és kevésbé sem hivalkodó.
Fekete zakómmal és egy kellemes inggel nagyon csinos lesz! :)

 ZARA


Erről a ruháról annyit kell tudni az én esetembe, hogy hónapokkal ezelőtt pirosban néztem ki :) mivel piros és ilyen vajszínű létezik belőle! Nos az én álmom a piros ruha...valamilyen stílusban, valamilyen formában és ehhez még plussz pont, ha csipkés is :) de valahogy sose találok megfelelőt! Nos úgyvoltam vele, hogy bemegyek az üzletbe és megveszem ezt a csipkés piros ruhácskát....de amikor ottjártam, megpillantottam ezt a vajszínűt és úgy voltam vele, egye fene, hát felpróbálok egy ilyet is...és az az érdekes, hogy felborult az egész addigi tervem :) mivel szerintem ez a vajszínű jobban állt nekem, mint a piros...tehát ismét nem sikerült pirosat vásárolni, de legalább megszereztem ezt a szép, elegáns tört fehér csipkeruhát :)

 ZARA



Az utóbbi 4 évben 3 kígyómintás gatyát is elfogyasztottam....de mint sokminden mást is, ezért ki is hiztam őket :((((((  De a Váci utcai mangóban rátaláltam az utolsó 40 es darabra ebből a klassz bőrszerű anyagú gatyából! Ki is ugrottama  bőrömből ebbe a pitonmintásba és konstatáltam, hogy remekül áll nekem! Nem volt kérdés, hogy elhozom :)

 MANGO



Sima, fekete, puha, nem farmeranyagú!!! Alapdarab, mivel nagyon sokat járok fekete cuccokban...
Olyan kényelmes viselet és jól is áll ( ami az esetemben ritka)
  ZARA




Van már egy leggingsem....egész télen, ősszel, tavasszal abban jártam, sőt még néha a hűvös nyári napokon is! Annyira megszerettem, annyira bevált...még a fogműtétemre is abban mentem, mert olyan kabala gatya lett számomra! Ezért beszereztem egy másik nagyon puha fekete leggingset is, hiszen nemsokára hűvös lesz és nekem a kényelem a fontos :) Ezek a darabok pedig maximálisan kielégítik az elegancia és a kényelmi elvárásaimat is egyben :)

 ZARA







Fekete táska ZARA

Ronda, de finom!
Olyan egyszerű...nekem tetszik! Passzintom majd egy két outfithez, amihez nem akarok állatmintásat meg rockeres szegecses táskákat hordani :)




Az elkövetkezendő két cipő nem igényel különösebb magyarázatot. A fekete babakékben is létezik...néztem is, mert nagyon tetszett, de sajnos megbeszéltem magammal, hogy úgysem fogom felvenni semmihez, mert valóban cuki, de kötött szín, igy a fekete mellett maradtam, mivel ezt kifogom tudni használni. Nagyon csinos és kényelmes benne járni!
A kígyómintás cipő pedig a mániám, szval alap volt, hogy beszerzek egy izgalmas, hozzám passzoló magassarkút! Remekül feldob egyszerű szetteket. :) egyszerűen imádom... sexy, merész darab. 

Fekete hasított bőr magassarkú  ZARA




Kígyómintás bőrcipő Deichmann




Pár apróság:
H&M  fekete őv arany díszítéssel  és Vaníliás testpermet és gyöngyös arany karika fülbevaló
Parfois: gyöngyös fülbevaló
Bijou Brigitte: smaragdzöld köves föülbevaló
Claires: Iphone 4 S virágos tok, Fejdíszek, kis köves fülbevaló, egzotikus Tiare virágos hajcsatok :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése