2014. május 18., vasárnap

Alapdarabok az Én Szekrényemből :) 1. Leopárdmintás Nadrág


Hello!


Ugygondoltam, hogy sorra fogok venni pár általam kedvelt ruhadarabot, amiket bátran nevezhetek a beválalósabb hölgyek alapdarabjaként :)
Először a leoprdmintás nadrággal kezdeném...
Nos én abszolut a kicsit extrémebb kategóriába tartozom. 
Temérdek leopárdmintás holmim van. ( és lesz is ) 

Ismerek olyan lányokat, akik hihetetlen módon tiltakoznak az állatmintás ruhák ellen, és kitalálnak olyan badarságokat, hogy nekik ez Sok... ez bizony nem jön be a másik nem képviselőinek... stb..Nos biztos van erre is példa, én nem vettem észre különösebben, hogy a férfiak leszólnák ezeket...Szerintem annyi az egész, hogy Valaki vagy tudja viselni az ilyen mintás ruhákat, vagy Nem :) Eléggé bevállalós és stílusos hozzá vagy jobban szeret elbújni és szerényebb maradni. ( természetesen semmi baj ezzel, tolerálni kell, ahogy azt is, akinek meg bejönnek az állatminták )

Bizony ezt viselni tudni kell. Kell hozzá egy olyan karakter, akinek jól áll és tudja hordani megfelelően körítve.  Mivel szerintem 2 féle leopárdminta létezik: az egyik az ócska, olcsó , közönséges hatású , ami ízléstelen ezt be kell vallanom. Illetve a másik, amikor ez a minta kifejezetten izgalmas és elegáns :)
Persze nem mindegy, hogy mivel hordjuk. 

Egy szetten belül én azt ajánlom, hogy csak egy leopárdmintás cucc legyen rajtunk: pl  a nadrág.. ugye akkor ebben az esetben a felső és táska vagy cipő ne legyen leopárdmintás...mert túl sok lesz és nem is fog passzolni egymáshoz :) persze, ha nagymacskának akarunk öltözni, akkor kisérletezhetünk vele :)

Viszont : 
Számomra azért egy alapdarab egy ilyen mintás nadrág, mert felvehetjük : fekete/fehér/színes polókkal, ingekkel, topokkal, blézerrel, táskával, gyöngyös vagy arany kiegészítőkkel...

Egy fekete, fehér vagy piros szandállal, ballerinával vagy magassarkúval...

Különleges és elegáns szetteket lehet vele létreozni.
És kicsit feldobja a mindennapokat, illetve alkalmakra is tökéletes...





Nekem Ő a kedvencem jelenleg :)
ZARA  9995 ft
http://www.zara.com/hu/en/woman/trousers/leopard-print-trousers-c358005p1794581.html





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése