2014. július 29., kedd

ARANYOM! :) Catrice - Talk Like an Egyptian mono eyeshadow

Na Hello!

Tegnapelőtt úgy éreztem, hogy megfulladok itthon.
Fülledt párás meleg idő uralkodott a szobában és úgy éreztem, hogy muszáj kimennem sétálni.
Kinn már kezdett frissülni a levegő igy este 8 felé elsétálgattam itt hátul a parkba, majd eszembe jutott, hogy be akarok nézni drogériába, mert kellene tea meg gyertya meg gyümölcslé meg vitamin meg ez meg az...

Mivel közel van ide hozzám a Corvin, ezért gyalog elsétáltam a hűvös levegőn egyenese be a müllerbe!
Úgyis 9 ig tartanak nyitva, gondoltam még van egy kis időm körbenézni...és természetesen nem hagyhattam ki a  sminkes részleget :) ( ezért meg kell jegyeznem, hogy nem vagyok az a zárás előtt beesem fajta )

Nem panaszkodás szinten, de most nem állok jól anyagilag sajnos ...viszont eszembe jutott, hogy mióta szeretnék már valami szép aranyszínű szemhéjpúdert.
Ugyanis mindenféle szín megtalálható nálam majdnem, de egy normális arany színem sincs, illetve csak egy krémes maybelline ( color tattoo) , de annyira nem a kedvencem és , ha jól sejtem kezd beszáradni is :/

Szval arany szín kell, mert nem elég, hogy önmagában is szépen mutat, de remekül kombinálható sok árnyalattal. Szerintem nem feltétlenül csak ünnepi sminkekhez használható.
Eddig még nem sikerült megtalálnom a legmegfelelőbbet, illetve bizonyos márkákból találtam szépeket, de annyira drágáknak bizonyultak, hogy most nem tudtam kiadni értük  4 5 ezer forintokat...és őszintén szólva, nem is szívesen adnék, így valami olcsóbb alternatívát kerestem magamnak...

Így esett meg, hogy a catrice pult felé vettem az irányt, majd vettetem egy pillantást a teszterekre és kiszúrtam egy arany színt! :) ( természetesen tudomáson szerint nem új szín, eddig mégis elkerülte a figyelmem érthetetlen módon )

Így első ránézésre pontosan ilyen aranyat kerestem. Ami nem túl sötét, csillogós, szemcsés, kissé krémes, de mégis por állagú.
Ez az árnylat pedig a 420 as volt :) a teszter alapján... ( azért elkell árulnom, hogy az a tapasztalatom sokszor, hogy a teszterek egészen másak, mint a bontatlan termékek, hiába ugyanaz a szám és név, elvileg az újhoz tartozó teszter nekem sokszor teljesen más :) és mikor hazaérek már nem ugyanazt kapom, mint, amit a teszternél láttam :) )

Nos mikor kivettem egyet a csúszkából és megnéztem a nevét, még az is tetszett :) ugyanis a szín a ˝ talk like an egyptian˝ nevet viseli :)  nos aminek köze van egyiptomhoz, az már rossz nem lehet ;)

Még természetesen nem készítettem vele sminket. Nem tudok igazából nyilatkozni, hogy mennyire pigmentált, nyílván így ujjal nagyon jónak tűnik , tapintásra abszolút klassz, kicsit zsírosabb, nem porzik nagyon és megfelelő ecsettel és primerrel szerintem teljesen megfog felelni az én hétköznapi elvásáraimnak.
A lényeg, hogy megfizethető volt és pontosak olyan arany, amilyet kerestem :)
Jó, nyílván nem ez az egyenletes arany szín, mintha leöntöttek volna valamit aranymázzal, tehát nem metálos, hanem inkább csillámos :)
Engem a csomagolás igazából nem érdekel :) de jó ez az átlátszó tok. Látszódik mi van benne és jól záródik.
Már vannak más catrice szemhéjpúdereim, és nekem beváltak.
Remélem ezzel is ígylesz és nem okoz csalódást.
( jó, azért ilyen árért nem várok csodát! :P igaz MAC nél találtam isteni színeket, de valahogy 5 ezreket most nem gondoltam kiadni értük :/ )

A lustaságom és depim odáig fajult, hogy 2 napja nem sminkeltem magam ki, de igérem, hogy fogok ezzel sminket csinálni és majd befotozom.  Megvagyok amúgy lepődve magamon, mert akármikor veszek valamit, alig várom, hogy kipróbálhassam , ha éjjel 2 kor, de akkor is kiszoktam próbálni :( most nem... :( DEPI...

Nem tudom mennyire fog jól állni a halvány bőrömhöz egyébként, vagy mennyire lesz mutatós rajta, mert sajnos a nyári barnaságomat visszasápadtam :( de a lényeg, hogy én szeretem az arany sminkeket :) akkor is, ha nem vagyok egy kreol hercegnő :)


Nah jöjjenek a swatchok:










Ezt a 3 képet a netről szedtem :) de szerintem nagyon jól látszik itt is, hogy milyen fantasztikus csillámos arany ez a púder :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése