2014. augusztus 4., hétfő

Sleek i-Divine Arabian Nights smoke & shadows Limited Edition Palette

Na Hello!

Már milliószor , de tényleg milliószor megfogadtam, hogy nem veszek egy jó ideig biztosan szemhéjpúdereket....semmilyen formában! Nem nem! Nem és nem! Nekem nemkell...
DE...
Hiába van már egy pár palettám és mono színem, az igazat megvallva, ezekből sosem elég!
A legutóbbi alkalommal egy gyönyörű arany catricet sikerült felfedeznem, most a múlthéten pedig egy viharos nyári éjszakán szokás szerint az ágyamban ülve rámerészkedtem lépni a makeup pláza oldalára!
Jaj nekem! Tudtam, hogy valami apróságot biztos, hogy fogok választani, mert egyszerűen nembíromkiiiii és kész! Nekem most ´´kellvalamitrendelnem´´ állapotban voltam!
Mindig felfedezek magamnak valami újat, ´´ami még nincs´´ jelmondattal.
Így csúszott be ez a gyönyörű szemhéjpúder paletta, aminek be kell valljam, először a neve igézett meg :)
Arabian Nights....oh Arab éjszakák...az ezeregyéjszaka meséi :) Bizony nekem ez a gyenge pontom...
Tudom ez csak egy fantázianév, de ismerve a sleeket, okuk volt rá, hogy ezt a nevet adják ennek a terméknek.
A lelki szemeim előtt már felelevenedett a  giccses, fényűző buja háremek és az aranybazárok világa.
Gondoltam, hogy gyönyörű , pompás színeket fogok kapni, ha ezt megrendelem.

Már a neten is tetszett. Nem tagadom ismét kigugliztam néhány külföldi (blogger) swatchot :)
Meggyőztek.
Tudtam, hogy nem fogok csalódni, mert már van 2 Sleek Palettám! Szépen lehet velük sminkelni és egy élmény  is, illetve tartósak, a végeredmény pedig professzionális :)

Nem is hezitáltam, hanem rögtön bele is raktam a kosárba! Azt mondtam ennek tuti, hogy jönnie kell hozzám, mert már az utóbbi időben egy csomó másik palettát is kihagytam az életemből, amik szintén tetszettek. pl ( Garden of Eden, Celestial, Vintage Romance, Del Mar Vol. 1.)
Úgyhogy eljött az én időm!

A színek varázslatosak ebben a palettában. És én mivel elég színesen sminkelem magam, ezért abszolút kihasználható lesz számomra úgy gondolom.


Pénteken rendeltem meg! És ma, hétfőn már meg is kaptam :) Reggel óta nagyon vártam a postát :) olyan izgatott voltam, hogy végre a kezemben tudhassam,vártam, hogy végre kipróbálhassam a színeket a valóságban is.
A paletta mellé becsúszott még egy rose gold pirosító is a sleektől, mert egyszer már volt ilyenem, de elfogyott és nagyon szépen mutatott az orcáimon, úgyhogy úgy voltam vele, hogy útitársnak odarendelem a paletta mellé, hogy azért mégse árválkodjon egyedül a csomagban amíg hozzám kerül :)

Mikor megjött, nekiestem és kibontottam, mint egy őrült :) szanaszét szaggattam a csomagolást és végre bele is pecsmegeltem ujjal :) nem győztem gyönyörködni! Nagyon szépek, csillámosak, mattak, selyemfényűek...mindenféle van benne...jó a krémessége, nem porzik, erősen pigmentáltak.
A színek neveit imádom :) ...ilyenek, hogy aladdin lámpája meg arany bazár meg szultán kertje, a dzsinn, seherezádé meséje, 1001 éjszaka...stb...mesés!:)
Alig várom, hogy elkészíthessem vele az első fantasztikus sminkem :)

Íme a képek:  ( bocs a minőségért, sajnos telefonnal nem adja úgy vissza :( ) RENGETEG KÉP! :))))







































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése