2014. április 23., szerda

Tavaszi Tag




1. Melyik a kedvenc tavaszi sminkterméked?

YSL barackszínű selyemfényű rúzs és apró csillámos púder 

2. Melyik a kedvenc tavaszi körömlakkod?

Nincs kifejezetten bennem ilyen átlagos megosztás, hogy sötét az téli és világos az tavaszi, szval nekem amilyen a hangulatom éppen, olyanra kenem ki... 
Most éppen sötétebb metál lila színű :) ma ilyen spirituális kedvemben vagyok...:P

3. Kedvenc tavaszi virág?

Frézia és Orgona ( illata hmmm....) 

4. Hordasz tavasszal napszemüveget?

Igen, de én télen is...akár este is...akármikor elbújok mögé :)


5. Miben változik az öltözködésed tavasszal?

Nyílván nem öltözök be rétegesen nagykabátba :) és talán a bakancsom is lekerül...
Többször veszek fel szoknyát...és talán több kiegészítőt hordok...

6. Tavasszal eszel fagyit?

Mindig eszek, ha úgy van hozzá kedvem, de megmondom őszintén, hogy nemvagyok nagy fagyi rajongó :) Inkább süti :P Bár most a Carte D or Kókuszos jégkrémjére rászoktam :)

7. Kedvenc tavaszi illat?

eső/ zápor után a friss illat, illetve az Orgona 

8. Milyen a tavasz ott ahol élsz?

Magyarországon élek....színes, üde, bolondos, kellemes....


9. Mit szeretsz a tavaszban?

Azt, hogy végre nemkell hatmillió réteg ruhában élni az életem....illetve a kiszámíthatatlanság, hogy egyszer ragyog a nap és a másik percben pedig elborul és esni kezd :)


10. Tavaszi nagytakarító vagy?

Nem 

11. Tervek a tavaszra?

Több séta a friss levegőn...több gyümölcs evés...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése