2014. április 28., hétfő

Mai Film / Nőstényördög

Hello!

A mai film igazából, egy amolyan ´´film bármikor´´, amit bármennyiszer megtudok nézni :)
1989 es, tehát nem éppen friss :) de én rajongok azokért a régi filmekért, amiket gyerekkoromban láttam...
Ez is azok közé tartozik, hiszen nagy kedvencem...és azóta is szeretem megnézni, bármikor, akár 1000-jére. Valahogy sosem unom meg! ( 80 s movies yeah :) )

Tetszik a sztori, a korszak, a stílus és a szereplők , a zenei aláfestés, a barbie palota....
És persze a 2 filmcsillag Meryl és Roseanne :)

VIGYÁZAT!!!  Az egész film csomó rózsaszínt tartalmaz :) Mary Fisher stílusa awwwhhh maga az álom :) a barbie ház, amiben él, valami fantasztikus! Kiskoromban ,mindig abban akartam élni :) és azthittem mire ilyen öreg leszek, mint most (26) ,akkorra lesz egy ugyanolyanom! Nos... még nem lett :P
Remélhetőleg ami késik, nem múlik.

Nem mondhatom azt, hogy ez a film egy amolyan ´´film remekmű´´, de engem szórakoztat! És ez a lényeg!
Tetszik ez a néhol bugyuta, és mesebeli hatalmas rózsaszín buborék film :)

http://online-filmek.cc/film/7790-nostenyordog  ( itt tudjátok megnézni magyar szinkronnal )
( mellesleg megjegyzem, hogy két féle magyar szinkronnal láttam, de határozottan ez a jobb és eredeti )

Íme a film leírása:
Mary Fisher csinos és gazdag nőszemély, szerelmes regények sikeres írónője. Ruth Patchett viszont túlsúlyos, tenyeres-talpas háziasszony, élete középpontjában a családja, a férje áll. A romantikus tekintetű, fiatal könyvelő egy fogadáson találkozik Maryvel, akit meglátni és megszeretni egyetlen pillanat műve csupán. A csalfa Bob hamar megbánja, hogy otthagyja érte a családját. Ruth ugyanis bosszút esküszik és ördögi tervet eszel ki. Az odaadó feleségből pillanatok alatt rémes és vérmes nőstényördöggé válik. Sajátos hadjáratba kezd, megkeserítve a turbékoló pár életét.

Képek a filmből:










































































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése