2014. április 30., szerda

Random Turi :)

Nah hello!

Az elmúlt hetekben egyik nap beugrottam turizni :)
Sajnos nemvolt türelmem végignyálazni magam minden soron alaposan, de még így is sikerült néhány kincset megkaparintanom :) hozzáteszem : hibátlanul és szerintem nagyszerű árakon!
Nem mondom, hogy nem lettek volna még helyes darabok, amiket szívesen elhoztam volna, de ismét szembesültem vele, hogy valami vagy kicsi vagy túl nagy, vagy hibás volt :(  ez a turi átka...

Sajnos végre találtam egy nagyon édes kis fehér fodros felső, de sajnos lyukas volt :( így ugye mégse vehettem meg! :/
Nah, de nem baj, mert olyan jó érzés volt ráakadni ezekre a kis lenge felsőkre, úgyhogy ismét átélhettem a turizás varázsát...amikor az ember egyedi klassz darabokra akad a nagy kavalkádban :)

Persze , ha még lett volna erőm, kedvem, és időm...akkor áttúrtam volna minden sort, biztos akadtak volna még cuki darabok, de nem lehet minden az enyém...:)

Legközelebb is befogok ugrani valamikor...
Igazából nagyon kellene egy szetthez nekem átlátszó, bő, fehér blúz, amit kilehet gombolni végig....de sajnos ezúttal nem találtam olyat,ami megfelelő lett volna...De azért még vadászni fogom, hátha rálelek egyszer :)


Íme a képek a kincsekről :)

Top arany flitterekkel az elején, a hátulja pedig nagyon kellemes puha pamut :)
699 Ft


Flamingós lenge ing
999 Ft



Virágos Kimono
1299 Ft


Rózsaszín arany pöttyös masnis top
999 Ft



Leopárdos Peplum Top ( vastagabb rugalmas anyagból )
1299 Ft



Gyöngyös fekete bolero
599 Ft

Kigyós Ruha ( finom selyem anyagból )
2999 Ft



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése