2014. április 14., hétfő

बालों की देखभाल avagy Hajápolás Indiai módra :)




Na Hello!

Most épp itt ülök a bebugyolált fejemmel és arra gondoltam megosztom veletek miket szereztem be egy hónapja kb a Szép Kis Indiai nevezetű csodálatos boltban :)

Már régebben is ismertem ezeket a hajápoló olajokat, de valahogy mindig elmaradt, hogy vegyek és bevessem őket használatra.  Lusta voltam...vagy nemtudom...más termékeket használtam...egyszerűen kikerültem őket... féltem talán, hogy macerás lesz órákon át fennhagyni és aztán lemosni...

Mostanában egyre jobban hullik a hajam. :( ilyenkor nagyon letudok törni, mert már olyan szép hosszúra sikerült megnöveszteni ,hát most támad szórakozni kedve velem és ki akar hullni....awhhh ghhrrr :)
Na azt már nem!

Így többek között, mikor ellátogattam abba a fent említett fantasztikus üzletbe, beszereztem 2 fajta hajolajat is! Az egyiknek tömény jázminillata van! De majd mesélek lejjebb részletesen...

Ezen felül egy arckrémet is vettem, aminek Tibet Cold krém a neve és ilyen kis kék üvegben van, fincsi igazi KRÉM illata van ( a nagymamámra emlékeztet) és nagyon jól beszívja a bőröm..éjjelre is felszoktam kenni, nem zsíros és isteni puha lesz tőle...

Nah, de gyerekek, amennyi cucc abba a boltba van...lent és fent és oldalt és körbe körbe...
Hát még kedvem lett volna elhozni megannyi kendőt, papucsot, szárit, füstölőt, szappant, CD-t és egyéb indiai tárgyacskát is :) de sajnos nem lehet minden az enyém! ( egyszerre hihihi )
REKLÁM:
Ha módotokban áll, és még nem voltatok, akkor mindenképpen nézzetek el oda...nagyon jó dolgok vannak, ruházati dolgok meg kozmetikai cikkek meg lakberendezési, dekorációk meg kaják is :) szval érdemes menni oda tényleg és elverni egy kisebb összeget, amit megengedhettek magatoknak!  Az ember tényleg úgy érezheti, hogy Bangladeshbe csöppent :)

http://www.exoticindia.hu/ : a shop weboldala :)

http://www.exoticindia.hu/allproducts.php?Categories=Cosmetics&Subcategories=Herbal+Products

No, de...visszatérve az én gyér hajkoronámra...
Nem volt mit tenni...ápolásra szorul sajnos...elkeserítően hullik...törik...vékony szálú, fénytelen...
Az átlagos sampon és balzsam kombináció már kevés neki... :(
Szval a John Frieda szőke hajra való finomságait most picit hanyagolom...és helyettük ismét felfedeztem magamnak a Dabur termékeit.
Emellett azért megjegyzem, hogy belsőleg is támogatom magam :) ugyanis szedni kezdtem 1 hónapja kb egy hajvitamint...amit a Dm ben vettem :) napi egy szem és még mellé sörélesztőt is, amiből naponta kb 6 db ot szedek most. ( remélem lesz hatása )
Azt tudom, hogy azért olyan szép mesebeli hajam nem lesz, mint a gyönyörű indiai hölgyeknek, mert ugye csalogató a kép...és akkor én rögtön elképzelem, hogy felkenem az olajat és olyan hosszú meg sűrű lesz...de nem :) mivel amúgy is szőke világos típus vagyok...no, de nembaj, ha megállítaná a hullást és fényessé, egészségessé tenné, akkor már örülnék :) hiszen annyi, de annyi kellemes véleményt olvastam róluk a neten...

3 féle volt az üzletben...:)

1 sötétebb zöld egy fekete hajú nővel a képen... ez a sima AMLA
1 világosabb zöld egy közép barna színű hajjal rendelkező szép nénivel a képen... ez az AMLA GOLD
és 1 szintén fekete hajú hölggyel a képen, amin jázminkák díszelegnek....ez az AMLA Yasminos :)

Van belőlük 2 fajta méret egy közepes és nagyobb flakon.
Én mivel egyenlőre kipróbálásra hoztam, ezért mindkettőből közepeset vettem.
Én az AMLA GOLD ot és a Yasminosat hoztam el.
A goldot azért, mert állítólag nem sötétíti úgy a hajat, mint a sima :) ( remélem )
a jázminosat meg azért, mert jázminos és illatozni akartam :)

Felváltva szoktam őket használni egyébként...mikor mihez van kedvem!
Mellesleg a goldnak is finom visszafogott illata van. A sima amla erősebb :) és a jázminos is igen meghatározó lehet sokaknak...hát vagy valaki vevő erre az erős odorra, vagy nem :) Én személy szerint imádom ezeknek az olajoknak az erős illatát...de azt tapasztaltam, hogy másnap már nem érezni olyan erősen a hajamból :) bár lehet csak én szokok hozzá.

Egy héten 2 vagy 3 alkalommal szoktam a hajamra tenni ( én beleöntöttem egy ilyen kis victoria secretes testspray flakonba, amivel spriccelgetni könyebb a hajamra )
Kb. 3 vagy 4 órát hagyom rajta vagy akár egész éjjelre és jól bebugyolálom a fejem kendőbe sőt alá ilyen kis folpackba tekerem :)
Ilyenkor az a lényeg, hogy melegen tartsuk, mert akkor könnyebben bejutnak a hatóanyagok a hajszálba és a fejbőrbe! :)

Jól beszokta szívni a hajam... be szoktam kicsit masszírozni is, hogy beindítsam a vérkeringést :)

És aztán jön a lemosás...
Én  Dabur Vatika sampont vásároltam most megint, mert ezekben még nem csalódtam és nagyon kellemes velük hajat mosni...friss, gyógynövényes illatuk van.
Felhígítom kis vízzel és azzal szépen megmosom kb 3szor, hogy jól kijöjjön az olaj. Egyébként nem is olyan macerás kimosni, mint gondoltam :)
És utána szépen felrakok egy kis balzsamot , szintén Dabur Vatika még kb 5 percre, leöblítem és kész!
Megfésülöm...és megszárítom közepes fokozaton :)

Egész más a hajam tapintása... olyan finom és utána nagyon fénylő és puha lesz.
Eddig kellemes...
Remélem hosszútávon is befog vállni és nemfogja a hajam sötétíteni. ( eddig nem tette )
Én szeretem ezt az egész procedurát, mert ellazít és olyan egészségesnek érzem a hajam utánna.

A samponból és balzsamból is sokféle van.
Én most a  trópusi kókuszos sampont vásároltam meg és a tojásos proteines mézes pakolást.
Mindkettőnek isteni illata van, főleg a tojásos mézes balzsamnak :) abból parfüm is lehetne :)
Eddig nagyon szereti őket a hajam :) Én csak ajánlani tudom!
Amint elfogynak újraveszem őket és biztosan másfélét is kifogok próbálni.



A hajam most:


Képek a termékekről:





















Itt még több kozmetikai termék:

http://www.exoticindia.hu/allproducts.php?Categories=Cosmetics&Subcategories=Herbal+Products

Remélem tetszett nektek ez a kis bejegyzés :)
Ha van kedvetek, próbáljátok ki a termékeket!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése