2014. április 8., kedd

Eltűnésem

Nah hello!

Még most is nehezen veszem rá magam, hogy írjak valamit ide...
Tényleg nem a tiszteletlenségemből és figyelmetlenségemből fakad ez a negativizmus... hanem sokkal inkább a mély depresszióból, ami az utóbbi napokban erősödött...
Elnézést kérek attól az X számú követőmtől...tényleg ne haragudjatok, de nem úszhat mindig minden abbana
bizonyos édes rózsaszín ködben... nálam legalábbis nem minden nap burkolózik csillagporba!
Lehet a nagy bloggervilágban ( ahol én bizony picinyke bogárnak számítok ) csak Én vagyok ilyen sötét depresszív flúgos személység...  Kérlek bocsássátok meg nekem ezt a hibámat :)

Tipikusan az a személység vagyok, aki eltervezi előre a dolgokat nagy beleéléssel, maximalizmussal....de persze kurvára máshogy sülnek el a dolgok.... ( összetörikaszívem )
Tehát pl egyszerűsítve egy példán keresztül..lehet eltervezem, hogy holnap írok egy jó kis posztot...de holnap annyira szarul leszek, hogy képtelen leszek írni! Hoppááá... ez egy példa volt...

Még a szar is keserű olykor...mondani szokás...
Kívülről szemlélve lehet hirtelen pompázatos palotának tűnik az életem bárki számára...akinek megvan mindene ugyan mit nyafog?! mondhatják sokan körülöttem, akik ´´ismernek´´...
ISMERNEK....hát bizony, akik valójában ismernek, azok tudják, hogy az életem a sok csilli villi dolog mellett nem éppen a legirigylésreméltóbb.... Nem cserélnének velem a világon semmiért sem!

TÜRELEM...KOMPROMISSZUM...LEMONDÁS...NÉLKÜLÖZÉS...MEGBÉKÉLÉS...KITARTÁS...
Pár szó azok közül, amit nekem érzelmileg egy suhintással le kell gyűrnöm minden egyes nap...így kelek..így fekszek...
Sajnos említettem már nagyvonalakban, hogy bizony hosszan elhúzódó szar életszituációban tengődök...és ez sajnos eléggé megnehezíti a nemlétező lelki békém és az életem minden pillanatát...

Nah, de nem akarom sajnáltatni magam... nem azért írom le ezt, hogy mindenki miattam sírjon...
Elég, ha én sírok magam miatt....

El voltam utazva drágáim..
Huh most jön a gúnyos, huh, de rossz volt neked.... Igen rossz volt...a vége...egy bizonyos dolog miatt, amit legádázabb ellenségeimnek sem kívánok...
És persze rossz volt hazajönni...mivel gyűlölöm a ´´hazámat´´
Igen így van...kövezzetek meg, iratkozzatok le...ne kövessetek :) de ígyvan!
Nyersen fogalmaztam...mint általában! Nem szeretek itt élni! Talán egyszer el is megyek... Inshallah...
Nem azért volt rossz hazajönni, mert valakit otthagytam....és Ő nem jött velem ( persze azért is )... hanem azért volt rossz hazajönni, mert nekem ez nem haza...nekem olyan nincs...az én hazámra még nem leltem rá...
Jól félreküldött a gólya.... nem is értem miért itt rakott le! Azt értem, hogy csodálatos családom van és azokat én elnem cserélném sose! De a hely az nem stimmel..azt elbaszták :)


No mindegy..
Törökben voltam...
Fantasztikus volt ismét...
Majd fogok róla írni bővebben és képeket is teszek fel...meg majd eldicsekszem miket vettem...
Hát semmi extra....nemvolt nagy pénzköltés :) de ennyi pont elég volt, hiszen eláraszt a szar :)
Viszont eldöntöttem, hogyha majd lesznek felesleges 100 ezreim, akkor bizony befogok vásárolnia  bazárból megannyi ottomán díszt a jövőbeni kastélyomba :)


Nah tényleg megpróbálom összeszedni magam egy pár poszt erejéig :)

Addig is puszi mindenkinek!





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése