2014. április 17., csütörtök

Tavaszi és Nyári lábbelijeim :) és az újabb kiszemelt áldozatok!

Sziasztok!

Úgy gondoltam ebben a csúnya esős időben itthon fogok pihengetni...
De ismét nemvoltam rest és kedvet kaptam, hogy rendbe tegyem a cipőimet...
Persze azért is vettem rá magam, hogy átnézzem őket... vajon melyik használható és milyenre van szükségem esetleg!
Egyáltalán nincs sok cipőcském...persze mihez képest!?
Nah, de tényleg nincs! Elnézve sok blogger videoját meg kollekcióját :)

Úgy hiszem elkellene még egy két szandál a jóidőre.
Nah, majd menet közben, ugyis már kinéztem egyet kettőt...de még várok...1. hogy legyen pénzem, 2. hogy megtaláljam a tökéletes egyedi és az ízlésemnek megfelelő darabokat. :)


Addig is íme a cipőim.
Nem új darabok, sokszor hordtam egynémelyiket, de annyira imádok egy két darabot, hogy még most sincs szívem megválni tőlük, holott már eléggé viharvertek.
Nem mondhatnám, hogy cipőmániás vagyok.... csak akkor veszek, ha téyleg megtetszik egy két darab és szükségem van rá. Téli és őszi cipőim sajnos nem is nagyon vannak. Csak 1 2. :(
Általában nem adok ki sok pénzt cipőkre. Mindig az aktuális divatnak megfelelőt választok, amit hordok egy két évig, és átalában egy alatt tönkre is megy, így nem fáj a szívem újra beruházni :)
Meg általában a jóidőre választok egyet, ami kb minden ruhámhoz passzol és akkor én abba rohadok minden nap :)

Most viszont úgyérzem, hogy egy két szandált, papucsot még fogok vásárolni, mert valahogy kevésnek érzem a hordható, praktikus cipőim mennyiségét :)

Általában a Zarában akadok mindig klassz cipőkre. Kényelmesek és strapabíróak.  De persze van egy két másik bolt is, amelyikben találok tetszetős darabokat. Pl: Bershka, Deichmann, H&M, Humanic, stb...


Régebben vásároltam egy két felesleges magassarkút...sajnos nem a kényelemre mentem rá...
Mostanában sokkal inkább azt tartom szem előtt, hogy a kiválasztott  cipők kényelmesek és csinosak is legyenek egyszerre. Persze basszájba kurva Magyarország, amiért jólfizető munkahelyet sem biztosítasz, hogy kényemesen vásárolhassak :) ..I..
A lábam mérete egyébként 40 es :)

Nos jöjjenek a képem az Én szerény kollekciómról!


Mango Masnis bársony szandál ( 2 éves )


Zara mindkét cipőcske ( 3 éves, 4 éves )


Zara lapotalpú, szerintem western mintázat :) ( 3 éves )


Zara koponyás loafer ( 3 éves )


Promod köves szandál ( 6 éves )


Zara  ( 3 éves )


Zara ( 2 éves )


Zara  ( 2 éves )



 Zara  ( 2 éves )



Buffalo  ( 3 éves )



No márkás török/kinai boltos platform cipő :) ( 1 éves )



Zara  ( 2 éves )


 Zara  ( 4 éves )


Zara ( 2 éves )


Bershka platform  ( 3 éves )




Nude magassarkúk

Deichmann Bershka Kinai :) ( 6 éves, 5 éves, 3 éves )





Zara  leopárdmintás telitalpú  ( 4 éves )



Pleasure üvegcipő :) ( 5 éves )


Papucsok :)
Ipanema  Ipanema Leonardo Leonardo  ( 2 éves , 4 éves, 8 éves, 8 éves )





Zara ( 3 éves )



2 drága conversem :) pink és lila  ( 1 éves és 5 éves )


Bershka ( 5 éves )


Leonardo és Deichmann ( 6 éves és 4 éves )


Turkálóból :) ( 1 éves )


Pleasure ( 8 éves )


Olasz cipőboltból  ( 2 éves )


Nike  ( 1 éves )


H&M limitált kiadású volt :)  ( 5 éves )


Olasz cipőboltból  ( 8 éves )






És most mutatok pár cipőt, ami megtetszett a mostani kínálatból :) és abszolut hiányban szenvedek, illetve meglehetősen jó beruházás lenne! ( persze nem az összes, csak valamelyik ezek közül, mert rohadt magyarország még normálisan fizető munkahelyet sem teremtesz nekünk )
























Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése