2013. november 11., hétfő

Tag / Azok a 90es évek!







1. Kedvenc Disney mese?

A kis hableány, Aladdin, A szépség és a szörnyeteg. Egyébként nem Disneyk, hanem voltak ezek a Canon Movie Tales es mesék, és é azokat imádtam nézni, ilyen igazi szereplőkkel mesefilmek, abból volt kedvencem a Hófehérke :) és a Király Új Ruhája. 

2. Mi volt a kedvenc együttesed?

Spice Girls, 2Unlimited, Madonna, Prince, Backstreet Boys, Tupac, Mariah Carey, S Club 7, 

3. Mi volt a kedvenc édességed?

Robbanós cukorka, színes nagy kemény rágó, Kókuszos Lila Pause (Milka), M&M, és jégcsoki, Maoam. 

4. Kedvenc társasjáték vagy egyéb játék?

Nagyjából sok időt töltöttem egyedül testvér hiányban, tehát inkább olyan játékokkal játszottam, amiben egyedül feltaláltam magam. Számítógépes játékokat nagyon szerettem...Crock, Raymand, Lion King, Aladdin,

5. Mi volt a kedvenc Happy Meal figurád a McDonalds-ból?

egy ilyen kis plüss Timon a Lion Kingből :) azthiszem ez volt az első Happy Meal , amit kaptam, és Kecskeméten volt :) mert a szülővárosomban a mai napig nincs mcdonalds sajnos....

6. Kedvenc könyv/mesekönyv?

Boszorkányok és Tündérek, és szerettem olvasgatni ilyen kis gyógynövényes meg állatos könyvecskéket :)
Meg mindenféle mágiás, ezoterikus könyveket. Harry Potterek abszolut :)

7. Kedvenc ruhaboltod akkoriban?

Butikok a városban, ahol laktunk. Semmi extra, de már akkor is próbáltam különlegesebb darabokat választani, meg anyu is nekem :) de mindig beleszóltam, hogy mik voltak az elképzeléseim :)

8. Kedvenc Cartoon Network meséd?

Nem mindegyik cartoon networkos, de pl Looney Tunes, Fecsegő tipegők, Hé Arnold, Holdtündér, DragonBall, 

9. Mit néztél a tévében, ha hazaértél suliból?

Herkules, Xéna, Sliders, Paula és Paulina, Sabrina a tiniboszorkány, ilyesmik :) sorozatokat....lecke helyett, előtt, közben, után :))))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése