2013. november 12., kedd

Szükségesek....

Hello!

Ismét körülnéztem itt ott a plázában...és ismét lettek vágyak netovábbjai!
Mostanában nem vásároltam...tehát már kezdtek elvonási tüneteim lenni...de sajnos most nem állok a legfényesebben anyagilag, ezért nagyon oda kell figyelnem milyen kulcsdarabokat gyűjtök be ebben a hónapban...illetve a leárazásokat várom ugyebár, de az még odébb lesz :)
addig is...
Íme :)


A Nailland nemrég nyitott meg az árkádban...már mindenki volt, természetesen engem leszámítva...de remélem hamarosan eljutok oda is, és akkor veszek egy pár szépséget, habár nemvagyok egy nagy lakkmániás, az újdonságoknak mindig örülök...
Most egy ilyen babakék lakk tetszett meg a netről a legjobban, de ott élőben úgyis besikerül majd még egy két szép darab ebben biztos vagyok...pl arany meg mermaid tears meg csillámosok, meg ezazamaz...


Ez a Mangos kígyómintás táska ma kiszúrta a szemem az üzletben, ahogy beléptem :)
Enyém lesz, nem kérdés! Pontosan ilyenre áhitoztam már mióta, és az ára sem vészes! :)
Jól kihasználható kis shopper, pont az én stílusom :) Awwhh gyere anyucihoz!



Gyertyaügyben eléggé levagyok fogyva...és amikor a múltkor az alleeban szagolgattam őket, akkor ebbe beleszeretett az orrom...nagyon finom,púderes, pézsmás parfümös illata van. A fenébe is a geijl karácsonyi sütiszagokkal! Most erre vágyom!:P


Semmi extra bizony! Egy fekete ruha a Zarából! Abszolut Én! És hihetetlenül jól kitudnám használni! Felpróbáltam és mit ne mondjak...nagyon csinos volt :) Egyszerű és nagyszerű!


Amikor törökországban jártam pár hete, elkell mondjam, kb tíz lányból 7 nek a fején turbán volt...mindenféle szépséges csecsebecsés turbán....nos akkor eldöntöttem, hogy márpedig nekem is kell majd egy ilyet, ugyanis biztos voltam benne, hogy itt Pesten nem fog mindegyik abban rohangálni, így elég egyedi lehetek.. Zarában erre leltem...remélem letudok majd csapni egyre és jól is fog állni nekem!

Egy ilyen hosszú fekete szoknya szintén a Zarából hazajöhetne velem, hiszen alapdarab és sokmindenhez tudnám passzintani...nos majd meglátjuk :)

Nos magamhoz képest ne i vágyok sokmindenre ebben a hónapban :)
Remélem azért valamit sikerül hazavarázsolni a listából!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése