2013. november 27., szerda

néllend élmény

Nah Hello!

Kemény heteken...napokon vagyok túl.
Végre valahára eljutottam oda, hogy ismételten annyira begyulladt a bölcsességfogam, hogy nem volt mese, sajnos műteni kellett! De erről hosszabban majd egy csak ennek szánt posztban szeretnék beszámolni!

Most jöjjön a hét különleges eseménye...számomra különleges :), amit már én annyira vártam, hogy mindenki agyára mentem magam körül... végül is semmi extra, de végre énis megnéztem magamnak közelebbről ezt a Nailland standot az árkádban! Igen...még így...fájós pofával is!
Hát bizony nem győztem végignyálazni magam a sok sok gyönyörűbbnél gyönyörűbb lakkon...
Azt se tudtam már mit akarok, mikor oda kerültem :) Lilát? Opálosat? Türkizt? Vegyes csillámosat? Olivát? Barbie Pinket? Babakéket? stb.... így végül nem is azok jöttek velem haza, amiket nagyon akartam, nah de mindegy, majd egy másik alkalommal...úgyis közeleg a Mikulás! Majd arrafelé küldöm, hogy pakoljon be a zsákjába ezt azt....
Hihetetlen, hogy Én egy sima lakkot választottam és még mellé két csillámos fedőt!
Méghozzá kék árnyalatokban! :) Bevallom hirtelen én azt se tudtam mitévő legyek, és kicsit meg is bántam, hogy elkapkodtam a választásom, mert választhattam volna ennél különlegesebbeket is...no, de végül is amikor felkentem őket, akkor meggyőztek, hogy mégis jól választottam! Ugyanis egy gyönyörű csillámos pávaszínt kaptam! Hiába...valahogy mindig a kékek és zöldek felé tendálok....holott a rózsaszín és barackos árnyalatok is tetszenek...no, de majd tényleg legközelebb! Már megvannak a következő áldozatok!
Árban valóban nem volt vészes...a 3 lakkért kb 3 ezret fizettem! És igen tartósnak is mondhatóak...nem beszélve a szép fedésről! Nos én nem fogom jobban értékelni, mert nem ez a szakterületem és nem vagyok egy nagy lakk mániás, de azért szeretek néha kísérletezgetni! Nekem megfelel és ez a lényeg!

Íme ők:







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése