2013. november 27., szerda

Mostanában használatos rúzs/szájfény

Nah Hello!

Pakolgattam a neszeszerem és rájöttem, hogy muszáj megmutatnom az éppen aktuális 3 kedvenc kis száj szépítő termékemet :)
Mostanában ezt a 3 at használom, felváltva és egyszerre is akár!
Nekem bejön ez a lilás, barbies, fényes vonal az ajkakon!
A Loreal os terméket nemrégen szereztem be és nagyon elégedett vagyok vele!
Bizony sokat vacilláltam, hogy melyik árnyalatot vegyem meg, de végülis erre esett a választásom!
Nem bántam meg.
Finoman hidratálja az ajkaimat ebben a hideg időben és igen tartós természetes színt ad neki.
Eddig én csak a Müllerben láttam a Blahán,de lehet máshol is meglehet vásárolni!
A másik kettő pedig már kicsit régebbi darab! Valmiért mostanában ezeket passzintom a sminkemhez, bár kicserepesedett ajkakon nem mutat a legszebben, ezért nem felejtem el a kis ajakpuhító szeánszomat sem minden nap: leradirozom az ajkaimról az elhalt hámsejteket ( Lush bubble gummos ajakradir , illetve fogkefe) , majd vastagon bekenem valamilyen ajakápolóval ( néha kis olajgyöngyöket masszírozok bele éjjelre) és így alszom el!

 Íme:

Loreal Shine Caresse Glossy Stains Eve 400

Maybelline Color Sensational Cream Gloss  I Love Lilas 215

Catrice Ultimate Shine Meet Violeta 180




( swatchokat nem készítettem, mert ha elmentek a drogériába, akkor úgyis lehetőségetek lesz kipróbálni a tesztereket a saját szemetek láttára )


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése