2013. november 13., szerda

Dark Wednesday Dark Mood Dark Nail Polish

Na Hello!

A Naillandbe sajnos még nemsikerült eljutnom...remélhetőleg jövőhéten ezt az élményt is fogom tudni pótolni
Viszont találkoztam egy barátnőmmel a boráros közelében, és ő beugrott a moyrába, mert volt egy kis elintéznivalója, így hát énis szétnéztem....mivel nemszeretek felhalmozni dolgokat így sok színt átfutottam a szememmel, de végülis ez a kettő darab lakk landolt a kosaramban.
A Moyra 99es unikornis színű , illetve egy fekete 35 ös lakk!
Az üzletben kitaláltam, hogy a fekete tetejére rádobok egy réteget a tündéresből és akkor milyen szép is lesz...nem tévedtem! Annyira azért nemvagyok azért hasraesve tőle, de most erre a hétre ez is megteszi....
Mivel picike pistike körmöm van, ezért nem is várok nagy csodákat...nyílván egy lakk sem mutat olyan húdejó rajta, mintha egy szép hosszúkás köröm lenne...no mindegy, ezt sikerült...íme:











Egyfolytában nézegetem a kezem...és barátkozom ezzel a színösszeállítással!
Addig úgyse leszek végülis megelégedve egy színnel sem, ameddig nem lesz hosszú körmöm, de egyenlőre ez van... Ez a kedvetlenség igazából tényleg a köröm formámnak és nagyságának szól, nem pedig a lakknak, ami eléggé különleges....
Azt nem állítom, hogy őszies szín, mert mi is az, hogy őszies szín ? Nekem mindegy milyen évszak van, bármilyen szín jöhet, ha éppen ahhoz van kedvem...
Azért már várom a Naillandet...netről kinéztem már pár szép árnyalatot. Nos majd meglátjuk...
Mindenesetre ezek a Moyrák egész jók, és tartósak.  Volt már szerencsém hozzájuk máskor is..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése