2015. január 11., vasárnap

Véééégre!!! Sigma Make Me Classy Essentisal Kit / Professional Brush Collection



Szijasztok!

Végre eljött az a nap....vagyis már igazából egy hete nálam van valami, amivel most rukkolok elő itt a blogon, mivel olyan lusta voltam, meg kelletlen, hogy nemtudtam hol is kezdjem és mit is írjak...nem volt kedvem fényképezgetni ( ígyis szarok lettek a képek bocsi ) és nemvolt kedvem írogatni, elővezetni, hogy mivel leptem meg magam az ünnepek után. 
Most sincs kedvem amúgy írni, de úgy érzem nem titkolhatom tovább ezt a  csodát, amit megkaparintottam. 
( plussz hozzá kell tennem, hogy egy hete már használom, így hiteles véleményt tudok írni róla) 

Egy Sigma 12 db os ecsetkészlettel lettem gazdagabb! Hurrá!

Először is megkell említenem, hogy kurvára büszke vagyok magamra, amiért össze tudtam spórolni az ünnepekben és a nagy leárazások alkalmával annyi pénzt, amibe ez került. Hogy nem szórtam el másra...időközben, mivel annyi, de annyi klassz gönc meg minden szir szar levan árazva, amire elcsábulhattam volna, DE NEM! Azt hiszem felnőttem.  ( hüpp hüpp )

Ezt azért mondom így, mert eddig számtalanszor volt, hogy félretettem egy kis pénzt valamire, és bizony időközben el el szórtam erre arra és a végén már nem volt meg a pénz, se a vágy az áhított dolog iránt...
Nah, de komolyra fordítva a szót! Beszéljünk kicsit arról, hogyan is ötlött ez az eszembe, hogy kéne egy ecsetkészlet most már így 3. X hez vészesen közeledve. 

Egyik nap szokásomhoz híven tumblerezgettem és egyre több ecsetkészletes képecskét találtam magam előtt..és jött a vágy...hatalmas vágy, ami magával ragadott, és a belső hang figyelmeztetően és megrovóan szólt rám: hogy nézd már meg magad te Nő, minden nap kivagy festve, mint egy cirkuszi artista és pont neked nincs egy épkézláb ecsetkészleted! Ideje szépen a félretett pénzedet ebbe invesztálni. Most vagy Soha! 

És milyen igaza volt a belső hangocskának, mert átnéztem az ecsetjeimet és rákellett jönnöm olyan kis szedett vedettek awwh, hogy szégyen és gyalázat! eltörve...megviselve...hiányosan...összevissza...
Volt, ami már több, mint 10 éves.....tehát nem mai darabok és mondhatni nem is márkásak. Egyetlen egy Mac ecsetem van, amit rendszeresen használok ( an még egy, de azt kevésbé, mivel speciális smink való hozzá ) megjegyzem ő a hőn imádott 217 es ecsetek királynője amii egy alapdarab és imádom.

Nos szétnéztem a neten....blogokon, makeup pláza, illetve a pink panda kínálatában. Az utóbbiaktól még sosem rendeltem semmit. Nos mivel nagyon kedvezőek voltak árban náluk a 12 db os ecsetkészletek, ezért már csak azt kellett eldöntenem melyik legyen. 

Először a színeseket nézegettem....makes me cool...crazy...Mrs Bunny...és a többi...
Volt ott türkiz, lila, korall, meg kék és rózsaszín és nyuszikás pamacsos végű....
Természetesen a legtöbb elvolt fogyva... :( no de , hogy őszinte legyek, nagyon édesek ezek a színek, csak be kellett lássam, bizony nem az én világom. 

Ezért maradtam a klasszikus feketénél. Így esett a választásom a Makes me classyra :) 
Temérdek fotót nézegettem róla már előre a neten és úgy vártam, akár a messisást!! És nem bántam meg. :) Utólag elmondhatom, hogy nagyon boldoggá tett, hogy hozzám került.

Komoly, elegáns, nevéből adódóan klasszikus...szerintem teljesen ugyanolyan, mint a sima essential kit, szval abszolút nekem való, illik a személyiségemhez. 


Itt most elkell mondanom azt még, hogy nem kérkedni akarok, de bizony megrendelhettem volna akár a 29 darabosat is...ha akartam volna, mert most tényleg volt félretett vagyonom :) de minek annyi ecset? én úgysem használom ki...ez a 12 db pontosan kielégíti a vágyaimat, igényeimet...ugyanis én csak magamat sminkelem.  
Tehát , ha csak magatokat sminkelitek és nem profi szakemberek vagytok, akkor bőven elég nektek ez a szett és ajánlom ruházzatok be rá, ha módotokban áll, mert nagyon megéri!
Legyen egy normális szettetek és kész!


Nem értek annyira a Mac ecsetjeihez, ugyanis csak pár darabot ismerek, nekem 2 darab ecsetem van a Mactől és abszolút kifogástalan, megvagyok elégedve, de horribilis áruk van ( legalábbis az én fizetésemhez mérve )
Ezért úgy gondolom, hogy ez a Sigma sem olcsó mulatság, de lényegesen olcsóbb, és mégis van olyan minőségi szerintem, mint a Mac. Ezért is megéri beruházni rá többek között. 



Amikor megjött a posta szélsebesen ugrottam ki az ágyból...tudtam, hogy a kézbesítő csenget és már annyira izgatott voltam, hogy remegtem!!! :)
Nekiestem a dobozkának és vérfarkasokat megszégyenítő hevességgel téptem szét!
És ott olt a kezemben az én kis fantasztikus ecsetkészletem :)
Boldogság töltött el a gyönyörűség láttán....
Alaposan megnézegettem őket...minden egyes darabot...végigtapintgattam és aztán ki is próbáltam! 
Abszolút megvagyok elégedve, gyönyörűen lehet és öröm vele dolgozni. 















Íme az ecsetek! Nemfogom részletezni, hogy melyiket mire használom. Gondolom már mindenki tudja, melyik mire való:)  


E30: Hegyes,pontos végű ecset.

E55: Szemhéjfestékecset.

E60: Szemhéjfestékecset.

E40: Sati
rozóecset.

F50: Duo Fibre alapozóecset.


F30: Púderecset.

F40:  Pirosítóecset.


F60: Szintetikus alapozóecset.


E70: Ferde satírozóecset.


F70: Szintetikus korrektor ecset.

E05: Tusecset.

E65: Ferde tusecset.


F80: Lapos kabuki alapozóecset.





Arcra való ecsetek



Szemre való ecsetek



A kis drágám tüzetesen megvizsgálta és megszaglászta őket.:)






















Hát nem gyönyörű?!
És nem csupán káprázatosan szépek, hanem tökéletesen lehet velük dolgozni!
Mindenkinek ajánlom , aki kicsit is sminkbolond, mint Én!

Nagyon praktikus ez a bőr henger tartó, utazáshoz is majd bedobom a kofferba es kész...addig meg itthon szép dísz a fésülködő asztalomon :)

A legtöbb természetes, állati szőrből készült, de van benne szintetikus ecset is.
Olvastam olyanokat, aki panaszkodtak, hogy hullottak szálak....nos ez szerintem normális, minden ecsetből néha hullik ki egy egy szál...én is egyet kettőt találtam, de nem mondhatnám, hogy folyamatosan hullik. Nem vettem észre, úgyhogy szerintem nincs mitől tartani :) én egy hete használom minden nap, és teljesen megvagyok vele elégedve! Nagyon puhák és jó érzés a bőrömnek, illetve maximálisan jól veszik fel a sminkeket és gyönyörűen adják le.
Kényelmes velük dolgozni, teljesen jól kézre áll a nyelük :)
Szuper úgy, ahogy van!!!!!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése