2015. január 11., vasárnap

My Favorite (Peachy) Coral Lipstick by YSL (51 Corail Urban)











Ezt a gyönyörű YSL rúzst még Törökországban vásároltam az egyik utazásom alkalmával :)
Annyira különleges színe van.  Rögtön megragadta a tekintetem és ki is próbáltam.
Az eladóhölgy egyébként azt mondta, hogy fantasztikusan áll nekem ez a szín :)
A szőke hajamhoz és közepesen világos bőrömhöz véleményem szerint is valóban remekül passzol ez az árnyalat.
Friss, üde, nem kirívó szín hétköznapokra sem, de mégis van valami kis szépséges az ajkaimon.
Sokan kifejezetten nyárias színnek tartják, nos én nem szoktam évszakokhoz társítani a különböző sminkeket, színeket, mikor mihez van kedvem, akkor viselem. és kész :)
Egyébként rajongója vagyok az YSL rúzsoknak (is). Szerintem az egyik legjobb minőség és fantasztikus árnyalatokban kaphatóak. Az áruk nem éppen olcsó, de szerintem minden ft ot megér, hiszen egy nagyon jó sminkterméket kapunk cserébe. Egy igazi kis kincset.
Nálam ez már valami rituálé egyébként, hogy mikor külföldre megyek, akkor vagy a reptéren vagy drogériában mindenképpen vásárolok valami sminket, vagy parfümöt :) hogy otthon, ha ránézek, akkor felidézze bennem az utazás emlékeit :) nah meg úgy általában is szeretem a piperéket :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése