2015. január 22., csütörtök

Yankee Candle Pink Sands - egy igazi mentál vakációs különlegesség





Az illat
Az élénk citrusok, édes virágok és a fűszeres vanília mesés keveréke egy egzotikus sziget atmoszféráját hozza el otthonába.







Nos....régóta kíváncsi voltam erre az illatra. Tart formájában csillapítottam is a kíváncsiságomat, és mivel bevált, ezért elérkezett az idő, hogy nagy gyertya formájában is szert tettem az illatra. 

Ódákat zengtek róla már hazai és külföldi blogokon is....folyamatosan nagyon pozitív és kellemes értékeléseket olvastam erről a termékről.

Nem véletlen :) 

Mivel egyszerűen mesés illata van, mégpedig azért, mert nagyon könnyed és lágy. Én nem mondanám hogy túlságosan erőteljesen tölti be a szobát, de azért lehet érezni, de nem okoz fejfájást, mint egyes illatok.....bár lehet azért érzem halványabban, mert miközben ég, én folyamatosan benn ülök és talán hozzászokom :) ha valaki viszont beszagolna kintről, annak lehet megcsapná az orrát...ez az egészen fantasztikus és egyedi illat. :) 

Olyan, mint az escada parfümök, talán azokhoz tudnám a legjobban hasonlítani....gyümölcsös...virágos, vaníliás, meglehetősen édes...mint egy finom  görögdinnyés cukorka, én legalábbis nagyon érzek benne egyfajta dinnyés, lágy édes illatot...

Szerintem ez a gyertya minden évszakban használható, ugyanis kellően egzotikussá tesz egy langyos nyárestét...de megfelelően kikapcsol és messzi, misztikus tájakra repít a hideg zord télben is :)

Ha lehunyom a szemem és fölé hajolok, akkor olyan édes finomság csapja meg az orrom, hogy rögtön tündérek jutnak eszembe...tudom ezt most nehéz így elképzelni, de nekem ez az odor kifejezetten a tündérekre, tündéres dolgokra, varázslatra, virágfüzérekre, csillogó szárnyú pillangókra, szeretetre, varázslatos mágikus lények lakta erdőre, unikornisokra, szentivánéjre emlékeztet :) 

Gyönyörű pink színű, talán kicsit csillog is a viasz az üvegben...mesés dekor kelléke lehet egy ízléses csajos szobácskának. A fény is, ami betölti égés közben a körülötte lévő teret, gyönyörű rózsaszín. 

Nagyon örülök, hogy megvásároltam és, ha elfogy, akkor biztosan újraveszem majd valamilyen formában és méretben. Engem meggyőzött. Mindenkinek ajánlom, aki szereti a lágyan édes, parfümös illatokat....akik a  frissebb, fásabb vagy fűszeres illatok rajongó, azok tetszését talán nem nyeri annyira el, bár szerintem ennek sem tudnak ellenállni. 





































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése