2014. december 30., kedd

A libapásztorlány esete a.....


Drága sofőröm kocsival dobott haza minap és ez a fantasztikus színű égtakaró emelkedett a táj fölé...
Sajnos csak telefonnal tudtam lefotózni, de azért valamennyire visszaadja a színeket. Annyira gyönyörű....mindig érzelmes merengésre késztet az ilyesmi égbolt...hiába, ´´ gyenge jellem´´ vagyok.




Először abszolút nevetségesnek találtam ezeket a ruhákat a Zarában, de mostanra egészen megtetszett. Főleg a kék... olyan igazi mesebeli libapásztoros asszonynak érzem magam benne.
Megkéne venni :)  de már úgysem lesz belőle....


 Azéndráááágááámmmm.......annyira szeretem... amúgyis hatalmas szemeit még nagyobbra gúvasztotta, és izgatottan figyelte a beszámolómat a leárazásokról...és szegény cicákról, akik az utcákon kóborolnak és fáznak a hidegben :( nagyon jó sora van ennek a kis macinak, mindig elmesélem neki....
Karácsony előtt mentettem meg egy kiscicát.....azóta anyuéknál van és élvezi az új életét. :)
Bárcsak mindet megmenthetném :)





Egy tál kocsonyára vágyom! Imádom! Ennyi!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése