2015. január 17., szombat

Leárazások és + egy két jópofa hacuka!


Hello!

Az elmúlt hetekben, egész pontosan december 27. óta folynak a leárazások...
Régóta gyűjtögettem rá zsetont, hogy majd szépen betankolok a tetszetős darabokból. 
Nagyjából sikerült is megvásárolnom az égetően fontos darabokat. 
Cipőt/ táskát most nem vásároltam, ugyanis nem nyerte el a tetszésemet semmi....bár ruhák terén is elég visszafogott voltam, mert többnyire felsőket vásároltam. (nemtudommiértvagyokilyennagyingmániás)
Szerettem volna egy basic , csinos fekete magassarkút...de nem volt már 40 méretben olyan, amire igazából vágytam és kigondoltam magamnak...
Ismét nem meleg, kötött ruhákkal tértem haza, hanem olyan meghatározó, különleges darabokkal, amiket nyáron, tavasszal, ősszel is lehet viselni...és kombinálni. 
Már csak rá kéne venni magam, hogy legyen program is ezekhez a fasza kis öltözékekhez :)


Nem  mondom, hogy minden boltocskát bejártam és tüzetesen átnéztem de amiket netről kilestem magamnak, azokat meg is szereztem többnyire...természetesen most is, mint minden egyes alkalommal, eltudtam volna csábulni még megannyi dologra, mert ilyenkor halmokban teszik ki a cuccokat és sajnos mindig többet talál az ember, mint amit eredetileg betervezett :)
Vagy a fordítottja, amikor éppen nem találja azt, amit betervezett :))) 

Nekem egyébként ez a karácsonyi, és szülinapi ajándék is....mert én sosem kérek meglepetést meg ilyesmiket, hanem pénzt kérek, és akkor azt veszek amit akarok, ismerve magamat hétszentség, hogy nem jönne be, amit ők vesznek, ezért így okosan van megoldva :) bár anyától kaptam egy parfümöt, ami isteni és pont arra vágytam :) Hiába, legjobb édesanya :) 


Íme : 

Elsőként ezt a bársony ´´kimonót´´ vettem meg. Odavagyok a bársony cuccokért, illetve ennek tetszik, hogy virágok vannak hímezve arannyal a hátára és alul rojtok díszítik :)
Különleges darab. Szeretek ilyenekbe járni, főleg tavasszal és nyáron.  


Zara






Egyszerűen beleszerettem ebbe a sötétkék, csillámokkal díszített ruhába. Amikor ránézek egy pillanatra olyan misztikus érzés fog el, mintha magát a csillagos eget kémlelném. 
Gyönyörű, nagyon elegáns darab.  Olyan 80´s évek. 

Zara




Ez a ruha nem volt kérdéses számomra....Bársony :) és gyöngyökkel díszített a felső része....egyszerűen annyira különleges és egyedi. Kicsit bohém, de keletiesen elegáns is. 

Zara








Rózsás/virágos inget vadásztam egy ideje....mindenhol szétnéztem, de sehol sem találtam, illetve ahol volt, ott meg nem az elképzelésemnek megfelelő....de a Zarában rá akadtam erre és annyira csinos :) hogy elhoztam...fekete zakóhoz..kardigánhoz és fekete alsó részhez, szoknyákhoz fogom főként használni :)
A további két inget ugyanígy....mivel apró, bohém, virágmintásak és nagyon tetszik a fazonuk :)

Zara



Zara



Zara



Ez a fekete blúz nagyon megtetszett szintén, ugyanis van benne valami antik és kifinomult, ha a csipkére emelem a tekintetem...nem csak a nyakánál és a mellkas résznél van, hanem az ujjak vége is gyönyörű csipke mintával végződik.  Ha vajszínű lenne vagy fehér, akkor eléggé viktoriánus lenne :)


Zara




Nah ez a felső egy az egybe a gobelinekre emlékeztet :) imádom.
Amolyan vintázs stílusú.

Szeretem az ilyesmi felsőket, mert hűvösebb nyári estéken is jól jönnek, illetve tengerparti sétához....már csak azt kéne megoldani, hogy a közelben legyen tengerpart :)
Bershka 



Ha már fehér polo, akkor legalább ilyen jó cuccal az elején legyen...mert általában nemszeretem a  feliratos cuccokat, de ennek tetszik a kivitelezése, és a nyakrésze is.  Tudom hülyén hangzik, de erről a kézről benne a szemmel nekem a Faun labirintusa c. film egyik szörnye ugrik be :)

Stradivarius


Nah ennek sztorija van.....törökországban plázáztunk , amikor láttam egy csajt ilyen flitteres, csillogós kardigánban, ami bézs volt...és akkor ott az nagyon megtetszett. Le is fotoztam :) én a kis perverz....eldöntöttem, hogy mindenáron keresni fogok magamnak egy olyan csillogós pulcsit, vagy kardigánt...sztem kurvamód feltud dobni egy sima basic polot és farmert....

Nos a Camaïeu nevű boltban rá is leltem...volt pulcsi is és kardigán is...de mikor bevittem felpróbálni, akkor kiderült, hogy marha sápadt vagyok alapból és ez még egy vámpirnál  is jobban lesápaszt, tehát csalódottan tettem vissza a polcra, mivel borzasztóan állt....( nah ilyenkor azért utálom magam, hogy nemvagyok mediterrán típus ) viszont....volt feketeeeeeeeee:) ami úgy az én kedvenc színem. Nos ez érdekes módon jól állt....:))




Szoknyák terén nem állok jól...márpedig azért, mert voltak nekem jó szoknyáim, de egyrészt divatjamúlt lettek, másrészt eltelt jópár év és bizony a méretem S ről L re ugrott...ez így 3  4 év alatt egyébként drasztikusan...
Na és bizony úgy döntöttem magamba, hogy néha megengedem magamnak a csinos öltözködést...tehát muszáj volt rövidebb szoknyákat vásárolni...
Így találtam rá pl erre a kis szépséges darabra, amiben nagyon tetszik a virágminta és a beépített csipke :) ami természetesen feketeeeee...

Bershka 






Az ismerősöm kitalálta, hogy fázik és sürgősen pulcsit kell vennie....nos igy húzott be magával engem, szegény, ártatlant a Promodba és véletlen a nagy várakozásba erre a gyönyörű milka lila szoknyácskára leltem rá potom pénzért, ameddig ő hevesen próbálgatta a vastag téli pulcsikat a próbafülkében:) 

Promod


Hát nem elképesztően csodaszép a  színe?! Lilamániásoknak kötelező!



Annyira megtetszett ez a kis ruha, az egzotikus virágokkal és a fazonjával, muszáj volt elhoznom, utolsó darab volt L es :)

Mango 








Ez az ing olyan Én....már első pillantásra tudtam, hogy amint le lesz árazva, akkor meg kell kaparintanom, mert nekem ez a halálom ez a bohém minta :) mint egy tapéta vagy pizsama...álom :)

Mango



2 féle mintás leggingset is vásároltam leárazva a Stradivariusban :)
Ezek elég vékonyak, ezért tavasszal is fogom tudni őket hordani. ( már a mintájukat tekintve is )
Fekete és fehér polokkal tökéletesek lesznek ( mivel rengeteg fekete felsőm van főként.....:)) )
Ezért is választottam egybként, és mondhatni vadásztam már régóta mintás nadrágokra, mivel sok fekete nadrágom van, és nem akartam olyan ´´gyászhuszár ´´ lenni....

Stradivarius



Stradivarius



mintás kendő Stradivarius


Pull&Bear karkötő szett




Mango bohém nyaklánc  SZERELEEEMMM  ez új kollekciós darab!

Rögtön beleszerettem.
Törökben voltak sok ilyen ehhez hasonló, bohém, keleties...gipsys nyakláncok, de én hülye akkor ott nem vettem. Nos most ezt megláttam és azonnal elhoztam, mert egyszerűen imádom. Már csak fülbevaló és karkötő kéne ehhez hasonló...





Leopárdos öv, szoknyákhoz vettem főleg...és mivel öv téren elég rosszul állok. Azért.



Amik még nagyon tetszenek...de csak a próba fülkében voltak eddig rajtam :)
Oh bárcsak az enyémek lehetnének...brrüühühü :(












Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése