2014. augusztus 24., vasárnap

Mijazistenvanmáritt?!

Nemhiszem el a sorozatos kudarcaimat!

Zavartan elmegyek este a szélben, fázva, vacogva, kiéhezve...ÉTELRE...hogy döntök? Nah hogy??
Az egyik mexikóiba, ahol ´´finomasajtszósz´´...kicsit messze van, de nembaj! GYERÜNK!
Már alig várom, hogy odaérjek...bejutok....erre leadom a rendelésem és közlik velem, hogy nem tudnak plusz sajtszósz adni... WTF? PONT AMIÉRT IDEJÖTTEM BASSZÁTOKMEG!

Elsőre eszembejutott a kérdés... Miért? Lehet elfogyott? Ne haragudjon, de elfogyott?!
Erre a nő közli, hogy nem...
Mondom akkor mi az akadálya? Hiszen kb 2 hetente járok ide olyan sajtszósz venni, van mikor 5 adagot is és eddig mindig szó nélkül megkaptam egy bizonyos összegért!
Mert miért is ne?! Hiszen egy adagnak is van ára ugyebár...
De hogy Ő nemtud adni... ( LOGIKUS MAGYARÁZAT NUKU )
Mondom hmm, nemértem, de tegyük fel, hogy nem verem ki a hisztit....jó...
( lepróbálvahiggadva hiszen ugyebár ezért járok pszichologushoz hetente)

Nos eszembe ötlött... ( ezt már csak nem utasítja el)
De akkor extra adagot kérek a kajámra!
Err Ő: Olyat se tud adni!!!!!!!!
MIIIVVAANNN??? WTF????
Mot ezt értsem úgy, hogy az éhes vendég bejön ide x dolgot rendelni enni és megtagadják tőle még az extra adagot is, holott kifizetné....nem csak úgy ingyéé gondolta...
A POFÁM LESZAKAD EZEN AZ ORSZÁGON ÉS BIZONYOS ÉTTERMEKEN!
Hát kifizetem bazdmeg!!!! Nem vagy képes kimérni?!...még át is vághatnál lazán öcsém....és NEM!!
Hihetetlen...

Kissé éhes vagyok és dühös!
A sajtszószomat akarom!
És azt a pincért, aki lazán belebaszott 6 adagot egy műanyag dobozba és kifizettem és ágyő...

Nem elég, hogy megszűnt a kedvenc hot dogosom még ezt a kurva sajtszószt se kapom meg!!!
Hol élünk?!

Irány haza...

De ha mindez nem lenne elég, akkor most jön a cseresznye a habon...
Hazafelé jövet a söétben...egyszercsak észrevettem, hogy egy csöves részeg  lazán tolja le a gatyát és elkezd hugyozni az egyik étterem előtti kis fa tövébe úgy premier plán, mindenkivel szembe , aki sétálva közlekedik abba az irányba...
Köszönöm... ezek után már nem is olyan nehéz elviselni az életem a sajtszószom nélkül...
Étvágy The End!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése