2014. augusztus 17., vasárnap

Új szerzeményeim!

Na Hello!

Az utóbbi 2 hét úgy telt el, hogy Twisted fan lettem. Imádom a sorozatot, már másodszor nézem újra! Szerintem nagyon jó, kár, hogy nálunk nem adták le eddig :/ Nos de sebaj, mert interneten van lehetőség megnézni feliratosan is :) Szval nem tudom, hogy a sorozatban szereplő hűvös évszaknak köszönhető e, hogy ráhangolódtam az ősz közeledtére. Egyébként is szeretem a hideget, hűvösebb, esős időt. Említettem már mennyire utálom a nyarat?! :))))

Még nem néztem át az új kollekciókat sehol sem tüzetesebben, mert per pillanat nincs szükségem hűdekell dolgokra, tehát csak megtetszés alapon vásárolgattam az utóbbi időben. De
 már így is a hűvös időre készülve szereztem be egy két jó darabot :) Huh azért rengeteg klassz cucc érkezett már az üzletekbe, hideg időben szerintem egész kreatívan lehet öltözni, ezt az izzadós nyári ruhatárat már szeretném felcserélni puha, kellemes ruhákra :) 


Íme a képek a szerzeményeimről: 


H&M  Unikornisos Sweater



Pull&Bear elől megkötős leopárdos haspoló ( akciós volt )



ZARA  Oversized Denim Jacket



Könyv a török háremek világáról :)


Yankee Candle  Fireside Treats Nagy Üveggyertya  ( lesz majd külön poszt róla )



H&M  Unikornisos Ceruza hegyező ( szerintem szemceruzához is jó )


H&M törtfehér csipkés francia bugyi ( akciós volt )




Yankee Candle  Honey Glow és Ginger Dusk  tart waxok ( lesz majd külön poszt róluk )



Kelet Illatos Átmenet shopból 4 nagy pasmina sál ( fekete, sötétszürke, zöld, sötét kékeslila mintácskával )


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése