2014. augusztus 6., szerda

Estee Lauder five color eyeshadow palette - Blue Dahlia

Nos...
Ez a paletta már egy régi darab, de most megtaláltam róla az elkallódott képeket :) így gondoltam említést teszek róla, hiszen elég gyakran nyúlok utánna.
Sajnos az alábbi képek ismételten nem adják vissza azokat a varázslatos színeket, amiket a paletta tartalmaz.
Tartós sminket lehet vele készíteni. Nyílván primerrel működik a legjobban, különben nagyon halvány, de megfelelő ecsettel fantasztikusan lehet satírozni, nem porzik és gyönyörűséges árnyalatokat kaphatunk.
5 szín van benne, jól pigmentáltak, különlegesek.

Ezt a palettát már 3 éve vettem egy külföldi utazásunk alkalmával.
Mivel, kék és zöld mániás vagyok, így nem volt kérdés,hogy ezt a palettát magamévá kell tennem :)
Már maga a paletta kinézete is csodálatos, fényűző arany tokban van belül hatalmas tükörrel :)
De legjobban természetesen a  türkiz szín és a kék tetszettek meg :)
Pont ilyenekre vágytam akkoriban...azóta sem bántam meg, hogy magammal hoztam.
Nagyon sexy, elegáns sminkeket lehet vele készíteni!
















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése